Stel je persoonlijke vraag #50

Nee loop hier niet per se tegenaan in mijn werk, maar ik moet zo naar de kapper en dan loop ik er wel tegenaan :joy::joy:

6 likes

Wij hadden een meneer Panis die we altijd meneer Penis noemde en hij werd altijd boos als we tegen zijn huis voetbalden.

Hij had echt volkomen gelijk, maar we vonden het toen echt een Lul.

19 likes

Ligt een beetje aan wat voor soort cliënt je voor je heb. Ik zou horendol worden van de smalltalk, maar andere hebben dat juist dat soort gesprekjes nodig.

Het is vooral handig dat je dat kunt inschatten als ondersteuner

3 likes

Stel je voor dat we buiten het werk ook nog zo sociaal moeten doen. Ik zal dan helemaal een lege batterij zijn 🪫

1 like

Niet per se heel iemand anders zijn, maar ik lees hier wel vaak genoeg verhalen die ik niet geloof. (Verzonnen of flink aangedikt).

7 likes

Ja de overbuurman van mijn buurmeisje die altijd naakt voor het raam ging staan als wij in haar slaapkamer aan het spelen waren. Uiteindelijk hebben wij het aan haar vader verteld en die heeft die man even goed de waarheid verteld. Maar wij vonden hem dus heel eng als wij hem op straat tegenkwamen.

1 like

Oh ja dat gebeurt sowieso, maar ik bedoel echt mensen die doen alsof ze iemand anders zijn en dat minstens 80% nep is

Heb dat ook vaak bij mensen die hele nietszeggende dingen posten

2 likes

Geen enge man, wel een enge vrouw. Ze deed niet vervelend naar ons als kinderen, maar we kregen zelfs op onze leeftijd toen wel al een rare vibe van haar en vonden haar daarom altijd een beetje gek/eng.

Jaaaren later hoorde ik dat ze niet meer bij bapaalde winkels en cafés mocht komen omdat ze niet van (jonge) mannen af kon blijven. Volgens mij had ze ook weleens een taxichauffeur betast.

1 like

hahahahah

1 like

Ik cringede altijd bij de smalltalk van hulpverleners als het te lang doorging. Helemaal verwarrend als zo’n smalltalker ineens start met een vrolijke luchtige ‘hoe gaat het!? :crazy_face:’ . Je start altijd met blabla dus dit is ook nog geen serieuze vraag, toch? Vraag ik het terug? Nee is raar toch?

Helemaal kut als het uur niet vergoed werd door de zorgverzekering, dan vloog voor m’n gevoel het geld zo weg de lucht in.

Blij dat mijn huidige psycholoog niet aan smalltalk doet.

5 likes

Ja, maar deze man was ook serieus veroordeeld voor misbruik bij minderjarige kinderen (waaronder z’n eigen), dus ik denk dat de angsten wel redelijk terecht waren. Weet nog dat een buurmeisje een keer een opmerking daarover maakte (niet oké ook hoor, maar we waren nog wel echt jong toen) toen ze mot met hem had en hij toen achter haar aan ging rennen. Was echt eng toen.

1 like

Vind jij de Hawk Tuah memes/hype grappig?

• Nee want vrouwonvriendelijk
  • Gewoon nee
  • Ja hilarisch
  • Matig
  • Hawk Tuah?

0 stemmers

1 like

Ja en ook echt best vaak, voor de grap.

Als jij als ouder hierachter zou komen, zou je dan boos worden op je kind (en vriendjes).

• Nee joh het is onschuldig
  • Jazeker
  • Ik weet het niet

0 stemmers

2 likes

Ja gewoon proportioneel “boos”. Denk dat het normaal en gezond is als kinderen grenzen verkennen/kattenkwaad uithalen/dingen doen die niet mogen maar ik denk ook dat het goed is als ouder dan grenzen te stellen/uit te leggen dat en waarom iets niet mag.

35 likes

Met ze gechat! Dat vond ik toen echt top

2 likes

Het duurt me te lang

2 likes

Hoe sta jij in het leven?

• Cd van jou
  • Cd van mij
  • Cd van ons allebei
  • Gekregen van mijn moeder, van mijn moeder dus van mij

0 stemmers

9 likes

Hebben jullie een comfort watch tv programma/serie? Een serie die je opzet als je even een kuttijd hebt en je even weer in betere dagen wil wanen door ernaar te kijken. Of gewoon eentje die je opvrolijkt?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ohh die van mij zijn trouwens seizoen 1 van Prison Break, Frasier, Dragonball z, Ohhh en sex and the city haha

2 likes

Had me er gisteren nou eindelijk eens in verdiept omdat ik me afvroeg wat het nou was en zat echt zo :neutral_face: haha. Had echt zoiets van…nou was dit het dan?.

2 likes

altijd avatar the last airbender

7 likes