Stel je persoonlijke vraag #50

Hier bijna dagelijks. Ze vergeten alleen altijd dat ik ze door het raam kan zien aankomen en wegrennen dus ik doe gewoon niet meer open. Ben wel 1 keer boos geworden toen ze ook afval door de brievenbus duwden.

3 likes

Ja hier in de buurt wel haha. Ik heb de bel nu maar uitgezet want we hebben zo’n knetter harde zoem bel en ik werd echt onredelijk pissig toen dat m’n baby wakker belde :sweat_smile:. Dacht echt, volgende keer spuit ik jullie helemaal nat vanuit m’n slaapkamer raam met een water pistool ofzo :rofl:…
Maar onze buurman iets verder op is slecht ter been en dan vind ik het ook een kut grapje.

4 likes

Ik kan niet verder dan 50m zonder gordel rijden want dan begint de auto hysterisch te piepen.

En belletje lellen gebeurt hier alleen door jongens van een jaar of 12/13 en dat vind ik echt klierig dus donder op.

8 likes

Maar los van die piepende auto heb je er geen last van haha? Ik word helemaal onrustig, er mist echt iets ofzo zonder gordel.
Ik moest de auto van ā€œachterā€ (wonen aan een hofje) naar voren rijden (dus om een blokje huizen heen), en zelfs dan doe ik een gordel om. Echt automatisch gedrag en zonder voelt heel kaal :rofl:…

2 likes

maar ik haat ze ook niet, vind het leuk als nederland wint maar ik kijk niet. dus ik hou er niet van

3 likes

Ik heb vroeger als puber wel eens gedeurtjebeld met een buurmeisje en toen kwam er een man schreeuwen dat hij onze benen zou breken als hij ons te pakken kreeg 🄹
Ik zou het niet chill vinden maar kan er ook wel de onschuld inzien mits het niet te vaak gebeurt

2 likes

Wow nog nooit gehoord

21 likes

Mijn buurmeisje kijkt me gewoon door het raam recht in mn ogen aan en drukt dan op de bel.

Als ik niet open doe, bellen ze nog een keer aan en dan gebaren ze dat ik moet opendoen en vraagt de een of ik de ander zag wegrennen ā€œzij was aan het belletje lellenā€

Vind ze wel lief haha

12 likes

Sorry ik kom uit het noorden :sob:

1 like

Jawel! Mijn vorige auto piepte niet en dan kon ik ook niet rustig de straat uit zonder gordel, voelt heel raar en bloot!

2 likes

En nu de topics vol gaan spammen gaat je niet helpen om terug in MO te gaan lurken.

29 likes

Oh geen idee, toen ik het Googlede zag ik direct een bekende krant uit het noorden die dit woord gebruikte dus dacht misschien is het wel incorrect maar veel gebruikt hier? :sweat_smile:

Edit: ik gebruik het gewoon op de verkeerde manier in deze zin lol nevermind.

2 likes

Tijd voor deze klassieker :joy:

5 likes

Haha lijkt me dat je tegenwoordig ook op de doorbird en Ring deurbellen gelijk op video staat bij heel veel mensen :joy:Vergalt wel een beetje de ervaring hoor, heb echt wel medelijden met de kinderen van nu. Plaag telefoontjes gaan ook niet meer eigenlijk. Iedereen kijkt naar de caller ID of neemt een onbekend nummer ook gewoon niet op haha.

Hahahaha geweldig toch :joy: Ik heb ook zoveel plaag telefoontjes gepleegd in mijn leven. Soms sloegen we dan een willekeurig telefoon boek open om grappige namen op te zoeken en daar een flauwe grap bij te bedenken ofzo haha.

6 likes

Zowel dit als de telefooncel heb ik echt goede herinneringen aan. Met een vriendinnetje ging ik vroeger altijd ā€˜s avonds laat willekeurig mensen bellen en dan Britney Spears zingen tot ze ophingen. Ik was echt een vreselijke jongere.

8 likes

Op een openbaar toilet

• Hang ik
  • Bedek ik de wc bril met papier
  • Maak ik het eerst schoon met ontsmettingsmiddel
  • Ga ik gewoon zitten

0 stemmers

3 likes

Ligt er wel aan of het een toilet is dat relatief schoon overkomt of dat het een half ondergepist toilet is op een station ofzo.

32 likes

Nou ja ik ging eigenlijk voor maak ik de bril even droog als dat moet dus ontsmetten komt het dichtst bij

1 like

Als je vliegt, maak je dan gebruik van de service om te compenseren voor je uitstoot (bv je betaalt extra aan de maatschappij waarvan ze bomen planten)

• Ja, vaak
  • Ja, soms
  • Nee, nooit
  • Ik vlieg nooit

0 stemmers

1 like