Ja dat mag je zelf invullen natuurlijk!
Maarja als iedereen de vraag op zijn eigen manier interpreteert zijn de antwoorden toch enorm nietszeggend
Nee ik ben dus juist benieuwd naar een heel grof idee. Of er hier mensen zijn die denken nope, niks meer, piemel eraf en/of forever vast / doodstraf.
Begrijp ik! Leuk juist om ook weer reacties te zien van mensen die het toelichten, zoals jij nu.
- Gestoord
- Snap ik wel leuk toch!
0 stemmers
Zou jij dit doen voor een artiest waar je fan van bent?
- Nee ben je gek
- Ja hoor
- Ja doe ik al
0 stemmers
Lekker genieten van de muziek ook
Je bent de hele tijd met de administratie bezig klinkt het
Dacht dat de Jan Smit fans gek waren…
Mijn mening is nog steeds hetzelfde:
Maar goed, als je dat al door de vingers kunt zien verdien je ook wel een ‘roll call’.
Ik ben groot Springsteen fan en vind dit gedrag echt gestoord. Er was in een fan facebookgroep de afgelopen dagen ook flink wat discussie over dit achterlijke systeem, aangezien het merendeel van de mensen het een oneerlijk systeem vinden. We zijn gelukkig niet allemaal zo gek, haha
Neejoh, staan niet bij elk (muziek)nummer andere mensen, maar als je je dus meldt krijg je een nummer en de mensen met het laagste nummer mogen als eerst naar binnen. Maar wat ik niet snap, ik neem aan dat degene die zich als eerst bij de zelfbenoemde administratie fan het laagste nummer krijgt. Maar gaan mensen dan niet daarvoor óók in de rij staan? Dan verplaats je het hele probleem toch een week naar voren, wat heeft die hele week roll callen dan voor zin? Ik ben ook echt helemaal in de war haha
Volgens mij is het originele idee dat je dan even naar de wc kunt of iets eten kunt halen zonder dat je je plek kwijt raakt. Dat is best redelijk, maar blijkbaar is dat geëvolueerd tot dit??
Eerst 7x melden voor je erin mag
Voorheen was het enkele dagen van te voren, deze keer 11(!) dagen van te voren. Er wordt dan een lijst gemaakt van wie er zijn en vanaf het moment dat iemand besluit nu begint de rollcall en dan moet je je tot aan de concertdag meerdere keren melden, je kan dan aan blijven sluiten tot de dag van het concert. Mis je het moment van melden, ben je je plek kwijt. Op de dag van het concert meld je je om een bepaalde tijd en ga/kan je daarna niet meer weg. Deze mensen mogen dan het eerste naar binnen en vinden zichzelf dan een echte fan en vinden ook dat ze meer rechten hebben in de FOS dan anderen.
Alle berichten zijn inmiddels verwijderd helaas
omg internationale hey adela
Dit is gewoon vanuit de fans, maar volgens mij gedogen organisatoren het wel omdat het voor hun ook wel chill is als het geen chaos wordt. Maar het leuke daarom is dat niets je tegenstaat om in de ochtend gewoon zonder nummer in de rij te gaan staan. Denk niet dat je er lekker staat en nogal wat ellebogen in je rug krijgt en een bierdouche maar Gerda en Truus hebben geen poot om op te staan om je tegen te houden ofzo
Zou jij het raar vinden om samen met je broer(tje) te douchen? (Naakt)
- Ja heel raar
- Wel raar, maar kan me voorstellen dat er broers/zussen zijn die dit gewoon doen
- Niet raar, maar zou het zelf niet willen
- Niet raar! Ik douche wel eens met mn broer
- Ik heb geen broer
- Anders
0 stemmers
Ligt er wel aan over welke leeftijd we het hier hebben, toen ik zes was en mn broertje 4, op de camping in de familie douche oid helemaal prima. Nu absoluut niet meer zou dat heel raar vinden
Precies, nu als volwassenen zou ik het niet meer doen maar als kinderen uiteraard wel samen in bad geweest etc
Volwassen leeftijd en tieners
Er is maar 1 situatie dat ik nu denk nou vooruit, als iemand heel ziek is en het zelf echt niet meer voor elkaar krijgt
Maar dan houdt de ander nog steeds de kleding aan