De staat van mijn ellebogen is ook prima, overigens.
Bij mij zijn zelfs die aan de aftakeling begonnen
Ja, vooral omdat ik meerdere oorpiercings heb. Ik let er altijd op dat ik mijn oren goed naspoel met water en er geen zeepresten achterblijven op de piercings, zodat ik geen last van geĆÆrriteerde piercings krijg.
Maar zijn jullie ook DROOG achter de oren?
Except for debra leemans
Als er iets in een datingprofiel van een man staat wat niet blijkt te kloppen, waarvan zouden jullie dat dan het ergst vinden? En waarom?
(edit: oh damn je kunt meerdere opties aanvinken, lekker dom want ik vroeg het ergst⦠maar ok)
Oh ja en anekdotes zijn welkom uiteraard.
- naam
- lengte
- leeftijd
- beroep
0 stemmers
Als je al niet eerlijk bent over je naam vraag ik me af waarover dan wel.
Er zitten toch juist best wel veel mensen onder een andere naam op datingapps? Iig op Feeld?
Doet me denken aan een verhaal van een forummer ooit die er na een aantal maanden daten achter kwam dat haar date 10 jaar ouder was dan hij al die tijd gezegd had.
Weet je nog hoe dat afliep?
Geen idee en ook niet meer wie het was ofzo
Is dit een essay van Andrew Tate?
Ik had mijn werk ook fucking vaag op mān dating app profiel staan altijd (het was niet echt fout maar ook niet echt mān daadwerkelijke werk), als ik de naam van mān echte werkgever er bij zette ben ik zo makkelijk te vinden (op de site van de organisatie met email erbij en ook linkedin), dat vond ik toch niet zo chill.
Dit, en daardoor echt de grootste afknapper. Plus ik ben ook wel zo oppervlakkig dat ik toch het liefst een kerel heb die langer is dan ik.
bij zān naam zou ik gelijk denken dat hij een ernstig misdrijf heeft gepleegd oid en daarom niet vindbaar wil zijn
oh zouden jullie dat niet hebben? nou gelukkig heb ik therapie voor mān laatste relatie
Nadat ik een keer op date ging met iemand die even vergat te melden dat ie een kind had en later 2 facebookprofielen (1 met en 1 zonder kind, mag jij raden waar ik toegevoegd was) bleek te hebben, vind ik over naam, lengte, leeftijd en beroep stuk minder erg, haha.
Kiiijk, dat noem ik een anekdote haha. Wow.
Dat hij samenwoonde met een man maar met mij wilde proberen hoe het was om samen te zijn met een vrouw.