Beugelbekkie, Harry Potter, H20: Just add water, The Good Place, Walking Dead, Stranger Things, Spongebob
Hawaii five o maar die is van videoland af, echt vreselijk jammer. En moordvrouw en the big bang theory
Gossip Girl
Supernatural ben die serie al 4 keer opnieuw begonnen (2 keer afgekeken want eh 15 seizoenen). En zet vaak genoeg ook mijn favoriete afleveringen aan.
taste
The Amazing world of Gumball
De Verhulstjes
Hebben jullie ook zo’n zelfde comfort liedje? Een liedje waar je naar luistert om je weer even happy te voelen? Dit kan ook een bepaald type muziek, een album of een artiest zijn.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Hebben jullie ook het tegenovergestelde? Dus als je je even kut voelt en goed wil huilen dat je dan een bepaalde film kijkt of bepaalde muziek luistert of het er soort van uit te krijgen?
- Ja
- Nee
- Nooit over nagedacht maar volgens mij wel
0 stemmers
Mijn sad go to liedjes zijn Griekse tranentrekkers, die gaan echt recht in je ziel
Happy liedjes zoals ku lo sa van Oxlade en dezelfde vibe
Derry girls!
Ik vind het zo leuk! Ik keek niet vanaf 2005, eerder 2011 oid maar alsnog zolang naar gekeken! En zo ontzettend veel goede herinneringen aan. Met mijn beste vriendin destijds hadden we echt SPN marathons waarbij we de hele nacht doorkeken (zij heeft zelfs een SPN tattoo). Keihard Carry On My Wayward Son meezingen bij elke season finale . Samen naar een Supernatural convention in Duitsland geweest, Misha Collins ontmoet. Helaas niet Jensen en Jared
Ik was echt obsessed obsessed, mijn kamer hing helemaal vol met posters en foto’s van alle acteurs en er stond zelfs een Castiel cardboard cutout had ik voor mijn verjaardag gekregen.
Thelo na se do van Despina Vandi is daar wel geschikt voor 🥹
Greys anatomy tikt alle boxjes aan: en comfort en janken net weer begonnen met seizoen 1
Vincent & The Doctor (Doctor Who aflevering over Vincent van Gogh) en ongeveer de hele discografie van Damien Rice. Probeer hem ook altijd te zien als hij een concert geeft en elke keer weer zit ik snikkend in die zaal (maar zooooooo mooi
)
Gilmore girls
Oohhh en @kika damien rice, zo herkenbaar. En dan alle frustratie eruit door hard mee te schreeuwen met rootless tree. Ik had die op mijn bevalplaylist staan, daar werd wel een beetje raar bij gekeken door het personeel haha
Dunya en Desie, Nana, Ranma ½
Sherlock (BBC-versie!) voor de happy feels, maar ook wel weer de ogen uit de kop janken met The Reichenbach Fall en The Final Problem.
Oh ja die is prachtig an eisai ena asteri van nikos vertis en ta shinia sou van pantelis pantelidis werken altijd goed haha
Så som i Himmelen, ook de liedjes, kan ik nog steeds lekker om huilen!