Als je het in de badkamer hangt tijdens het douchen, krijg je de meeste kreukels er wel uit.
Bij linnen broeken blijf ik altijd direct aan chris zegers denken. Die 2 zijn met elkaar verbonden.
Op mn vormsel droeg ik ook een linnen broek en oh ik moest echt oppassen dat het niet kreukelde! Ja dat is onvermijdelijk met een linnen broek.
Daarom koop ik alleen linnenmix
Heb jij veel kleding van linnen stof?
- Nee helemaal niks
- 1 a 2 dingen
- Ja meer dan 5 dingen
0 stemmers
Ik heb alleen 1 linnen jurk en ik voel me er een tradwife in en het staat me ook totaal niet
Heb as we speak een linnen broek aan. Echt perfect voor kantoordagen met 25+ graden.
Echt zo lelijk zo’n broekachterkant wat ook echt nooit flatterend is
Alleen linnen blouse om aan te doen tegen het verbranden, is tenminste niet zo warm
Met snit kan je al veel doen, ik heb nu een linnen jurk aan waar ik gewoon een enorm decolleté in heb, dat scheelt alweer. Maar ik heb dat tradwife gevoel weer in bloemetjesjurken. Draag het alsnog maar heb dan altijd het idee dat ik elk moment op een ton kan zitten om boter te karnen.
Ik heb een bloemetjesjumpsuit nu aan met enorm decollete haha
Ik trap er echt te vaak in dat ik denk ‘oh leuke top, t valt vast mee met kreukelen!’ spoiler alert: het valt nooit mee. En dan doe ik ze daarna nooit meer aan, superzonde.
Hahahah die omschrijving van jou echt geweldig
ik heb opzich best hetzelfde haar en huid als die vrouw op de foto maar het zit echt als zo’n hobbezak bij mij. Zo oncharmant. Heb je trouwens een link van die jurk?
Ik heb een stomer en sindsdien vind ik linnen echt niet meer zo vervelend. Strijken deed ik nooit, maar stomen is zo gedaan!
Oh geweldig ik wil dit!
Welke stomer heb je ? heb best veel linnen maar weiger te strijken hahah
Ik heb deze, vind hem fijn en compact je kan hem ook zo in je koffer gooien want hij klapt dubbel, je moet wel vaak het water bijvullen. Voor grotere kledingstukken zou ik wel wat anders aanschaffen. Sorry niet de vraag die je aan mij stelde maar dat is mijn ervaring
Thanks! Zeker welkome reactie. Zal ook nog even zoekfunctie hier proberen.
En bedoel je met groot kledingstuk een driedelig pak of bijv. maxi-jurk? Ik heb blousjes en linnen broek die ik zou willen doen namelijk, is dat doable?
Ik heb deze, vind m echt top! Het kost natuurlijk alsnog tijd om te stomen, maar iig niet meer die plank pakken en dat neerleggen en er weer kreukels instrijken.
Haha ja echt zo’n geval waarbij ik denk dat dat model er goed uit ziet dankzij de jurk maar het ondanks de jurk blijkt te zijn.
Ja eens, bij het model is het al een Victoriaanse hobbezak.
Same! Zo’n grote stomer is wel echt wat anders maar deze is fijn en handzaam.