Stel je persoonlijke vraag #50

Wat @Acquiesce ook zegt. Het schijnt dat de beveiliging van Springsteen het bij naar binnen gaan allemaal wel prima vindt zo, maar eenmaal binnen let er echt niemand meer op.

Heb zelf al meerdere keren zonder roll call ook behoorlijk vooraan gestaan. En dan moet ik wel lachen dat er dan iemand met een nummer onder de 100 op zn hand naast me staat.

2 likes

Wat is de inspiratie?

Ik zou het persoonlijk ziek vinden, als volwassenen. Als kinderen wel normaal.

2 likes

Oké, beetje zelfde categorie:

WiFi:

• Wiefie
  • Waifai

0 stemmers

1 like

De Podcast ‘Hartenpraat’

Hun gezin is zeer open naar elkaar over alles en blijkbaar douchen ze ook wel eens met zn allen of broer en zussen samen.

Wel een heel leuk gezin hoor hahaha!

2 likes

Mijn eerste indruk is: raar, zou ik sowieso niet doen. Maar ik zou wel met mijn zusje en moeder naar de sauna gaan, en dan douche je ook. En ik ben niet hetero.

6 likes

Idk ik heb alleen een broer en ik zou het echt heeeeeeeeeeeeeeeel raar vinden om met hem te douchen.

Misschien is het met een zus minder erg? Ik zie hun insta en ik vind het raar. Ze flasht haar eigen broer ook? Vind ik ook niet oké

8 likes

Zou jij je vader op z’n mond zoenen?

• Ja als het echt moet
  • Ja leuk
  • Nee maar omdat hij specifiek kut is, een andere vader mogelijk wel
  • Nee gadver

0 stemmers

2 likes

Als er zo’n systeem is bij een artiest waar ik graag heen wil neem ik wel zitplaatsen :clown_face:

1 like

Dat gaat in Gofferpark beetje lastig, haha

En vergeet niet dat dit “maar” 120-150 mensen zijn op 60.000, dus kans dat jij alsnog een goede plek hebt, is vrij groot.

1 like

Maar dit gebeurd denk ik heel vaak? Ik en andersom hij ook was echt gek op een jongen toen ik 17 was en hij 23. Hij zat erg met het leeftijdsverschil, ik uiteraard niet. Het is ook in heel veel gevallen niet per direct fout.

3 likes

Omg ik zeg waifai, maar dat is meer omdat ik thuis meestal engels praat.

Als iemand die gewoon nederlands praat en dan vraagt of he de " waifai code" mag hebben?

• Gatverdamme zeg gewoon wiefie
  • Boeit me echt 0.0

0 stemmers

1 like

Dit doet me denken dat ik op de middelbare school ooit kort een vriendin had (we gingen denk ik 2 maanden intensief met elkaar om en toen was het klaar) met echt een rare moeder. Als wij bij haar thuis waren ging ze ons allemaal een kus op de mond geven als ze even boodschappen ging doen? Dit komt ineens weer na al die jaren omhoog haha.

3 likes

Je hebt deze doos of een vergelijkbare boeiend

Welke neem je eerst (je fave dus)?

• Rood
  • Groen
  • Oranje
  • Geel

0 stemmers

En als tweede?

• Roos
  • Groen
  • Geel
  • Oranje

0 stemmers

En als derde?

• Groen
  • Rood
  • Oranje
  • Geel

0 stemmers

En welke is je minst fave?

• Groen
  • Rood
  • Oranje
  • Geel

0 stemmers

1 like

Ik ken wel mensen die dit doen ja, zij noemen hun ouders (van inmiddels 60 of 70) vaak ook papa en mama. Moet er zelf niet aan denken, maar is misschien ook iets cultureels of binnen NL gebonden aan provincie? Heb de indruk dat dit in Zuid-NL normaler is, maar kan het helemaal mis hebben.

6 likes

Zou jij het vervelend vinden als je partner zo met een vriendin op de foto zou staan?

• Nee hoor doet me niks
  • Ja rot op
  • Misschien / twijfel

0 stemmers

4 likes

Hoe zou je je ouders dan moeten noemen als ze de 60 zijn gepasseerd?

4 likes

Mijn vader of mijn moeder? Vind het zo kleuterachtig als een compleet volwassen persoon nog zegt “morgen ga ik met mama winkelen” ofzo.

12 likes

NOOIT

4 likes

O op die manier, ik dacht bij het aanspreken van hun ouders.
In dat geval: eens, vind dat ook verschrikkelijk.

3 likes

Wifi is een nederlandse uitvinding dus wiefie

5 likes