En wat dan nog erger is: als je met een groepje bent dat per se bij elkaar wil blijven maar geen knopen doorhakken over wat ze willen. “Jaa wat wil jij dan, mij maakt niet uit” “ja nee maakt mij ook niet uit, zeg jij maar”.
Haha ja dat heeft echt iets puberaals. Vroeger gingen we zelfs regelmatig met elkaar in hetzelfde wc hokje, echt why. Maar monica verbreekt daardoor vriendschappen?
Maar ik vind het er wel aan liggen waar je bent, als je op een druk festival bent is het wel handig om samen te gaan vind ik alleen maar zodat je elkaar niet uit het oog verliest.
Ja same. Ik kan ook rustig een uur wegblijven als ik ‘naar de wc ga’. Kom ik allerlei mensen tegen waar ik dan mee ouwehoer.
Scheelt wel per evenement. Komend weekend ga ik bijv naar defqon en dat is wel iets te groot om lang weg te blijven
Ja leuk vind ik een beetje overdreven. Maar ja als ik mijn vader (en moeder) gedag zeg, is dat met een kus op de mond. Ook bij mijn broertje, neven en nichten en sommige ooms en tantes Het is wel een ander soort kus dan dat ik mijn vriend op de mond geef. Ik ben trouwens indo en doe het alleen bij mijn Indische kant van de familie.
Dit, ouders (vader, moeder, stiefvader) en broertje kus ik op de mond bij het groeten, en is idd een andere kus dan ik mijn vriend geef. Vind er ook niks raars aan tbh, is gewoon een uiting van liefde.
Maar ik ben sowieso heel aanrakerig bij mensen van wie ik houd, ik knuffel mijn vrienden ook vaak genoeg gewoon zomaar, en mijn partner wordt soms gestoord van dat ik hem altijd ergens aan wil raken (hand op been als ik naast hem zit, hand vasthouden als we ergens lopen, etc). Als ik in love languages zou geloven zou de mijne definitief physical touch zijn
Waarom zou je niet in love languages geloven?
But is there any science behind the theory? Do couples need to have compatible love languages to be happy? “ There’s no psychological evidence to suggest that they actually do exist ,” says Dr Martin Graff, an academic psychologist who studies the psychology of romantic relationships.
Grappig om als psycholoog te praten over dat zo iets niet “echt bestaat”, alsof niet (vrijwel) alle constructen die in psychologie worden onderzocht door mensen bedachte categoriseringen zijn die niet perse “echt bestaan”.
(Ik “geloof” verder ook niet in love languages met als dat ik niet “geloof” in introvert/extravert en allerhande andere classificaties, maar soms is het wel zinnig/praktisch om classificaties te gebruiken)
O ja ik bedoelde niet zo zeer het bij elkaar passen of een strategie daarmee, maar ik vind het vrij vanzelfsprekend dat ieder een eigen liefdestaal heeft (d.w.z. een eigen voorkeur voor een manier waarop je liefde toont). Maar ik denk dat ik het dan te breed opvat
Ben jij snel zenuwachtig voor iets?
- Ja
- Eerder wel dan niet
- Eerder niet dan wel
- Nee ben vrijwel nooit zenuwachtig
0 stemmers
Wat voor zomerse dingen heb jij al gedaan of meegemaakt dit jaar?
- Buiten gezwommen
- IJsje gegeten
- Gebarbecued
- Verbrand door de zon
- Gefietst met blote voeten
- Gestoken door een mug
- Een buitenspel gedaan zoals kubb, beachball, spikeball
- Teennagels gelakt/laten lakken
- Niks
0 stemmers
Ooh fietsen met blote voeten heb ik denk ik echt niet meer gedaan sinds ik een tiener was en nu ik het lees voel ik helemaal hoe zon pedaal dan voelt. Echt instant nostalgie/coming of age zomer gevoelens
Precies bij de optie ‘fietsen met blote voeten’ had ik dit ook! Zo’n herbeleving.
Die ruwheid van de pedalen onder m’n voetzolen, maar niet vervelend ruw. Lekker vrij gevoel, zomerwindje in m’n haren…
Zou bijna direct op de fiets stappen nu en mn sandalen uitschoppen.
Ik vind testjes altijd zo zonde van m’n tijd als ik er weer eens als gemiddeld uitkom
Edit: al was deze wel boeiend hoor, confronterend soms. Ik doe eigenlijk alles super intuïtief behalve eten blijkbaar.
Mensen met low, krijgen jullie dan geen hongersignalen of hoe werkt dat?
Ik eet meestal wanneer mn maag gaat knorren; anders vergeet ik het.
Ik kreeg denk ik low omdat ik nooit kan stoppen wanneer ik eigenlijk al genoeg heb gegeten. Ik vind het lekker dus wil gewoon dooreten.
En ik eet ook wel uit verveling en/of emotie.
Maar ik houd gewoon van lekker eten, kan me ook steeds verheugen op de volgende maaltijd. Op iets dat ik ga bakken. Op een lekker drankje. Op van alles. Dus dan eet ik het omdat ik het lekker vind en er zin in heb, niet omdat ik trek heb.
In mijn geval wel. En als ik vol zit, duurt het een halfuurtje voordat ik het daadwerkelijk voel. Tenzij ik echt geschransd heb. Maar dat gebeurt niet zo snel
Integendeel zou ik zeggen
Volgens mij hebben jullie de test gebroken want de link doe het bij mij niet haha
Juist linkser