Ik ben niet echt een hitte persoon, maar kan me echt kapot ergeren aan mensen die er over zeuren. Sowieso is zeuren over dingen waar je geen invloed op hebt irritant. Accepteer je lot, draag linnen en beweeg je wat langzamer.
Dan was al het gezeur over de regen vast ook een flinke ergernis voor je.
Sowieso is op het weer haten toch vrij zinloos? Het weer is gewoon.
Het is vooral elk jaar hetzelfde liedje. Laat mensen lekker zeiken. Zomerliefhebbers zijn dit weekend weer aan de beurt.
Na het gezeur over kou, hebben we nu gezeik over de warmte. En volgende week zeuren we weer over regen
Vraag mij af of dat gezeik over het weer typisch Nederlands is
Edit: En vooral het zeiken dat anderen zeiken over het weer is een terugkerend fenomeen
Dit jaar klaagden mensen al bij de eerste keer 20 graden toen was het gewoon nog fris in een shirt he
Maar goed van mij mag het jaarrond 30 graden zijn dus misschien ligt dat aan mij
Ja, hoewel ik het nu wel verwoord alsof ik me echt erger, in feite boeit het me vrij weinig en is dit meer m’n vibe
laatste keer dat dit gevraagd is was vorig jaar dus ben benieuwd of het veranderd is nu het bekender is
zou je ozempic gebruiken (dus om af te vallen) als je er makkelijk aan kon komen? openbaar
- ja
- nee
- twijfel
0 stemmers
privé
- ja
- nee
- twijfel
0 stemmers
Eigenlijk nee. Ik kan er makkelijk aan komen en doe het nu ook niet, maar is meer uit bijwerkingenansgt dan welk soort principe dan ook. Als er een op de markt komt zonder misselijkheid, braken en diarree ben ik de eerste.
waarom stem je dan op ja? als je het niet doet om die reden is het nog steeds nee toch of begrijp ik je verkeerd?
Omdat het meer als ja dan als nee voelt
Haha dit doet me (heel random niks met jou te maken) denken aan wat zo’n fuck boy na 3 maanden iemand aan het lijntje houden zou zeggen als antwoord waarom hij niet eerder heeft gezegd dat ie diegene niet leuk genoeg vond: “ja ik had het wel eerder moeten zeggen maar het voelde meer als een ja dan een nee maar het is toch een nee”
Mijn gevoel blijft dat het te mooi klinkt om waar te zijn. Wellicht denk ik er over een paar jaar anders over
Zou jij makkelijk aan Ozempic kunnen komen?
- Ja sws ik zou al weten hoe
- Nee sws niet
- Medium heb vast wel wat connecties via via
0 stemmers
Is dit een goed plan?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Als ze bedoelen met jodenhaat ‘de minste geringste kritiek op israel’, dan nee, slecht plan. Ik kan me zo weinig voorstellen bij boeken met jodenhaat ook, ik kan me niet voorstellen dat die echt in de winkels liggen
Ik wil geen Ozempic face
Ja dat vind ik er dus raar aan; waarom wil iedereen hieraan meewerken maar niet aan het weren van racistische boeken?
Het is altijd zo inconsequent.
Haaientanden zien op bestuurders en de voetganger is geen bestuurder. De haaientanden doen dus niks voor de voetganger. Omdat het geen zebrapad is, heeft de voetganger ook geen voorrang.