Ja maar die regel geldt hier helemaal niet, want het fietspad ligt niet direct aan de autoweg.
k weet niet eens hoe ik aan drugs moet komen
Zoek jij soms het profiel/de openbare afspeellijsten van mensen op in Spotify?
Ik denk soms dat ik de enige ben die dat doet maar waarom is dat zo ondergewaardeerd?
Vertel me wat je luistert en ik vertel jou wie je bent toch.
Ik zou het wel leuk vinden als mensen mij daar checkten haha.
- Doe ik soms / wel eens gedaan
- Doe ik nooit
- Kan dat joh, wat een goed idee, ga ik doen!!
0 stemmers
Doe ik niet. Maar weet ook niet hoe het moet.
Heel simpel; gewoon de naam van de persoon intypen in de balk waar je ook naar artiesten, albums en nummers zoekt.
Haha herkenbaar. Maar ik snap dus niet waarom dat alleen iets voor tieners is.
Mijn zus gebruikt het en is in een maand of twee al 10 kilo kwijtgeraakt zonder daar iets extras voor te doen. Aan de ene kant is dat wel verleidelijk, maar ergens denk ik bij mezelf dat het toch geen nut heeft als je jezelf geen gezonde leefwijze aan leert, dus jou ik het gewoon bij meer bewegen en gezonder eten. En ook lijken al die bijwerkingen mij enorm naar. Maar de verleiding is zeker wel aanwezig wanneer mijn zus er iedere keer zo mee loopt te pronken en er zo lyrisch over is haha, maar ga er denk ik toch maar niet aan beginnen.
Ik ga nog een stapje verder en probeer al mn vrienden ervan te overtuigen Spotistats te nemen zodat ik precies kan zien wat ze luisteren en hoeveel overlap we hebben
Mijn vriendin en ik noemen dat ‘spotistalken’
Ik vraag dit voor een vriend, maar wat gebeurt er als je dan weer stopt met ozempic? Dan zit het er toch binnen no time weer aan?
Dit ken ik niet! Klinkt als iets waar ik ook mee aan de slag moet
Ligt eraan. Als jij tijdens het gebruik jezelf wel een gezonde leefstijl aan hebt geleerd, hoeft dat niet te gebeuren. Maar als jij het gebruikt om 5 kilo af te vallen om in je bikini te passen en een paar weken nauwelijks eet erdoor en vervolgens jezelf volpropt op vakantie, zit het er waarschijnlijk binnen 2 weken wel weer aan. Dat is ook de reden dat je het niet zomaar vergoed krijgt van je verzekering.
Eerlijk gezegd snij ik mijn toast nooit
in mijn hoofd smaakt dit minder lekker, slaat nergens op natuurlijk haha
De snelste. En dat ben ik wss want ik rij veel auto
Ja in mijn hoofd juist lekkerder, omdat je het rijkelijker kan beleggen door het oppervlakte zonder verlies of geplet beleg door snijden.
Ik snij het weer wel bij niet reguliere brunches zodat ik weer meer verschillend beleg kan eten haha.
Ja ik vind het echt heel leuk! Het heet nu stats.fm trouwens, en de betaalde versie (je betaalt maar 1 keer, geen abonnement ofzo) is een beetje gedoe omdat je dan gegevens op moet vragen bij spotify maar wat mij betreft is het het waard
Bij 1 heb gewoon meer brood
Zit jij op Reddit?
- Ja, actief!
- Regelmatig
- Af en toe
- Nooit
- Ik weet niet wat Reddit is
- Anders
0 stemmers