Stel je persoonlijke vraag #50

Als je een buiten hebt waar buren of voorbijgangers je kunnen zien, zit je daar dan ook wel eens in je pyjama/badjas/iets in die categorie?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Vind jij dit sexy, zo’n kantpak?

• Ja enorm
  • Mwah
  • Nah
  • Nee juist niet

0 stemmers

Een (te) hoog vetpercentage kan toch best samengaan met maat xxs?

3 likes

Weet ik veel, ik pas dat niet meer sinds m’n 10e ofzo.

3 likes

Ik ben benieuwd hoe dat werkt. Heb je dan te kleine spieren ofzo? Als ik google zie ik als verschil dat de normaal skinny best wel gespierd is en een sixpack heeft en de skinny fat in mijn ogen gewoon dun is zonder spier. Lijkt me dat heeeel veel mensen dan skinny fat zijn maar lijkt me onwaarschijnlijk?

Hoe ik het lees, normaal bmi maar meer lichaamsvet en onvoldoende spiermassa.
En bijvoorbeeld meer vet rond de buik (dit is ongustiger tav bijv wat grotere billen of dijbenen).

2 likes

Zoek eens op thin outside fat inside (bv hier op Wikipedia wordt het uitgelegd TOFI - Wikipedia)

2 likes
  • Met mayo

0 stemmers

4 likes

Man, die bolletjes met kaas de hele dag in je tas met schoolreisje en dan zo helemaal zacht geworden. Dat vond ik echt fucking lekker :joy:

41 likes

Ja dit klinkt wel logisch, hier lees ik dat je bij ‘skinny fat’ dus hetzelfde vetpercentage hebt maar dat veel meer gecentreerd ligt bij de buik ipv waar t bij een ‘normaal’ iemand over het hele lichaam verdeeld zit. Vind de uitslag van de poll wel verbazingwekkend.

Zoo lief en leuk!

3 likes

Ik was een tijdje best wel gespierd en realiseerde me pas dat die spieren natuurlijk weg gaan als je ze niet meer regelmatig oefent :smiling_face_with_tear: dus nu weer terug naar mijn natuurlijke skinny fat staat.

3 likes

ben jij overwegend sportief?

• ja ik ben zo iemand die van nature goed is in de meeste sporten
  • ja wel redelijk
  • nee niet echt
  • nee ik ben overal extreem slecht in
  • ik weet niet/anders/nvt??

0 stemmers

2 likes

Ik ben sportief zonder goed te zijn in veel sporten

14 likes

Ik loop een beetje hard, maar ben niet snel oid

2 likes

Heerlijk! Ik was laatst een weekendje weg en wilde voor de terugreis met de auto ook broodjes beleggen, stelt mn vriendin voor dat we ze onderweg beleggen als we ze willen eten omdat ze anders zo klef worden
ja
dat is het hele punt!!

8 likes

Hmmm zo lekker ik kom ook hoor

1 like

Ik ben heel lomp en motorisch niet sterk, haat ook altijd van die spelletjes als midgetgolf en jeu de boules en bowlen want mensen zeggen dan ‘haha ik ben echt niet goed’ en ik ben dan zeg maar Ă©cht echt niet goed. En ondanks dat het me niet boeit is het stom als mensen zeggen ‘Oja je bent er Ă©cht slecht in’. Ja goh dat wist ik ook wel.

En ik haat zweten.

4 likes

wat bedoel je daar dan mee? want ik sport ook bijna elke dag maar ik vind mezelf niet sportief omdat ik mezelf echt dwing

@Nefertiti ik ben ook echt zo, en dan altijd helemaal in het middelpunt staan om hoe slecht je bent :sob: zo kut

2 likes

Ik vind mijzelf wel sportief want ik sport redelijk veel en ik vind het leuk, maar ik ben geen sporttalent.

1 like