Hierna heb je echt nieuwe voeten
Vroeger deed ik dit allemaal niet en toen had ik echt fucking Shrek voeten. Een keertje was het zo erg dat ik letterlijk een hele soort barst in mijn hiel had waar ik praktisch een aannemer voor moest inhuren om ermee te dealen Ik heb me toen toch maar een keertje over mijn schaamte heen gezet en een afspraak met de pedicure gemaakt. En man man man wat een werk had die vrouw eraan. Ik schaamde me zooo erg ervoor en voelde me zo schuldig tegenover die vrouw maar ik kon het zelf gewoon niet meer oplossen. Toen ik daar wegliep met presentabele mooie voeten had ik echt zoân gevoel van:â Dit echt fucking nooit meerâ, dus heb toen ook een flinke fooi voor die meid achtergelaten haha en sindsdien ga ik echt minimaal 4 keer per jaar naar de pedicure en ga ik thuis in voetenbadjes en smeer ik na het douchen crème op mijn voeten en scrub ik ze. En nu heb ik gewoon normale voeten en ik voel me er zoveel beter bij.
Soms, mijn collega heeft echt onverzorgde voeten en dat valt wel op. Verder valt het me ook niet veel echt op of let ik er niet echt op
Ik zie je schurfterige eeltpoten van 100 meter afstand. Je pikt ze er direct uit.
Verbaas me ook echt waar mensen zich mee bezig houden
Ik zie dat echt niet tenzij het iets bijzonders is zoals mijn oud collega die zulke lange teennagels had dat ze ver over de sandalen heen staken
Dat zijn dan ook meteen de extremen waarvan ik denk daar heb je zelf toch ook last van
Ik heb pas sinds dit jaar eelt en heb nu voor mn verjaardag een verzorgingsset gevraagd
Als je naar voeten kijkt. Ik kijk daar echt helemaal niet naar
Ik kijk zelf gewoon veel naar de grond want anders val ik om als ik loop maar eerlijk ik vind voeten zelden opmerkelijk, ik zie het alleen als iemand leuke schoenen of mooie nagellak draagt (of als ze bijzonder onverzorgd zijn mja zolang het niet mijn voeten zijn vind ik het ok - ik vind het specifieke gevoel van lakens over droge hielen verschrikkelijkkk)
Ik ben ZO moe, ik word net wakker na een dutje. Dit doe ik echt nooit en ik voel me helemaal schuldig maar i.p.v. boven te gaan stofzuigen ben ik op bed gaan liggen. Ik dacht omg, stel ik zou kinderen hebben
Voel jij je schuldig nadat je een dutje hebt gedaan?
- Ja
- Nee want ik doe nooit een dutje
- Een beetje
- Gewoon nee
0 stemmers
Echt blij dat ik tussen alle nutteloze redenen waarmee ik mezelf schuldgevoelens aanpraat dat van het huishouden mis. De stofzuiger loopt niet weg
Fijn, kom maar hier stofzuigen dan haha nee maar ik werd echt heel paniekerig wakker en schrok me kapot toen ik de tijd zag. Het werd gisteren vrij laat en een logee/vriend van ons moest om 8 uur vanochtend weer weg. Valt reuze mee dus. Ik denk iets van 5 uur slaap maar blijkbaar kan ik dat niet eens aan
Same same, ik heb ook 5 uur slaap en doe zometeen een dutje (ben mijn make-up eraf halen aan het procrastineren lol), slaap is belangrijk! Cheers!
Ik zie dutjes echt als iets wat ik op dat moment dan even nodig had. Heerlijk juist.
Haha ja uitgebreid make-uppen of wenkbrauwen epileren doe ik dan weer niet, dus zat mensen die zich bij mij daar dan weer aan ergeren.
Soms voel ik me schuldig als ik betere dingen te doen heb zoals deadlines maar is dan meer een schuldgevoel naar mezelf toe
Ik heb afgelopen week juist teveel eelt weggehaald en nu heb ik zere hielen. Vet irritant want ik loop veel en nu gaan mijn voeten waarschijnlijk in overdrive eelt produceren.
Ik had echt geen idee dat dit mogelijk is. Gelijk het profiel opgezocht van iemand die ik vreselijk onaardig vind. De eerste playlist die ik bekeek bestaat voor 95% uit nummers die ik ook heb geliked. Jammer wel.
Ik heb altijd spijt van dutjes omdat ik dan sâavonds nooit meer kan slapen en makkelijk tot 3 uur wakker lig
Kan mij dat nou schelen, als die maar zorgt dat ik veilig thuis kom (aka een taxi voor me bellen en geld geven)