Stel je persoonlijke vraag #50

Ik vond de hoofdrolspeelster daarin echt zo irritant op een of andere manier dat ik die hele serie niet trok

1 like

Vrij nee, niet gewerkt ja.

2 likes

bedoel je dat je niets hebt gedaan omdat je vindt dat 1 juli een vrije dag moet zijn? of gewoon een weinig productieve werkdag?

Wist jij dat eilanden vastzaten aan de bodem van de zee/oceaan?

• Ja duh
  • Nooit over nagedacht maar nu je het zegt
  • Wat?

0 stemmers

4 likes

Ik vind niet eens per se dat 1 juli een nationale vrije dag moet zijn (gun het veel mensen niet eens, verder geen mening), maar wil wel de ruimte om erbij stil te staan. Mijn leidinggevende weet dit en knijpt al jaren een oogje dicht.

21 likes

Dachten mensen die dit niet wisten/dachten dan dat ze dreven? Dan drijven ze toch zo naar een andere plek toe?

2 likes

Zou wel handig zijn als je niet met de boot naar Texel hoeft, maar Texel je zelf al drijvend komt ophalen.

23 likes

Doet me denken aan een kinderprogramma waar het eiland kon bewegen.

Jaaa! Het eiland van Noah?

3 likes

@Crusti_Croc @Mimosa jaaaaa

1 like

Die aflevering van aj kwak waarin het eiland een schildpad is. Voor altijd in mijn geheugen gegrift.

8 likes

Gebruik jij de ’ locked chats’ functie in WhatsApp?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Geen idee wat dat is dus vast niet

17 likes

Als je een chat met iemand hebt kan je die dus op slot zetten waardoor je altijd je vingerafdruk/code/etc moet laten zien om de chat te openen en berichtjes komen als gesloten meldingen binnen. Het staat in een ander (verborgen) mapje net als je archief.

Ooooh ok
Bedankt voor je uitleg!

De enige reden die ik kan bedenken om dat te gebruiken is als je vreemdgaat ofzo.

Ja oké of als je een surprise party voor je partner aan het regelen bent.

18 likes

Ik vind t zo gek dat whatsApp etc dit soort functies allemaal bedenkt en toevoegt want idd ik denk dat dit 9 vd 10 keer alleen gebruikt wordt door vreemdgangers.

9 likes

Huh, haha, ‘voor als je vreemdgaat ofzo’ was ook het eerste dat in mij opkwam.

2 likes

neejoh die hebben toch de neppe rekenmachine (daar kun je een code invoeren en dan ontgrendelt hij de echte app vgm met chats en foto’s)

1 like

Nee maar ik kreeg de site van www.1julivrij.nl doorgestuurd dus ik hoop dat ik volgend jaar m’n team vrij kan geven. Ben ook met collegas naar de keti koti viering geweest gisteravond.

2 likes