Kind slaapt tegenwoordig langer dan ik
Ik vind elk tijdstip dat ik uit mezelf wakker word uitslapen, vandaag was 7.44 echt wat een luxe
Kind slaapt tegenwoordig langer dan ik
Ik vind elk tijdstip dat ik uit mezelf wakker word uitslapen, vandaag was 7.44 echt wat een luxe
Ik vind studenten/gedeeld huis minder een afknapper dan nog bij je ouders wonen op die leeftijd.
En misschien is de officiĂ«le titel van zân job wel consultant? Alle âsaaieâ/minder interessant klinkende banen worden tegenwoordig toch hip verengelst en iedereen is tegenwoordig consultant, officer of manager. Als het verder een okee man is zou ik het nog een kans geven. Ook omdat de pool van leuke lieve mannen op deze leeftijd erg klein is.
Wat een trut van een baas
Ja tuurlijk maar als je onironisch, ja zelfs trots, âik ben consultantâ antwoordt op de vraag wat voor werk je doet dan is het voor mij in elk geval zeker weten geen match
Zit toch totaal geen inhoud aan die term, leg dan gewoon uit in wat voor sector of wat voor thematiek je advies geeft, of je het leuk vindt of er eigenlijk geen voldoening uit haalt, weet ik veel. Wat doe je qua werk is een veel meer âopenâ vraag dan waar de term âconsultantâ of âmanagerâ antwoord op geeft, echt dodelijk saai zo.
Hahahaha hoeee dom kun je zijn
Ken jij iemand persoonlijk die het carnivoor dieet volgt?
0 stemmers
Al die berichten over hoe fantastisch geweldig goed ze zich voelen na het eten van vette steaks met veel zout
Veel mensen hebben ook een account met hun eigen naam omdat je het ooit alleen kon gebruiken met een Facebook-account.
Ik zie op social media wel regelmatig ex vegans voorbij komen die nu carnivoor zijn. Vind dat zo bizar.
Nee het was andersom, boos was na royke en de brieven
Geen wekker want tegenwoordig altijd weekend toch wakker om half negen
oh wow ik wist niet (meer) dat dat 1 gate was, ik dacht 2 aparte dingen
Was er niet ook iets met âdat heb ik niet gedaan ik heb het account aan mijn vriendin gegeven want die kon geen eigen account makenâ of zoiets?
Woon zelf niet eens in een eigen huis haha
Maar goed dat is op dit forum wel een beetje een uitzondering geloof ik
Ik wis onzin fotos. Van die troep die ik niet in mijn gallerij wil hebben.
Ik vind wonen met huisgenoten helemaal niet raar. Stel dat je als enige (wel allang werkende) 35-jarige al die tijd bent blijven hangen in een huis met nog 9 studenten van 18-24, dan wel vrij raar.
En alle e-mailadressen gezellig opgeslagen.
Bij de derde vervolgopleiding die ik haalde heb ik het gedaan omdat ik toen zelf een huis had met een vlaggenstok. Daarvoor was er nooit een mogelijkheid om het te doen.
En toen werd het gewoon een beetje een ding van dat het nu eeindelijk kon.
Ik heb geen diploma gehaald op de middelbare school. Bij mijn vervolgopleidingen heb ik daarna geen vlag opgehangen (wel diplomaâs gehaald!)
Bij mijn propedeuse hing de vlag wel, maar dat was ook deels voor mijn broertje die geslaagd was
Hij werd als verrassing opgehangen door mân vriend. Die mân schooltas eraan hing maar niet goed heeft gekeken of alles eruit was (en ik ging er vanuit dat alles er wel uit was).
Destijds beheerde ik de lief en leed pot van het werk en had iedereen net geld aan me gegeven voor het nieuwe jaar. Hing er meer dan âŹ250 aan de vlaggenstok. Volgens mij heeft hij er 3 dagen gehangen.