Ja, omdat het zo aanstellerig is. Effe zo voor de foto poseren. Byeee
Dit bedoel ik ja, mama of papa tegenover anderen.
Oh ik dacht dat dit soort aankondiging van een nieuwe relatie was
Dit is ook haar nieuwe vriend toch? James Lawrence
Dit is toch haar vriend?
Dit is Kaj toch? Of ben ik nu scheel?
Ik dacht dat het Robbert Rodenburg was
Oh ik dacht door de poll ook dat t dan toch Kaj ofzo was
Doet me denken aan dat verhaal van die Amsterdammers die een kavel in Noord wilden (Zes weken modder, mooiste radiodoc ever)
Dat is het ook hahah
Oke als ik hem inzoom zie ik het ook😅 maar bij het voorbij scrollen dacht ik echt dat het Kaj was. Sorry Mo!
Ja kaj is toch super blond
Ik volg ze niet eens, kijk 2 tellen op insta om te zien hoe Kaj er dan uit ziet en zie gelijk gigantische borst tattoos bij hem. Is hem sowieso niet.
Wow ik had echt verwacht dat een grotere meerderheid hier ja zou stemmen maar tot nu toe is het 50-50!
Het was dan ook volkomen onduidelijk wat je vroeg en bedoelde
Haha nou echt?? Ik vond 'm zelf juist wel lekker overzichtelijk zo zonder allemaal mitsen en maren en context enzo. Gewoon: wel of niet terug de maatschappij in na zoiets levensverwoestends te hebben gedaan?
Maar blijkbaar is niet iedereen het daarmee eens.
Hoe kan het nou 50/50 zijn met 111 stemmen
Omdat er met een onderwerp als dit wel een hoop mitsen en maren zijn
Waarom vind je dat zelf dan?
Wat precies? Ik heb nergens mijn mening gegeven hierover geloof ik? Ik merk dat ik gevoelsmatig heel erg neig naar: als jij het leven van een ander verwoest heb je er zelf ook geen recht meer op. Maar uiteraard is het heel genuanceerd en zijn er veel mitsen en maren, dat begrijp ik ook heus wel. Het was dan ook maar een poll op een forum i.p.v. een serieus debat met gevolgen.