Het verschilt waarschijnlijk heel erg per persoon en het soort voet wat je hebt. Ik heb een voet met een hoge wreef en een voet die heel hol is. Op dat hele middenstuk heeft mijn voet nog nooit de grond geraakt. Dat is echt zo’n rare kreukelige babyhuid. Daar kan nooit eelt ontstaan denk ik.
Hahaha omg nog iets waar anderen kennelijk op letten maar ik totaal niet mee bezig ben. Ik heb al een dagtaak aan harenwassen, makeuppen, benen scheren, huidverzorging, wenkbrauwen epileren, heksenharen uit m’n kin trekken en nu moet dit er ook bij.
Met je (samenwonende) partner een avondje uit en rond een uur of 2 ‘s nachts geef je aan naar huis te willen en je partner besluit nog in diens eentje (zonder vrienden oid) in de kroeg te blijven.
- Vind ik prima
- Vind ik niet zo prima
0 stemmers
Nav een gesprek met een vriendin. Ik ben echt van samen uit samen thuis en vind dat ook normaal/gezellig maar niet iedereen blijkbaar.
Hahaha ja same, ik dacht dat ik verzorgde voeten had zonder eelt en gelakte nagels maar had me nog nooit druk gemaakt om mijn teennagelriemen
Nouja ben je gewoon met z’n 2en de hele avond, bijv l. uit eten ofzo en daarna ergens met z’n 2en nog drankjes aan het drinken, dan zou ik het wel wat raar vinden als de een moe is en naar huis wil en de ander zegt: o oké ik blijf nog in de stad, zie je morgen weer!
Als je allebei in de kroeg bent om daar met verdere vrienden te drinken en te kletsen, dan vind ik dat je zelf mag bepalen tot wanneer je er zin in hebt. Als de een weg wil en de ander nog niet kun je idd 3 dingen doen: of samen weg, of samen nog blijven, of apart elk z’n eigen voorkeur. Vind het een niet beter dan het andere.
(Oja wel met de voorwaarde uiteraard dat het veilig is om eventueel alleen naar huis te gaan, niet dat je een halfuur door een donker park moet fietsen of zelf maar moet opdraaien voor 50 euro aan taxikosten ofzo)
Als mijn partner zonder mij uitgaat heb ik daar helemaal geen problemen mee, maar idd als we samen uit zijn zou ik het wel flauw vinden als hij om twee uur mij alleen naar huis laat gaan (is ook niet alsof je vroeg aftaait ofzo haha).
Edit: er van uitgaande dat we zonder vrienden zijn, aangezien in de originele post ‘alleen’ stond.
Het is dus de eerste situatie!
Oh echt meer dan prima, ik duik lekker in bed, hebben we het beide naar onze zin. Maar m’n vriend is echt geen kroeghanger dus ik kan me dat tegenwoordig niet meer zo goed voorstellen.
En als je partner dan om 6 uur 's ochtends thuis dronken in bed gaat liggen?
- Nee kan echtniet
- Mwah voor een keertje mag het
- Geen probleem mee
0 stemmers
Ik vind dit extreem irritant want heb nog trauma’s van een ex die dan met veel geluid boven de wc hing maar af en toe moet kunnen.
Oja. Pff ja oké kan me wel voorstellen bijv. je hebt een avond samen uit en gedurende die avond krijg je een uitnodiging van anderen of je later nog wilt aansluiten op een ander feestje, en de een heeft er geen zin in maar en de ander wel, oké prima, haha ik weet niet zo goed waar precies de grens voelt maar dat voelt toch anders dan om 2 uur: okee let’s call it a night, en de een dan: oké ik kijk nog of ik een ander feestje vind joe.
Af en toe idd prima. Ik heb ook een ex gehad die dan nog lang wilde blijven, vond ik prima, en ik ging dan alvast naar mijn huis, hij ging me dan wakker bellen of ik nog snacks wilde. Dan kwam hij terug met alles wat hij uit de muur had getrokken hahaha. Maarja toen was ik 20-25 dus ik vond het wel grappig. Nu nee, dankje, ik heb mn slaap nodig.
@Kauai in die situatie vind ik het dus wel prima eigenlijk haha.
‘mag het’ in deze poll klinkt wel meteen alsof ik thuis met een deegroller in de hand en krulspelden in mn haar sta te wachten tot mn man uit de kroeg komt om hem op zn donder te geven. Maar ik zou gewoon niet een partner willen die elk weekend dronken is.
Haha ja idd als er dan een situatie is van “Henk en co zijn nog in café x zullen we gaan?” En de ene heeft zoiets van ja gezellig en de andere wil naar bed vind ik dat wel een andere situatie dan dat iemand alleen aan de bar blijft hangen
Jaa precies zo idd.
Ik vind het prima, al hangt het wel af van hoe ver en hoe de een dan alleen naar huis moet. Toen we nog op loopafstand van de kroeg woonden deden we dit regelmatig, nu we verder weg wonen wil mijn vriend liever niet alleen fietsen want dat vindt hij saai. Ik vind het juist wel fijn om even alleen uit te waaien dus mij maakt het niet uit.
Mits dat ‘ie voordat hij in bed stapt doucht en z’n alcohol bakkes goed poetst.
op het strand een speakertje met muziek aan
- altijd asociaal
- afhankelijk van drukte/muziek/volume oké
- meestal oké
- altijd oké
0 stemmers
mijn grootste strandergernis, laat dat ding gewoon thuis
Ik ben ook echt bij meerdere pedicures geweest waar ik in een voetenbadje ging en nagellak kreeg, niks geen grof geschut.
Heb nu al 5 jaar een fijne gevonden en ik zit daar om de maand! Daarbovenop is 't wel goed om dagelijks voetcreme te gebruiken, ik heb die van de kruidvat.
Ja, crème doet al zóveel.
https://www.dm.de/balea-fusspeeling-p4066447231274.html
Ik heb laatst deze gehaald en 2 keer mijn voeten er mee gedaan en ze zijn nu zo zacht en zien er een stuk verzorgder uit. Dus idd, een crème en zoiets doen echt wonderen. Mijn partner walgde hiervoor van mijn voeten (ikzelf ook haha) maar dit is top!