Stel je persoonlijke vraag #50

Ik heb dit ook gedaan nav een post van jou een tijdje terug, en het is idd heel leuk! Heb nu een overzicht van bijna 10 jaar aan luisterdata en statistieken, echt een trip down memory lane

3 likes

Ik kom er wel eens op als ik iets google, maar meer dan dat is het niet.

9 likes

Eigenlijk alleen om te lezen, en soms om in r/sewing te posten en even goed te gaan op likes en complimenten op dingen die ik maak.

6 likes

Alleen om te lezen over series en films.

2 likes

Doe jij wel eens dermaplainig (je gezicht scheren met een klein speciaal mesje)?

• Ja
  • Nee
  • Niet meer want…

0 stemmers

1 like

Geef jij weleens iets aan een dakloze? Of koop je een krant van/eten voor een dakloze?

• Ja, vaak
  • Zo nu en dan
  • Zelden
  • Nee nooit

0 stemmers

Als er een daklozenkrant verkoper bij de supermarkt staat, groet je deze persoon dan?

• Ja, vrijwel altijd
  • Ja, meestal
  • Soms
  • Nee

0 stemmers

Voel je je weleens schuldig als je niks geeft?

• Ja, vaak
  • Ja, komt voor
  • Nee

0 stemmers

Heb jij een mancave in huis?

• Nee wil ik ook niet
  • Nee wil ik wel
  • Ja

0 stemmers

Hou jij van klagen over het weer?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Ook geen man in huis gelukkig :wink:

32 likes

Ik zit er zelf ook graag :sunglasses:

5 likes

Nope en ik ben maar wat blij dat mijn man niet kan klussen en het te veel gedoe vindt, anders hadden we denk ik nu nog discussie over een mancave/kroeg op zolder.

1 like

Ik heb gezegd nee en wil ik ook niet, maar dat is puur omdat ik de benaming stom vind :smiling_face_with_tear:. Een chillplek in huis met een pooltafel/bar/beamer/whatever lijkt me daarentegen helemaal top

5 likes

En ook waarom heeft hij een aparte ruimte nodig waar vrouwen zogezegd niet welkom zijn en hij tot rust kan komen? Ik vind dit even cringe als de live/laugh/love huizen. “oohh dit is mijn man cave”

29 likes

En ook altijd even lelijk ingericht, veel stof en led-strips

5 likes

ja echt he sluit m gewoon op in een kerker

5 likes

Ik mis optie ‘een ruimte voor al je creatieve uitspattingen met naaimachine, goeie opslag, etc’ aka she-shed

9 likes

Heb de mancave van mijn vriend geannexeerd voor mijn she-shed. Hij zit er toch nooit en heeft niet eens door dat er nu een gezellig kleedje, wat lampjes en kussens liggen. Volgende stap is naaimachine permanent op tafel laten staan :smiling_imp:

13 likes

Was jij je bewust achter je oren als je onder de douche staat?

• Ja, dat doe ik altijd
  • Nee, ik denk dat dat wel schoon wordt door shampoo wat er langs drupt
  • Nooit over nagedacht dat ik dat schoon moet maken…

0 stemmers

3 likes

Ik was mijn oren 5 keer per dag.

6 likes

Niet onder douche, maar wel als ik mijn gezicht schoonmaak.

5 likes

neeee pls niet alweer :cry: :cry: :cry:

25 likes