oh ja in dat geval zou ik denken jammer maar we hebben allemaal een plekje nodig (en vanuit dat perspectief er ook niets tegen doen)
ben geen huiseigenaar maar kan nooit echt medelijden hebben met snik snik waardeverlies met de huizenmarkt van nu haha
