Stel je persoonlijke vraag #50

Precies bij de optie ‘fietsen met blote voeten’ had ik dit ook! Zo’n herbeleving.

Die ruwheid van de pedalen onder m’n voetzolen, maar niet vervelend ruw. Lekker vrij gevoel, zomerwindje in m’n haren…

Zou bijna direct op de fiets stappen nu en mn sandalen uitschoppen.

9 likes

Ik vind testjes altijd zo zonde van m’n tijd als ik er weer eens als gemiddeld uitkom :neutral_face:

Edit: al was deze wel boeiend hoor, confronterend soms. Ik doe eigenlijk alles super intuïtief behalve eten blijkbaar.

4 likes

Mensen met low, krijgen jullie dan geen hongersignalen of hoe werkt dat?

Ik eet meestal wanneer mn maag gaat knorren; anders vergeet ik het.

1 like

Ik kreeg denk ik low omdat ik nooit kan stoppen wanneer ik eigenlijk al genoeg heb gegeten. Ik vind het lekker dus wil gewoon dooreten.
En ik eet ook wel uit verveling en/of emotie.

Maar ik houd gewoon van lekker eten, kan me ook steeds verheugen op de volgende maaltijd. Op iets dat ik ga bakken. Op een lekker drankje. Op van alles. Dus dan eet ik het omdat ik het lekker vind en er zin in heb, niet omdat ik trek heb.

26 likes

In mijn geval wel. En als ik vol zit, duurt het een halfuurtje voordat ik het daadwerkelijk voel. Tenzij ik echt geschransd heb. Maar dat gebeurt niet zo snel

7 likes

Integendeel zou ik zeggen :muscle:

26 likes

Volgens mij hebben jullie de test gebroken want de link doe het bij mij niet haha

36 likes

Juist linkser :grin: :fist:t3:

19 likes

Dit is voor mij zo onherkenbaar, ik zou nooit vergeten te eten

23 likes

Ik las snel en dacht dat er NL stond ipv je, dus was even heel verbaasd over de uitslag :sweat_smile:

1 like

Ik vergeet ook te drinken en slapen, heel gezond.

3 likes

Ik kwam er gister om half 9 ‘s avonds achter dat ik nog niets had gegeten. Werd ineens wel heel flauw :upside_down_face:gewoon echt niet aan gedacht of doorgehad. Maar ja, ADHD.

2 likes

Mijn kind heeft dat ook, en als ik dan vraag heb je geen dorst dan pas vanaf de realisatie haha

Ja ik heb ook wel eens 3 dagen niet gegeten, amper gedronken.

Dan meur je toch toch ontzettend

2 likes

Nou krijgt het niet de kans dat 24 uur uit te proberen als ik in de buurt ben dus zover komt het hier niet

2 likes

Herkenbaar. Ik herken hongersignalen wel, maar negeer is. Of ze zijn er niet door mn medicatie.

Ik ben ook erg blij dat ik ergens werk waar we elkaar halen om te gaan lunchen, mensen gewoon tussendoortjes eten etc. Dat zijn voor mij fijne herinneringen om ook even wat te eten of drinken.

Ik merk ook heel erg als ik thuis werk of een weekend alleen thuis ben, dat ik dan vergeet te eten en drinken, omdat niemand dat tegen me zegt.

1 like

Denk jij dat mensen die niet van hitte houden het nu warmer hebben omdat ze de hele tijd denken “wat is het warm”/“als het maar niet warmer wordt”/“dit duurt nog 5 dagen”

• Ja ze maken zichzelf warmer
  • Nee denk ik niet

0 stemmers

2 likes

Ze verdienen het wel om het min. 5 graden warmer te hebben dan de rest van ons.

13 likes

Welke mensen zijn zuurder?

• De mensen die haten op de regenachtige zomer
  • De mensen die haten op een hete zomer

0 stemmers

1 like