Ja ik weet niet meestal vind ik het niet kunnen maar als je werkt in een piercing/tattooshop ofzo nog wel
Ik vind dat het zou moeten kunnen omdat ik het belachelijk vind hoe vrouwenlichamen geseksualiseerd worden. En ik zou heel graag willen dat dat doorbroken wordt en dat tepels gewoon tepels zijn die niks te maken hebben met hoe ik mijn werk uitvoer. Maar ondertussen durf ik zelf niet zonder bh naar buiten omdat ik weet hoe er dan naar me gekeken wordt. Dus ik ben nog niet heel erg onderdeel van de verandering die ik zou willen zien, helaas.
Ik vind dat dit prima zou moeten kunnen, maar doe het zelf niet (werk in het onderwijs). Wel gewoon in mijn vrije tijd, maar naar werk let ik wel heel erg op qua pasvorm van mân kleding/lengte/doorschijnen etc.
Maar tepels en borsten en ja vrouwen in het algemeen zouden niet zo geseksualiseerd moeten worden.
Ik vind zichtbare mannentempels ook niet gepast op het werk? Ik interpreteer de vraag als in doorschijnende tops, niet als in een situatie waarin je evt de vorm van een tepel kan zien, maar wrs was de vraag anders bedoeld.
Nou een mannelijke collega had met de hitte een blouse aan, zonder shirt er onder. En als hij ging zitten stonden de knoopjes op spanning en keek er zo in en piepte zân buikhaar er tussendoor. Ja. Nee. Dat hoef ik niet te zien eigenlijk in een meeting. Maakt me niet uit of je man of vrouw bent âŚ
en tegelijkertijd vind ik het stom van mezelf want op het strand interesseert het me geen fluit.
De juf op de basisschool in groep 8 had vaak een laag decollete en als ze dan voorover bukte bij je tafeltje om te helpen keek je recht haar bh in. Na al die jaren weet ik dat nog precies.
Zoiets vind ik dus echt geen porem maarja als niemand je erop wijst
Ik vind het eigenlijk geen probleem, tenzij iemand het express zou dragen om die reden
Ik hoef van niemand tepels te zien, al helemaal niet op werk. Blote voeten trouwens ook niet
Draag je in de zomer schoenen waarbij de voeten zichtbaar zijn?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zo ja, verzorg je je voeten?
- Ja
- Ja, inclusief nagellak
- Nee
- Anders
0 stemmers
Voor de nee-stemmers: reminder om dit wel te doen.
Wat versta je onder verzorgen? Ik knip mijn teennagels. Eelt laat ik zitten want vind ik functioneel.
Ik vind scrubben (velletjes etc) erbij horen, geknipte nagels, nagelriemverzorging en dus ook het verwijderen van eelt. Hoeft echt niet alles want een deel is functioneel, maar niemand heeft een dikke laag geel eelt nodig tenzij je rotsen gaat beklimmen zonder schoenen als een berggeit.
O, en crème op je hielen, geen kloven etc.
Ik vind dat zoooo goor zoân harde wit uitgeslagen gebarsten voetenrand.
Dit, met ernaast hoe het heurt, LET OP HET IS DUS GOOR:
Samenvatting
De meeste mensen hebben dit, i cant.
echt spijt dat ik hier met een halve kater op geklikt heb
gadverdamme
Omfg, maar dit hebben relatief jonge mensen toch bijna nooit? Ik maak heel weinig eelt aan en ik krijg direct blaren, ook absoluut niet ideaal maar scheelt wel in het vijlen. 1 zag in keer zoân âpeople in wallmartâ foto, en het was zoveel eelt er stond bij âthrow your foot away alreadyâ. Echt huilen ewewew
Ga jij wel eens naar de pedicure?
- Nooit
- Regelmatig
- Af en toe
- Zelden
0 stemmers
Huh echt? Hoe krijg je dit dan, echt veel lopen ofzo? Haha ik voel me echt dom maar heb dit nooit zo gezien, maar kijk ook niet naar andermans voeten als het niet noodzakelijk is
Ik zie het wel regelmatig ook bij âjongâ, misschien in iets mindere mate dan op deze foto, maar wel vaak een droge witte rand op de hakken. In combi met smerige teennagels; dan kan je me echt wegdragen
Ik ben echt enorm jaloers op mijn vriend die uiteraard 0.0 aan voetverzorging doet maar de meest zachte poeselige pootjes ooit heeft. En dan zit ik ernaast en als ik een dag te lang niet goed vijl/scrub/smeer heb ik meteen krijtrotsen onder mijn voeten.
Wat ik misschien nog wel het ergste vind zijn van die voeten die 0.0 verzorgd zijn maar wel gelakte nagels hebben, en dat er dan rondom die nagellak een krans van parmezaanse kaas zit
Soms ga ik maar ben nooit zo tevreden. Ik wil mijn voeten gladder en mân nagelriemen en alles heel goed en mooi weggehaald.
Nu heb ik de juiste dingen aangeschaft om het allemaal zelf te doen en dan is het helemaal naar mân zin en perfect.
Iel
Ja waarom zou je mooi plinten leggen als de muren nog niet eens netjes geverfd zijn