Zo blij dat ik het geld niet over heb voor een nieuwe auto haha. Ik zou gek worden.
mijn kutauto doet dit ook en wat nog veel erger is: als ik op de cruise control rijd (vaak), past ie de snelheid automatisch aan??? Rijd ik op een 100-weg en gaat ie ineens afremmen naar 70, word daar echt furieus van en het is ook nog eens gevaarlijk voor de mensen die achter me rijden
Hoeveel kan jij er aanvinken?
- Alle 20
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18-19
0 stemmers
Vanaf 15 hoor je bij de hme club
Wat is een kennisberoep?
Google liet me alleen kansberoepen zien.
idk iets slims waarschijnlijk
Een baan waarbij je met je hoofd werkt en niet met je handen
ik heb niet zulke hele boeiende (en ik weet niet wat een kennisberoep is), maar de realisatie dat ik eigenlijk bijna nooit buiten de randstad kom vind ik echt dom van mezelf
Ik noem mezelf wel cynisch hme club maar ik heb dus net wat te weinig credits
Voor de mensen die alleen wonen:
Er hangt nog 1 velletje aan je wc rol, vervang je die meteen voor een nieuwe?
- Ja altijd meteen
- Nee doe ik wel de volgende keer als ik ga
- Verschilt per keer
- Ik woon niet alleen maar wil wel stemmen
0 stemmers
En met een lege?
- Vervang ik meteen
- Pak ik als ik de volgende keer ga
- Verschilt
- Ik woon niet alleen maar wil stemmen
0 stemmers
Een vriend vertelde laatst dat zân ouders dus een auto hebben met lane assist, waardoor âie tegendruk geeft als je van rijbaan wil wisselen zonder richting aan te geven.
Ipv dat het ze leert om gewoon fucking richting aan te geven rammen ze nu elke keer met een ruk dat stuur naar rechts of links om door die tegendruk te duwen
Hahaha die arme mensen echt. Ik kan me niet heel veel herinneren behalve dat we de Kindertelefoon gingen bellen en dan gingen vragen om frietjes etc. en als ze dan zeiden:â Dit is de Kindertelefoon â, dan zeiden we :â Ohhh doe dan maar een kindermenuâ , en dan hingen we op . We hebben ook een keer iemand met de naam âkrootjesâ gebeld. En toen zeiden we :â is dit mevrouw krootjes?â. En nadat ze antwoordde zeiden we :â kiss my klootjesâ , echt wtf
hahahaha maar wel echt in een scheur liggen met zn allen. Misschien ook maar beter dat het niet meer kan eigenlijk haha
ik ging altijd met een klasgenoot mensen bellen en doen alsof we een restaurant waren. en dan belden we 3 keer: eerst âje bestelling is klaarâ, dan een paar uur later âje bestelling wordt koudâ en dan een paar dagen of een week later (wanneer ze dachten dat ze er vanaf waren) âje bestelling is helaas over de datumâ. echt zooo puberaal en kinderachtig, totaal niet grappig ook
Ik ken mezelf, als ik het niet meteen doe vergeet ik het en heb ik de volgende keer spijt
Hahaha vind dit eigenlijk best wel geniaal echt een serieuze toewijding tot de grap
hahaha wij vonden toen ook wel dat die âover de datumâ-toevoeging wel echt de kers op de taart was
Lekker gevaarlijk!
Mijn auto heeft dit ook en mijn vriend schrikt daar elke keer van hahah net goed, moet ie maar gewoon richting aangeven als hij van baan wisseltđ
Confronterend polletje dit
En dat terwijl je het ook gewoon kan uitzettenâŠ
Hebben jullie plaag telefoontjes gedaan in het verleden?
- Ja
- Nee
- Mijn vrienden deden het en ik keek toe want ik vond het te eng
0 stemmers
Ben je ooit een beetje te ver gegaan hiermee? Echt 1 iemand lastig vallen, en dat die persoon terug belde of dat er maatregelen genomen werden etc.
- Ja
- Nee
- Weleens gebeurd maar dat was nooit de bedoeling
0 stemmers