Stel je persoonlijke vraag #50

Super suffe bron dit maar ik kwam dit tegen en heb geen TikTok en geen zin om verder te zoeken:

https://www.story.nl/showbizz/kritiek-uitspraak-monica-geuze~f506111

Ik moest hier een beetje om lachen, het is zo herkenbaar voor mij (we hebben dan ook hetzelfde sterrenbeeld en dit is zeer typisch daarvoor :japanese_ogre:)

Ben benieuwd:

• Team Monica
  • Team samen naar de wc

0 stemmers

1 like

Oh ik dacht omdat je zei dat je dacht dat een overgrote meerderheid ja ging stemmen dat jij zelf ook ja had gestemd, was wel benieuwd naar je eigen visie en waar de poll vandaan kwam

2 likes

Ahh ja ik snap 'm. Nee mijn verbazing was meer omdat veel mensen hier overwegend links zijn voor m’n gevoel, en daarom had ik verwacht dat men meer vóór tweede kansen zou zijn.

Denk dat er hier best wat rechtse forummers zitten die dat gewoon niet zo laten blijken

6 likes

Denk het ja. Of mensen die geen van beiden zijn, of per onderwerp verschillend.

Ik ga altijd graag alleen naar de wc, vind ik altijd wel leuk, even op solotour, nieuwe vrienden maken enzo. Met iemand mee naar de wc moeten vind ik ook een beetje sneu. Maar als iemand alleen aankomt en het is vrijwel niet te doen om ons/mij te vinden dan wil ik best iemand tegemoet lopen, maar beetje zelfstandigheid waardeer ik wel zeer ja.

28 likes

Ben heel erg team lekker zelf doen waar je zin in hebt maar ik moet gewoon eigenlijk wel altijd naar de WC dus als iemand gaat, is de kans 99% dat ik mee ga :skull:

12 likes

Haha ja bij ons zeg je het wel even als je naar het toilet loopt en dan is er meestal wel iemand die ook moet/meegaat en anders ga je alleen. Gaat meer om het idee dat we niemand kwijt raken.

1 like

En wat dan nog erger is: als je met een groepje bent dat per se bij elkaar wil blijven maar geen knopen doorhakken over wat ze willen. “Jaa wat wil jij dan, mij maakt niet uit” “ja nee maakt mij ook niet uit, zeg jij maar”.

15 likes

Haha ja dat heeft echt iets puberaals. Vroeger gingen we zelfs regelmatig met elkaar in hetzelfde wc hokje, echt why. Maar monica verbreekt daardoor vriendschappen? :facepalm:

Maar ik vind het er wel aan liggen waar je bent, als je op een druk festival bent is het wel handig om samen te gaan vind ik alleen maar zodat je elkaar niet uit het oog verliest.

2 likes

Ja same. Ik kan ook rustig een uur wegblijven als ik ‘naar de wc ga’. Kom ik allerlei mensen tegen waar ik dan mee ouwehoer.
Scheelt wel per evenement. Komend weekend ga ik bijv naar defqon en dat is wel iets te groot om lang weg te blijven :sweat_smile:

2 likes

Ja leuk vind ik een beetje overdreven. Maar ja als ik mijn vader (en moeder) gedag zeg, is dat met een kus op de mond. Ook bij mijn broertje, neven en nichten en sommige ooms en tantes :joy: Het is wel een ander soort kus dan dat ik mijn vriend op de mond geef. Ik ben trouwens indo en doe het alleen bij mijn Indische kant van de familie.

10 likes

Dit, ouders (vader, moeder, stiefvader) en broertje kus ik op de mond bij het groeten, en is idd een andere kus dan ik mijn vriend geef. Vind er ook niks raars aan tbh, is gewoon een uiting van liefde.

Maar ik ben sowieso heel aanrakerig bij mensen van wie ik houd, ik knuffel mijn vrienden ook vaak genoeg gewoon zomaar, en mijn partner wordt soms gestoord van dat ik hem altijd ergens aan wil raken (hand op been als ik naast hem zit, hand vasthouden als we ergens lopen, etc). Als ik in love languages zou geloven zou de mijne definitief physical touch zijn :smile:

6 likes

Waarom zou je niet in love languages geloven?

2 likes

But is there any science behind the theory? Do couples need to have compatible love languages to be happy? “ There’s no psychological evidence to suggest that they actually do exist ,” says Dr Martin Graff, an academic psychologist who studies the psychology of romantic relationships.

5 likes

Grappig om als psycholoog te praten over dat zo iets niet “echt bestaat”, alsof niet (vrijwel) alle constructen die in psychologie worden onderzocht door mensen bedachte categoriseringen zijn die niet perse “echt bestaan”.

(Ik “geloof” verder ook niet in love languages met als dat ik niet “geloof” in introvert/extravert en allerhande andere classificaties, maar soms is het wel zinnig/praktisch om classificaties te gebruiken)

8 likes

O ja ik bedoelde niet zo zeer het bij elkaar passen of een strategie daarmee, maar ik vind het vrij vanzelfsprekend dat ieder een eigen liefdestaal heeft (d.w.z. een eigen voorkeur voor een manier waarop je liefde toont). Maar ik denk dat ik het dan te breed opvat :joy:

1 like

Ben jij snel zenuwachtig voor iets?

• Ja
  • Eerder wel dan niet
  • Eerder niet dan wel
  • Nee ben vrijwel nooit zenuwachtig

0 stemmers

2 likes

Wat voor zomerse dingen heb jij al gedaan of meegemaakt dit jaar?

• Buiten gezwommen
  • IJsje gegeten
  • Gebarbecued
  • Verbrand door de zon
  • Gefietst met blote voeten
  • Gestoken door een mug
  • Een buitenspel gedaan zoals kubb, beachball, spikeball
  • Teennagels gelakt/laten lakken
  • Niks

0 stemmers

1 like

Ooh fietsen met blote voeten heb ik denk ik echt niet meer gedaan sinds ik een tiener was en nu ik het lees voel ik helemaal hoe zon pedaal dan voelt. Echt instant nostalgie/coming of age zomer gevoelens :heart:

40 likes