Je collega heeft het druk en begint steeds meer fouten te maken, wat doe je?
- Ik erger me dood
- Ik spreek diegene aan op diens fouten
- Ik geef diegene wat meer lucht
0 stemmers
Je collega heeft het druk en begint steeds meer fouten te maken, wat doe je?
0 stemmers
Ik vraag of ik ergens mee kan helpen
Ik zou het met de collega bespreken, maar niet per se aanspreken op de fouten, meer vragen wat er aan de hand is. Ik kan geen dingen overnemen (neem aan dat je dat bedoelt met meer lucht geven?), daarvoor heb ik het zelf te druk, maar een luisterend oor bieden kan altijd. En wie weet kom je dan samen ook wel tot een oplossing (evt. ook met een leidinggevende samen).
De enige mannen die ik ken die dit doen, zijn allemaal niet echt te vertrouwen. Ik kom ze regelmatig tegen op datingapps terwijl ze in een monogame relatie zitten en ze houden er echt een soort dubbelleven op na.
Werk op een kantoor met veel collegaâs. Ik hou het gewoon feitelijk wat ik heb gezien. Dus als er iets fout is gegaan bel ik de persoon in kwestie op.
Aan het gesprek wat je dan hebt zie je dan wel of iemand hulp nodig heeft of dat er iets verkeerd is begrepen
Ik was onlangs deze persoon en heb ook nogal moeite met hulp vragen. Ik ben erg blij dat mijn collegaâs me niet perse hebben aangesproken op mijn fouten, maar juist gevraagd hebben of ze me kunnen helpen omdat ze zien dat ik het wel erg druk had. Het is wel benoemd dat er wat foutjes gemaakt waren, maar niet op een nare manier. Door me te helpen, hebben ze me lucht gegeven en heb ik weer orde op zaken kunnen stellen. Zou het andersom ook op die manier aanpakken.
Naruto, Totally Spies, Dragon Ball Z, Fresh Prince of Bel Air
Werk jij in een team met voornamelijk jonge blonde vrouwen?
0 stemmers
Zag net een vacature met kom in dit leuke team werken en echt al die vrouwen leken op elkaar
We zijn met 4 waarvan 2 mannen en 2 jonge blonde vrouwen haha.
ik vind zelf niet dat ik per se smaak heb maar mensen die naar de toppers bijv gaan veroordeel ik wel. hardstyle/-core/whatever net zo erg trouwens.
k herinner me ineens dat ik ooit had getweet âik snap echt niet dat mensen naar de toppers gaanâ, als tiener, in de tijd dat iedereen nog elke gedachte op twitter postte. en toen had een meisje van school gereageerd van âhou je bek kankerhoer je bent er nog nooit geweestâ echt zo dramatisch hahahaha
Mis jij Jan Peter Balkenende op dit moment ?
0 stemmers
Geen actieve herinneringen aan
Die Joel Beukers over wie het in het influencer topic ging? Bij hem viel het mij iig op
Ik kijk ook altijd greys anatomy als ik me slecht voel want ik denk dan van mijn leven is nu effe kut maar in ieder geval niet vliegtuigcrash/schutter in het ziekenhuis/bom in je handen/aangereden door een bus kut
Nee hij is zelf de influ, dit is de partner van
Alllle sitcoms. Friends, Seinfeld, Cougar Town, New Girl, HIMYM.
O perongeluk geklikt ik heb geen idee
Ik ga dit jaar de 40 km lopen. Uitlopen als het goed is