- Gewoon nee
0 stemmers
0 stemmers
Longlijer is het eerste wat in me opkomt, of hoerejong, oh nee die zijn juist al oud lol
Scheld/vloek jij ?
0 stemmers
Eigeijk alleen als ik schrik
Tijdens mijn menstruatie en de week ervoor: dagelijks ![]()
De overige twee weken, heel af en toe.
Wat versta jij onder schelden/vloeken?
0 stemmers
Want ik zeg wel vaker ‘shit’ of ‘jeetje’ maar ik vind dat niet echt schelden eigenlijk
Ik heb dus laatst geleerd dat jeetje net zo erg is als jezus.
Dat zeiden ze bij ons in de kerk vroeger ook “want het is gewoon afgeleid van Jezus”, hahaha stfu. Ze zeiden ook dat je i.p.v. godverdomme wel rhodondendron kon roepen want dat bekte net zo lekker.
How 'bout no.
Ik zeg wel volgens mij wel vaak godverdomme dus ik moet mn stem aanpassen, als iemand ‘shit’ al onder vloeken vind vallen dan weet ik het ook niet meer. Ik kreeg daar vroeger straf voor op de basisschool. Dan moest ik op de gang staan, wtf.
Als mijn (hypothetische) kinderen ‘shit’ zeggen:
0 stemmers
Twijfel hierover. Ik ‘mocht’ het vroeger niet zeggen, maar ik vloek inmiddels als een bootwerker dus of dat verbieden nou geholpen heeft, haha.
Denk dat het veel beter is als je het, tot op zekere hoogte, toestaat, want dan is het ook minder spannend ofzo. Maar snap ook wel als anderen het gek vinden als een kind vloekt. Dus ja, twijfel
Hahaha er is ook een video waarin een ierse of schotse peuter zegt "there’s a fuckin goat ! (In hun tuin) die moeder zegt dan nee, het is gewoon een geit, en zij zegt weer NO THERES A FUCKIN GOAT
Schelden en vloeken zijn 2 verschillende dingen. Vloeken is GVD (God verdoem mij) en schelden al het andere.
Hahahaha ja die ken ik, vind dat dus echt heel grappig. Mijn zoontje zegt af en toe wel shit maar kopieert verder mijn vrij grove taalgebruik eigenlijk niet echt gelukkig.
En mocht hij dat wel gaan doen dan wil ik vooral dat hij leert begrijpen in welke situaties / bij welke mensen het wel kan en wanneer niet.
Waar ik ook aan moet denken is deze, ja asshole is niet echt een scheldwoord in nederland maar ik gebruik hem wel regelmatig. Ik zou het alleen maar grappig vinden als dat het 1e woordje van mn kind is
Ik heb gestemd op welke woorden ik zelf gebruik als ik scheld. Vloeken doe ik eigenlijk nooit.
Wat vind jij onder ‘stelen van werk’ vallen?
0 stemmers
Moet ik iets printen voor mijn werk?
Nee
Ja dat zie ik dus niet? Buiten Pierre Bokma zijn ze allemaal houterig en heel beperkt.
Heeft iemand de serie santos gezien op de npo
0 stemmers
Die laatste aflevering was echt insane gewoon; waar sloeg dat op?