Echt nachtmerries van verkleden en schminken. Mijn favo foto van mezelf als kind is er een waar ik als 5-jarige in een kring zit als vrolijk geschminkt en verkleed clowntje, terwijl ik tegelijkertijd diep diep diep ongelukkig kijk en vol ongeloof zit te staren naar al die (in mijn ogen) totaal achterlijke prinsessen en cowboys om me heen. Sindsdien hoefde ik nooit meer verkleed van mijn moeder en trok ik alleen nog maar mijn mooiste verjaardagskleren aan met carnaval
Ik vind het wel een beetje jammer dat mijn schoonfamilie in Denemarken woont, want dat is wel de minst handige taal van de drie! Ik kan inmiddels best goed Deens maar als ik alleen voor de leuk zou leren zou ik 100% voor Noors gaan. Ik vind Noorwegen ook echt veruit het mooiste/leukste land
Ik heb jaren geleden ooit een grimeercursus gedaan en vond dat best wel leuk! Maar wel alleen bij volwassenen en in een theatersetting dus. Wiebelende kinderen bij een kinderfeestje lijkt me dan weer hels.
Ik vind het gevoel van geschminkt worden altijd zo fijn. Zou dat echt als een soort massagedeal willen boeken, maar dan zonder naar huis moeten als tijger of clown ofzo.
Zo heet de rol als je toegang hebt tot afgesloten topics onder members only, moet je aanvragen maar ben ik nog te lui voor geweest haha. Meer info staat in de FAQ.
Je hebt een vriend(in) waarmee je letterlijk alles bespreekt. Ineens kom je er via via achter dat zij aan het daten is met de beste vriend(in) van jouw partner.
- Niks? Good for them.
- Beetje vreemd, hoezo zeg je dat niet gewoon.
- Heel raar, en dat zou ik ook zeggen.
0 stemmers
Als ik date vind ik dat soms lastig te delen met mensen in een lange relatie. Die horen je vaak helemaal uit en hebben meningen terwijl ze dan al 10 jaar geen date gehad hebben
Waarom alleen voor regulars?
Ik haat het beiden, maar ik klaag over beiden echt nooit (hardop).
Ik heb niet zoveel haat aan voetbal denk ik al vind ik het een dom spel, maar wel aan vuurwerk, toeters, herriedingen, gegil etc. Maar de oplossing is lekker bos ingaan dus prima
Dat was een foutje, ik dacht dat dat gewoon iedereen was.
Aah oke. Ik heb een kleine frus omdat ik als herintreder weer opnieuw 50 berichten moet posten om regular te zijn, terwijl ik het liefst gewoon lurk
me too… en soms wil ik ergens op reageren en dan komt er weer wat tussendoor.
Maar eigenlijk haat ik hitte, niet per se de zomer.
Ik haat wel op dit onsympathieke gefluit van de supporters. Zo treurig.
Voetbal kun je gewoon niet kijken, de zon ontwijken is lastiger. Daarom vind ik mensen die haten op voetbal nog zuurder dan mensen die haten op zon.
- Ja, bijv paar 100m
- Ja, gewoon
- Nee, nooit
0 stemmers
- Prima
- Lachen
- Donder op
- Neutraal
- Anders
0 stemmers
Ik vervoer ook geen mensen die geen gordel om hebben
Bij mij wordt vaak 's nachts op de bel gedrukt, vaak in weekenden of bijzondere stap avondjes, ik woon in de binnenstad. Ik vergeet dan vaak mijn bel uit te doen en altijd schrik ik me een ongeluk. Maar ook als het overdag (van kinderen) zou zijn, zou ik het vervelend vinden haha
Een frus?
Dubbelposten in verschillende topics gaat wel lekker snel!