Stel je persoonlijke vraag #50

Een airco is een soort warmtepomp, dus ik zou die (ventilo-)convectoren daaronder scharen.

2 likes

Kut ik doe m opnieuw veranderde een typfout en alle reacties waren weg maar ben nog steeds benieuwd

Combinatie van samen koken en zitten terwijl een ander kookt. De ene keer kook je samen en de andere keer zit je er gezellig bij. Eten hoeft in elk geval niet al klaar te zijn zodat we meteen aan tafel kunnen, ook zo ongezellig.

4 likes

Hoe spreek jij FAQ uit?

• Fak
  • Ef ee kjoe
  • Anders

0 stemmers

3 likes

Als je bij iemand gaat eten, verwacht je dan dat het eten klaar is op het moment dat jij aankomt?

• Ja en we gaan direct aan tafel
  • Ja maar we hoeven niet direct te gaan eten
  • Nee, erbij zitten terwijl iemand kookt hoort erbij
  • Nee, samen koken hoort erbij
  • Anders

0 stemmers

5 likes

Anoniem: heb jij als minderjarige ooit seks gehad met een meerderjarige?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Ja ik was 16 en hij 25 maar we wisten niet van elkaar hoe oud we waren. Tevens was het mn eerste keer en ik wilde eigenlijk niet maar durfde geen nee te zeggen :broken_heart:

2 likes

Ja maar toen ik 17 was en hij 18 dus ik weet niet of dat zo erg is haha

4 likes

Maar in het Nederlands zeg ik eigenlijk altijd veelgestelde vragen

2 likes

ja ik was 16 en mijn vriendje was 21

1 like

Met m’n (nu) man ook gewoon realiseer ik me hierdoor :joy: Was 17 toen ik hem ontmoette en hij 21.

Maar alles daarvoor was ik dus ook altijd nog minderjarig en mijn vriendjes niet, maar op 1 specifieke situatie na vind ik geen ervan problematisch.

maakt me niks uit, ik vind alles goed en verwacht niks

3 likes

Ik woon in een nieuwbouwwijk en ons huizenblok is als laatste opgeleverd zonder warmtepomp (en dus geen vloerkoeling oid). Verder wel super goed geïsoleerd dus houdt alle warmte lekker vast en als de hittegolf voorbij is duurt het dan nog een week of langer om de hitte kwijt te zijn. We hebben wel overal zonwering dus het is nu nog 24 graden en wel te doen (airco staat dus ook uit) maar vanaf 25 graden is thuiswerken en slapen gewoon echt niet te doen. Het is een gigantische luxe maar ik trok die weken van hitte (waarbij we vorig jaar weken 28 graden in de slaapkamer en woonkamer hadden) en daardoor beroerd voelen in mijn eigen huis niet meer. We hebben wel zonnepanelen en binnenkort krijgen we een thuisbatterij zodat we dan ‘s nachts de energie van de panelen kunnen gebruiken (dus we proberen het wel echt zo duurzaam mogelijk te doen)

4 likes

Niet omdat het niet bloedheet is maar het kan niet dus dan ben ik maar gestopt er eentje te willen

1 like

*What the faq :slight_smile: ?

18 likes

Same, we waren al een jaar samen en ik heb toen ook iets op zn verjaardagskaart geschreven over dat hij een smeerlap was met een minderjarige vriendin geloof ik :sweat_smile:

1 like

Alternatief is te lang haha, in mn hoofd zeg ik dus ook fak. Als ik het erover zou hebben idd eerder veelgestelde vragen.

Maar zat een elearning te doen en toen had die vrouw het over de F E KJOE en toen moest ik echt even schakelen joh

1 like
Vind jij dat mensen die een ernstig misdrijf hebben gepleegd nog een kans moeten krijgen? Denk aan moord / verkrachting / kinderen iets aandoen.
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Nog een kans op wat? Zo is de vraag wel heel beperkt. Als het antwoord nee is moeten ze dan voor eeuwig de bak in allemaal?

24 likes

Kans om weer te reïntegreren in de samenleving ja. Zie ook niet wat het alternatief is?

2 likes