Ik vind je afbeelding van de wuppies echt super, zie ook hoe schoon die witte is ![]()
Volgens mij is rijden zonder rijbewijs geen misdrijf maar een overtreding. Maar die komen ook op je strafblad. Geen idee hoe lang het geleden is in jouw geval maar volgens mij vervallen dit soort vergrijpen wel van je strafblad na verloop van tijd. Volgens mij kan je trouwens bij het ministerie van justitie wel je strafblad (justitiƫle documentatie) opvragen.
Dankje, het is inmiddels meer dan 15 jaar geleden dus was ook benieuwd naar het verjaringstermijn (als deze er al is) maar kan hier nergens een eenduidig antwoord op vinden. Werd getriggerd door de vraag āheb je een strafbladā omdat ik me afvraag hoe je dus kan weten of je een strafblad hebt. Kan me voorstellen als je daadwerkelijk berecht bent dat je het wel weet, maar in al die andere gevallen? Destijds werd de boete bepaald door het openbaar ministerie dus dacht dat het dan een misdrijf was? Anyhow onduidelijk, mocht iemand hier meer van weten ben ik benieuwd hoe het zit.
Wat @Mar22 zegt klopt. Als je het zeker wil weten kun je idd het uittreksel opvragen. Wat jij hebt gehad heet een transactie en dat komt wel op je strafblad maar zou, als je x tijd daarna (ik weet niet precies hoe lang, 10 jaar mss?) geen strafbare feiten pleegt, er ook weer af moeten zijn.
Edit: volgens deze link na 5 jaar Hoelang blijft een strafblad bewaard? | Strafblad | Justitiƫle Informatiedienst (overtreding, geldboete)
Joepie, kan niet wachten tot mensen nog meer in de weg staan in het midden van de winkel omdat ze die QR-codes aan āt scannen zijn met hun telefoon.
ik ga stuk sorry hahah zo droog
Is het misshien pas vanaf een boete met een bepaalde hoogte dat je een strafblad krijgt. Dus dat het via de officier van justitie gaat. Lijkt mij dat als je een strafblad had je dit ook wel was verteld.
Dit kan je opvragen
Kost dit geld? Kan dat niet terugvinden maar ben wel benieuwd eigenlijk.
Kun jij nu besluiten dat je morgen niet gaat werken?
- Nee zo kortdag lukt niet hoor
- Ja geen probleem
- Mwah met veel moeite misschien
0 stemmers
Welke emoji gebruik jij vaker?
0 stemmers
Wist je dat als je op die drie puntjes klikt dat je dan alle (in dit geval 31 more) likes ziet?

- Ja duh
- Wow nee
0 stemmers
Maar alleen omdat ik heel vaak per ongeluk er op klik als ik iets probeer te liken (en dan vervolgens op ābericht meldenā).
Ik ben bij 3 plaatsen geweest maar dat mag ik niet invullen ![]()
Ohhh kak! Ik maak hem opnieuw
Ik welke van deze random plaatsen ben je wel eens geweest?
- Lopik
- Kinrooi
- Groet
- Appingedam
- Reek
- Balgoij
- Ederveen
- De Glind
- Wijdewormer
- Stroe
- De Cocksdorp
- Boazum
- Sint-Annaland
- Swifterband
- Epe
- Wapse
- Zuidlaren
- Geen van deze plaatsen
0 stemmers
De Olympische spelen komen eraan en
stuurt 3 beachvolleybalduoās. Even een moreel vraagstuk
EĆ©n van die duoās bestaat uit twee mannen waarvan er ƩƩn, Steven van de Velde, in 2014 een 12 jarig meisje heeft verkracht. Hij was toen zelf 19, hij heeft 13 maanden gezeten.
Dit is een oud interview waar hij er over vertelt en het totaal bagatelliseert : Veroordeelde beachvolleyballer: ik heb gedaan wat ik heb gedaan, je mag oordelen
Inmiddels lees je als je zān naam hoort veel minder over de verkrachting van een kind, dus wist jij dit:
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zou deze man Nederland moeten kunnen vertegenwoordigen op de Olympische spelen?
- Ja hij heeft zān straf uitgezeten
- nee nooit meer
0 stemmers
Neem je het zijn beachvolleybalparter kwalijk dat ie met zoān man werkt?
- Ja dan ben je zelf ook erg
- Nee niet zijn schuld
0 stemmers
En zijn Duitse vrouw, die ook professioneel beachvolleybalster is (en politieagent omg) en een kind met hem heeft?
- Ja neem ik haar kwalijk
- Nee
0 stemmers
Oh echt? Waar?
Was je mening hierover anders geweest als het om een meerderjarige ging?
- Ja
- Nee
0 stemmers