Stel je persoonlijke vraag #50

Weet ik veel

40 likes

Nee want ik vertrouw vreemden echt niet met mijn hond. Of ze nou gestolen wordt of niet. Sommige mensen (en honden) kunnen niet met honden omgaan.

Als ik boodschappen wil halen en ze is toevallig bij me dan laat ik haar in de auto als het kouder is buiten, en als het warm is breng ik haar eerst naar huis.

1 like

Zonder m’n haar was m’n hoofd een kale huidskleurige bal dus ik denk dat het wel iets toevoegt.

51 likes

Ik vind honden die met de riem vastgeknoopt aan een fietsenrek ofzo voor de supermarkt op hun baasje zitten te wachten ook echt zo zo zo intens zielig. Kan daar echt om huilen als ik dat zie.

3 likes

Bij ā€˜mijn’ appie houdt de straatnieuwsverkoper ze altijd vast, want zit daar op een stoel en dan zitten ze gezellig bij hem.

28 likes

Ja heel zielig idd, ze kijken ook vaak zo angstig en hopeloos uit. :pleading_face:

2 likes

Je moet op 1 van deze plekken wonen, wat wordt het?

• Breda
  • Venlo
  • Purmerend
  • Lelystad
  • Ede
  • Houten
  • Kampen
  • Assen
  • Sneek
  • Delfzijl
  • Vlissingen
  • Gorinchem

0 stemmers

Sorry als je er al woont

Is jouw ontbijt voornamelijk hartig of zoet?

• Hartig
  • Zoet

0 stemmers

3 likes

Ik woon in een stadje naast delfzijl en ze zijn Delfzijl wel een beetje aan het opknappen de laatste jaren, maar het is nog steeds kut hahahah

2 likes

Ik vind Breda niet helemaal terecht in deze lijst van kutplekken. Had dan Eindhoven of Tilburg gezegd als het in Brabant moest zijn. Of nog erger: Helmond.

40 likes

Breda is best leuk :joy:

6 likes

Ja idd ik dacht ook Breda is volgens mij juist best leuk. Maar ik ben er maar 2 keer geweest maar vind het wel een leuke stad.

Ben jij wel eens in Helmond geweest?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

Ik vond Helmond dus echt een leuk dorp toen ik daar intern moest voor coschappen, is me echt 100000% meegevallen. Mooi park, mooie groene wijken met dikke villa’s en vond het centrum ook wel gezellig met dat water…? 🄹

Edit: en ik voelde me ook best thuis tussen de trainingspakken en goude kettingen. :joy:

18 likes

Jij komt uit Limburg. Natuurlijk lijkt alles in de rest van NL dan heel positief.

20 likes

Haha ja dat is makkelijk, maar ik vind idd bijv Tilburg veel vreselijker qua aanzicht en ā€œsfeerā€.

8 likes

In Tilburg kennen ze het woord sfeer niet eens

10 likes

Haha nee dat centrum is echt troosteloos, maar heb er toch wel leuke stapavonden gehad, laaaaang geleden, bier drinken kon je er prima.

3 likes

Eindhoven is echt lelijk maar wel gezellig en je hebt er genoeg te doen en het is tenminste een grote stad. Zou van alle Brabantse steden het liefste daar wonen.

8 likes

Staat die bunker van Guus nou ook daar?

Jaaa love Eindhoven! Breda past inderdaad niet in dit rijtje. Purmerend is gelijk aan Helmond (heb nabij allebei gewoond :smiling_face_with_tear:)

2 likes