Stel je persoonlijke vraag #50

Heb jij een rechtsbijstandverzekering?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo ja, heb je deze al eens moeten gebruiken?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Vind jij deze verzekering het geld waard?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

7 likes

Ik vind verzorgde voeten best belangrijk maar mijn hielen maken gewoon zo belachelijk veel eelt aan dat ik er gewoon niet tegenop kan? Ik zou voor m’n gevoel elke dag wel kunnen schaven en schuren. En dan nog krijg ik het nooit helemaal weg. Smeer m’n voeten wel dagelijks goed in zodat het niet zo wit en droog uitslaat maar er blijft altijd best wel een eeltlaagje op zitten helaas.

4 likes

Je maakt maandagavond pastasaus en houd over. Dit doe je zodra het redelijk is afgekoeld gelijk in een goed afsluitbaar bakje in de koelkast. Wanneer eet je het uiterlijk op?

• Dinsdagavond
  • Woensdagavond
  • Donderdagavond
  • Vrijdagavond
  • Zaterdagavond
  • Zondagavond

0 stemmers

5 likes

tot het niet meer lekker ruikt/smaakt/oogt

37 likes

Vind jij dat Nederland veel goede acteurs/actrices heeft?

• Nee totaal niet
  • Mwah een paar
  • Ja 1 namelijk:
  • Weet ik niet/n.v.t.

0 stemmers

2 likes

Ali B huilend in de rechtszaal

58 likes

Haha ik wil nog steeds graag daar een sticker van voor op whatsapp

1 like

:raising_hand_woman:t4:

2 likes

Ja precies! Best intens dat de meeste mensen hier het maar twee dagen geven.

1 like

Eigenlijk alleen de acteurs/actrices die het ook in het buitenland goed doen.

Carice van Houten, Michiel Huisman, Halina Reijn, Famke Janssen.

De meeste spelen altijd alleen maar in van die slechte romcoms die vrijwel altijd dezelfde verhaallijn hebben, maar zich alleen in een ander land afspelen.

9 likes

Binnen paar dagen openen en als ik andere plannen heb direct in de vriezer.

edit: ah oeps, wilde op dblauw reageren

3 likes

Die romkommeute is niet zo best nee, maar er zijn wel veel acteurs die ook theater/toneel doen en die wel goed zijn maar die je minder op tv of in films ziet (of die daar minder goed uitkomen omdat de regie of dialogen gewoon raar zijn). Pierre Bokma, Hans Kester, Ramsey Nasr, Tjitske Reidinga, Fedja van Huêt, Matthijs van de Sande Bakhuyzen, Maarten Heijmans. (Veel mannen??)

24 likes

Hannah Hoekstra, Anneke Blok

2 likes

Margot Ros. Al speelt zij volgens mij tegenwoordig niet meer door een ongeval. Maar hoe zij bijvoorbeeld die typetjes in Toren C speelde, o.a. die brabantse Els.

3 likes

Monic Hendrickx, Rifka Lodeizen, Malou Gorter, Lineke Rijxman, Jacqueline Blom, Hadewych Minis, Olga Zuiderhoek… Er zijn gelukkig ook genoeg vrouwen.

Ik vind het altijd zo jammer om te merken dat men (niet alleen hier) gelijk aan het romcom/Johan Nijenhuis-segment denkt en dan roept dat we geen goede acteurs hebben.

10 likes

In het filmhuis segment zeker, zoals Frieda Barnhard in Melk. Of acteurs/actrices die als kind begonnen en doorgroeien, zoals Joes Brauers. Vind sowieso dat er qua kinderrollen ook echt een hoop goede tussen zitten.

3 likes

haha ik ken echt al die namen hier niet op een enkeling na (love carice)

9 likes

Ja in de Joodse Raad op NPO vond ik ook veel goede acteurs zitten! Wat een wereld van verschil met zo’n walgelijke cringy comedy als Verliefd op Ibiza etc. Vooral Claire Bender vond ik erg goed.

8 likes

En vind jij het storend als in een film/serie enorm veel gerookt wordt?

• Nee zolang het maar bij de film of serie past
  • Ja

0 stemmers

Ik dacht tijdens die serie De Joodse Raad dus steeds, gatverdamme elke keer die sigaretten :face_vomiting:maarja dat was wel gewoon zo in die tijd.

In de serie Rita (ben ff de naam van de Nederlandse variant kwijt) werd ook heel veel gerookt maar al die rookfragmenten werden achter elkaar opgenomen en uiteindelijk ging het om 3 of 4 kruidensigaretten, vond het wel interessant om te lezen hoe dat ging. Die actrice rookte ook helemaal niet zelf

6 likes