Ik welke van deze random plaatsen ben je wel eens geweest?
- Lopik
- Kinrooi
- Groet
- Appingedam
- Reek
- Balgoij
- Ederveen
- De Glind
- Wijdewormer
- Stroe
- De Cocksdorp
- Boazum
- Sint-Annaland
- Swifterband
- Epe
- Wapse
- Zuidlaren
- Geen van deze plaatsen
0 stemmers
Ik welke van deze random plaatsen ben je wel eens geweest?
0 stemmers
De Olympische spelen komen eraan en stuurt 3 beachvolleybalduo’s. Even een moreel vraagstuk
Eén van die duo’s bestaat uit twee mannen waarvan er één, Steven van de Velde, in 2014 een 12 jarig meisje heeft verkracht. Hij was toen zelf 19, hij heeft 13 maanden gezeten.
Dit is een oud interview waar hij er over vertelt en het totaal bagatelliseert : Veroordeelde beachvolleyballer: ik heb gedaan wat ik heb gedaan, je mag oordelen
Inmiddels lees je als je z’n naam hoort veel minder over de verkrachting van een kind, dus wist jij dit:
0 stemmers
Zou deze man Nederland moeten kunnen vertegenwoordigen op de Olympische spelen?
0 stemmers
Neem je het zijn beachvolleybalparter kwalijk dat ie met zo’n man werkt?
0 stemmers
En zijn Duitse vrouw, die ook professioneel beachvolleybalster is (en politieagent omg) en een kind met hem heeft?
0 stemmers
Oh echt? Waar?
Was je mening hierover anders geweest als het om een meerderjarige ging?
0 stemmers
Las het toevallig ook net in een ander topic. En opzich zegt alles in mij ook bah nooit meer meedoen en het staat ook heel lelijk dat zo iemand ons land representeert.
Máár ik kan ook niet helemaal uitleggen waarom iemand die een straf heeft uitgezeten daarna toch alsnog niet dezelfde rechten heeft als iedereen, dus rationeel zeg ik dat toch dat dat moet mogen. Waarom de mensen om hem heen het willen snap ik niet.
Ja?? Want het was verkrachting omdat ze geen consent kon geven vanwege haar leeftijd, als ze 18 plus was kon ze dat wel en was het geen verkrachting.
Ik vind het ook bizar dat het in dat NOS-artikel dat je linkt herhaaldelijk seks genoemd wordt in plaats van verkrachting.
Wie zegt dat ze wel consent had gegeven als ze meerderjarig was geweest?
Ik vind trouwens niet dat je net zo erg bent als je samenwerkt met hem maar ik zou niet geassocieerd willen worden met een verkrachter.
Ik ben een beetje in dubio over dit. Ik weet niet of ik het helemaal oké vind mocht dat meisje volwassen zijn want hoe gestoord moet je zijn om als 19-jarige de trein naar Engeland te nemen om seks met een 12-jarig meisje te hebben. Ik denk dan dat hij nu consent niet zo nauw neemt.
Ohh oops
Ja ik vind het gewoon een hinderlijke hypothetische aanplak aan mijn vraag eigenlijk, @Spaarlamp
Want het gaat om een kind van 12. En nu leidt dat weer af.
Ja en ik vraag me af wat je moet bezielen om met zo iemand te nemen.
Vind jij dat een lang persoon altijd achteraan moet staan bij een concert?
0 stemmers
Eigenlijk wel, maar ik weet ook dat dat niet realistisch is hahaha. Is gewoon de kift
misschien moeten we net zoals met the rapist brock turner zo’n internetcampagne starten
https://www.reddit.com/r/OutOfTheLoop/comments/bwj9fu/what_is_going_on_with_all_the_oh_you_mean_the/
Answer: People want to make sure that his names is always associated with him being a rapist. By continuing to bring it up that Brock Turner is a rapist who raped an unconscious woman behind a dumpster, they are trying to make sure that if you ever Google or see the name Brock Turner, you will also see the fact that he was a rapist who raped a woman. Because we should never ever forget that he is a rapist. Brock Turner I mean… Brock Turner is the rapist I was referring to.
Ik vind zeker niet dat je op volgorde van lengte moet gaan staan maar soms heb ik met m’n 1.60 net een plekje gevonden waar ik het toch een beetje kan zien en dan vind ik het wel aso/irritant als een lang iemand voor me gaat staan. Dus probeer waar mogelijk wel een beetje rekening te houden of sluit bij binnenkomst achteraan aan.
Scheren jullie je bovenbenen?
0 stemmers
Er is bij mij 0 verschil tussen beharing in onder- en bovenbenen, dus ik ga op dezelfde manier met allebei om (nu gelaserd )