Ik zeg zelf altijd lente ui alleen maar omdat ik bos ui stom vind klinken. Bij de AH noemen ze het volgens mij altijd bos ui
Huh is een schallul echt iets in Belgiƫ?! Laatst met de Mol was er een vraag hoe het popje van Suske en Wiske heette en of dat a) Schanulleke of Schallulleke was en ik dacht nog wie verzint nou Schallulleke.
Het is niet je vraag maar ik vind het heel leuk dat een vriend regelmatig tostis komt eten! (En je iets haalt wat hij lekker vindt)
Note to self om vaker tostis te eten/mensen tosti aan te bieden
Haha boerenkool met hoofdletter smaakt toch anders
Volgens mij zeg ik het alle drie wel eens
Haha nee het was ook niet de bedoeling om je in twijfel te trekken maar als uiting van verbazing
heb je vandaag de uniqlo linen blend skort aan
- ja
- nee heb ik niet
- nee maar ik heb hem ook
0 stemmers
Nee but now I want it!!
nee wil niet want alle uniqlo onderlichaam pasvormen zijn crack
Sws bij die linnen broeken als ik ga zitten, zo niet flatterend.
Ja het is toch eigenlijk ook gwn een soort primark maar dan voor de rijkere gen z people
haha dit vind ik zoān random omschrijving, ik snap de vergelijking met de primark niet? ik zie uniqlo juist als een winkel voor betaalbare basics met goede kwaliteit, terwijl ik de primark echt een soort hysterische wazige kermis vind
Ja ik vind het echt een troep winkel met matige kwaliteit haha
Ik vind skorts waarvan de voorkant een rokje lijkt en de achterkant een broek sowieso echt kleuterbroeken en associeer ze enorm met influ Bonnie.
ja eerlijk de achterkant vind ik zelf ook stom mja zie ik toch niet
Eigenlijk bosui, maar goed.
BelgiĆ« blijft ons verbazenā¦
Linen
Ik ben een milennial en ik haat strijken
Linnen is de way to go met dit weer