Stel je persoonlijke vraag #50

Ik ben slecht in heel veel sporten, maar vind dat wat ik doe gewoon leuk en beweeg veel

Edit: vind het hele idee van je bent sportief als je goed bent in de populaire team/bal sporten ook altijd zo gaar. De gemiddelde voetballer kan niet eens een koprol. Edit: Is echt mijn l.o trauma waarin ik altijd de slechtste was en helemaal ben gaan geloven dat ik niet gemaakt ben om te sporten tot ik na de middelbare school ineens prima sportief bleek als ik niet gedwongen moest volleyballen tegen mensen die dat al sinds de kleutertijd deden.

25 likes

Moet jij soms ineens rennen van jezelf als je bijvoorbeeld op het strand bent, een berg, een bos?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik ben niet per se enorm sportief en ook lui, maar ik heb wel echt van die IK MOET NU BEWEGEN momenten. Net zoals je dat als kind had zeg maar, maar dat is bij mij nooit weggegaan.

• Als kind rende ik op straat/naar dingen toe
  • Ik rende als kind niet/amper

0 stemmers

1 like

Ja dit inderdaad!

2 likes

Ik ben echt zeldzaam ongetalenteerd

6 likes

Nee maar ik huppel wel heel veel. Vooral op mijn werk. Die gangen zijn tering lang en soms moet ik snel ergens heen maar rennen is te alarmerend voor andere cliënten en dan huppel ik.

Vind het echt een chille manier van je verplaatsen. Snel maar niet vermoeiend

91 likes

Vrolijk doch effectief!!

8 likes

Hahah ik doe dit ook heel vaak ‘s avonds laat of ‘s nachts en ik doe dit echt al sinds mijn jeugd! Random rennen. Op de een of andere manier gaat rennen dan veel sneller ofzo of de beleving iig. Echt veel lekkerder ja. Voor het eerst dat ik dit bij iemand anders lees :joy:

2 likes

Ik heb een soort spel met m’n man waarbij als we ergens zijn (bijv strand of gewoon random op straat) ik opeens heel hard wegren en dat hij me dan moet vangen hahaha. Voelt dan echt weer alsof ik een kind ben en moet dan altijd zo hard lachen

45 likes

Ik probeer rennen in mijn leven tot een minimum te beperken. Bij de sport die ik speel moet het, dus doe ik het, maar verder niet. Ik vind het niet leuk, kan het niet en het ziet er simpelweg niet uit als ik ren.

Wat betreft sportief zijn/goed zijn in sport, ik heb echt hard moeten werken om goed te worden in mijn sport. Toevallig had ik het er vandaag nog over, ik snap het spelletje goed en kan het uitleggen, maar als ik het zelf uitvoer ziet er door mijn bouw/motoriek soms heel lomp uit, haha.

Soms denk ik wel eens dat ik meer met fitness had moeten doen, krijg altijd (van fysios en trainers) complimenten over vorm/uitvoering van oefeningen. Maar uiteindelijk ben ik gewoon altijd te lui geweest om er echt wat mee te hebben gedaan. En dat is helemaal prima, haha

4 likes

Als ik nu probeer te rennen zak ik gelijk door mn enkels

Heel apart

6 likes

Whaha ik vind dit ook altijd heel leuk en ik word er zelfs een beetje bang van :laughing: ik kan dan ook veel harder rennen voor mijn gevoel en ik gil en lach ondertussen :joy:

Was jij vroeger een actief kind? Als in, veel buiten spelen,veel rennen, sporten, van alles ondernemen of was je meer iemand die liever binnen zat en tv keek?

• De tv kijker
  • De actieve buitenspeler
  • Anders

0 stemmers

Als kind was ik zo zo zo actief, en nu vind ik het al een dagtaak om 6000 stappen op een dag te zetten.

4 likes

De tv-kijker, alleen dan niet tv-kijken maar lezen, heel veel lezen.

32 likes

Ik was juist andersom, als kind wilde ik altijd computeren en nu ben ik juist sportief en het liefst altijd buiten.

4 likes

Ja nouja zo zie je maar hoe het kan verschilllen voor een persoon. Ik sterf liever dan in noord amerika L.a. whatever that may be, woon.

6 likes

Ik dacht dat skinny fat staat voor er slank uitzien maar juist wel (onzichtbaar) vet hebben rondom je organen en dat dat soortgelijke risico’s met zich kan meebrengen als voor mensen die ongezond veel te zwaar zijn. Maar goed ik ben geen arts en ben tegenwoordig ook een klein propje die niet skinny fat is maar ook niet zichtbaar obese ofzo weet ik veel

Oja en over sportief zijn, ik ben vooral sportief van geest. Kan goed tegen mijn verlies met schaken en dat vind ik sportief genoeg. Sta rustig drie keer in de week in de sportschool te janken van binnen omdat ik het liefst gewoon op de bank lig te vreten

10 likes

Huh?

39 likes

Het verhaal van Les Misérables

• Ken ik
  • Ken ik niet

0 stemmers

Ken ik door

• het boek
  • een musical/theater
  • een serie
  • een film
  • anders…

0 stemmers

Ik kijk dit verhaal/serie nu voor het eerst maar snap nog niet zo goed waarom het al jaren populair is als musical/theater :woman_shrugging:t3: Ik heb pas halverwege dus misschien klaag ik te vroeg haha

4 likes

Denk dat het zich vooral goed leent als musical omdat het super dramatisch is. Iets van 1.500 bladzijdes aan ellende.

En onthoud dat Cats ook al 40 jaar populair is terwijl die musical alleen gaat over katten die zichzelf 2 uur lang voorstellen terwijl ze dansjes doen. Uitverkochte zalen somehow.

23 likes

Ja, dat is inderdaad de definitie van skinny fat.

3 likes

Als kind altijd! Maar laatst rende ik even gauw naar huis om iets op te halen wat ik vergeten was. En toen zei mijn dochter van 5 oprecht verbaasd: wow mama, JE KAN RENNEN!!?
Dus ja. Blijkbaar ren ik nooit meer :rofl:

33 likes