Als er zo’n systeem is bij een artiest waar ik graag heen wil neem ik wel zitplaatsen
Dat gaat in Gofferpark beetje lastig, haha
En vergeet niet dat dit “maar” 120-150 mensen zijn op 60.000, dus kans dat jij alsnog een goede plek hebt, is vrij groot.
Maar dit gebeurd denk ik heel vaak? Ik en andersom hij ook was echt gek op een jongen toen ik 17 was en hij 23. Hij zat erg met het leeftijdsverschil, ik uiteraard niet. Het is ook in heel veel gevallen niet per direct fout.
Omg ik zeg waifai, maar dat is meer omdat ik thuis meestal engels praat.
Als iemand die gewoon nederlands praat en dan vraagt of he de " waifai code" mag hebben?
- Gatverdamme zeg gewoon wiefie
- Boeit me echt 0.0
0 stemmers
Dit doet me denken dat ik op de middelbare school ooit kort een vriendin had (we gingen denk ik 2 maanden intensief met elkaar om en toen was het klaar) met echt een rare moeder. Als wij bij haar thuis waren ging ze ons allemaal een kus op de mond geven als ze even boodschappen ging doen? Dit komt ineens weer na al die jaren omhoog haha.
Je hebt deze doos of een vergelijkbare boeiend
Welke neem je eerst (je fave dus)?
- Rood
- Groen
- Oranje
- Geel
0 stemmers
En als tweede?
- Roos
- Groen
- Geel
- Oranje
0 stemmers
En als derde?
- Groen
- Rood
- Oranje
- Geel
0 stemmers
En welke is je minst fave?
- Groen
- Rood
- Oranje
- Geel
0 stemmers
Ik ken wel mensen die dit doen ja, zij noemen hun ouders (van inmiddels 60 of 70) vaak ook papa en mama. Moet er zelf niet aan denken, maar is misschien ook iets cultureels of binnen NL gebonden aan provincie? Heb de indruk dat dit in Zuid-NL normaler is, maar kan het helemaal mis hebben.
Zou jij het vervelend vinden als je partner zo met een vriendin op de foto zou staan?
- Nee hoor doet me niks
- Ja rot op
- Misschien / twijfel
0 stemmers
Hoe zou je je ouders dan moeten noemen als ze de 60 zijn gepasseerd?
Mijn vader of mijn moeder? Vind het zo kleuterachtig als een compleet volwassen persoon nog zegt “morgen ga ik met mama winkelen” ofzo.
NOOIT
O op die manier, ik dacht bij het aanspreken van hun ouders.
In dat geval: eens, vind dat ook verschrikkelijk.
Wifi is een nederlandse uitvinding dus wiefie
Ja, omdat het zo aanstellerig is. Effe zo voor de foto poseren. Byeee
Dit bedoel ik ja, mama of papa tegenover anderen.
Oh ik dacht dat dit soort aankondiging van een nieuwe relatie was
Dit is ook haar nieuwe vriend toch? James Lawrence
Dit is toch haar vriend?
Dit is Kaj toch? Of ben ik nu scheel?
Ik dacht dat het Robbert Rodenburg was