Stel je persoonlijke vraag #50

Je bent op het vliegveld en je merkt dat er een koffertje is achtergelaten onder een bankje, iedereen om je heen zegt dat deze niet van hen is.
Wat doe jij?

• Melden bij een medewerker
  • Niet melden
  • Ik ben nerveus, kan wat verkeerds betekenen
  • Vast vergeten joh idc
  • Ik blijf gewoon zitten
  • Ik sta op en loop weg

0 stemmers

Wij hadden dit dus net en toen ik om me heen vroeg of die koffer van iemand was, was 1 Amerikaanse man opeens nerveus en durfde daar niet meer te zitten etc.

3 likes

Ik meld het bij een medewerker. En sta dan op en loop weg. Ik zit daar dan niet meer lekker.

9 likes

Als het na de security is zou ik me niet zo’n zorgen maken en ervan uitgaan dat het wel goed zit. Heb het wel eens meegemaakt en toen ik het meldde zei de medewerker dat het niet erg is omdat de tas al is gecontroleerd bij de screening en dat de passagier zo vast wel terug zou komen. Voor security zou ik het altijd melden.

7 likes

Toen ik op schiphol (achter douane) werkte moesten we dan altijd de marechausee bellen en uiteindelijk was het altijd iemand die hem vergeten was of even weg was.

Maar ik zou het zeker even melden bij een medewerker!

1 like

Aangezien ik zelf een luchthaven pas heb en in elke toets en elke online learning naar voren komt dat je altijd moet melden.

Melden dus.

2 likes

Lust je geen tomaten rauw zegmaar of uberhaupt niks met tomaten erin?

Pizza?

2 likes

Ohhhhhh krijg echt al kriebels van je bericht

3 likes

Ik begrijp ook echt niet dat mensen in een tomaat kunnen bijten alsof het een appel is.

10 likes

Hahaha ja en dan noemen ze het ook nog wel regelmatig ā€œsnoeptomaatjesā€. Bah, ik heb ze wel bijna altijd in huis omdat een vriend die hier regelmatig komt altijd cherrytomaten in z’n tosti wil en als ik er wat over heb snij ik ze doormidden en bak ik het mee in pastasaus.

Cherrytomaten als snack/tussendoortje:

• Hmm lekker
  • Gatverdamme
  • Neutraal/wel oke

0 stemmers

1 like

Toen ik ze nog kon eten nam ik ze wel gewoon zo, warm vind ik dat velletje zo naar

2 likes

Dat kan ook niet met een Nederlandse tomaat,
Maar zo eentje die echt heeft gebrand in de zon in Spanje/Italiƫ is echt juuuuuuuuicy

15 likes

Heeerlie! Als ik nog maar 1 groente (ok het is fruit) mag eten voor de rest van mijn leven zou dat 100% tomaat zijn.

22 likes

48 % van alle tomaten komt uit Nederland en veel worden naar Italie geexporteerd. :joy: maar idd die roma tomaten zijn wel echt beter.

2 likes

Ik wilde gelijk zeggen SAME maar toen kreeg ik visioenen over alle overheerlijke soorten groenten en nu weet ik het niet meer. Paprika’s dan? En uien? En en en.

Gelukkig is dit puur hypotethisch.

2 likes

Als je nog maar 1 rode groente (uit dit lijstje) mocht eten de rest van je leven, welke zou dat zijn?

• Rode paprika
  • Vleestomaat
  • Cherrytomaat
  • Gewone tomaat
  • Radijs
  • Rode biet
  • Rode kool

0 stemmers

Als je nog maar 1 groene groente (uit dit lijstje) mocht eten de rest van je leven, welke zou dat zijn?

• Courgette
  • Boerenkool
  • groene paprika
  • groene asperge
  • spinazie
  • bimi
  • boerenkool

0 stemmers

Hoe noem jij dit:

• bos ui
  • lente ui
  • salade ui

0 stemmers

1 like

vind dit wel lastig

14 likes

Voor de Belgen

• Pijpajuin

0 stemmers

6 likes

In de winter is dit een bosui en in de zomer een lente-ui? :crazy_face:

10 likes

Of jonge ui of schallullen, allemaal afhankelijk van de regio. Ik zeg jonge ui.

2 likes