Stel je persoonlijke vraag #50

Ja en ook echt best vaak, voor de grap.

Als jij als ouder hierachter zou komen, zou je dan boos worden op je kind (en vriendjes).

• Nee joh het is onschuldig
  • Jazeker
  • Ik weet het niet

0 stemmers

2 likes

Ja gewoon proportioneel “boos”. Denk dat het normaal en gezond is als kinderen grenzen verkennen/kattenkwaad uithalen/dingen doen die niet mogen maar ik denk ook dat het goed is als ouder dan grenzen te stellen/uit te leggen dat en waarom iets niet mag.

35 likes

Met ze gechat! Dat vond ik toen echt top

2 likes

Het duurt me te lang

2 likes

Psycholoog tot daaraan toe maar een sociaal werker die niet aan smalltalk kan doen kan beter een ander vak kiezen

6 likes

Hoe sta jij in het leven?

• Cd van jou
  • Cd van mij
  • Cd van ons allebei
  • Gekregen van mijn moeder, van mijn moeder dus van mij

0 stemmers

9 likes

Hebben jullie een comfort watch tv programma/serie? Een serie die je opzet als je even een kuttijd hebt en je even weer in betere dagen wil wanen door ernaar te kijken. Of gewoon eentje die je opvrolijkt?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ohh die van mij zijn trouwens seizoen 1 van Prison Break, Frasier, Dragonball z, Ohhh en sex and the city haha

2 likes

Had me er gisteren nou eindelijk eens in verdiept omdat ik me afvroeg wat het nou was en zat echt zo :neutral_face: haha. Had echt zoiets van
nou was dit het dan?.

2 likes

Een comfortgame

3 likes

altijd avatar the last airbender

7 likes

Beugelbekkie, Harry Potter, H20: Just add water, The Good Place, Walking Dead, Stranger Things, Spongebob

5 likes

Hawaii five o maar die is van videoland af, echt vreselijk jammer. En moordvrouw en the big bang theory

4 likes

Gossip Girl

13 likes

Supernatural :smiling_face_with_three_hearts: ben die serie al 4 keer opnieuw begonnen (2 keer afgekeken want eh 15 seizoenen). En zet vaak genoeg ook mijn favoriete afleveringen aan.

6 likes

taste

5 likes

The Amazing world of Gumball

5 likes

image

7 likes

De Verhulstjes :pleading_face:

13 likes

Hebben jullie ook zo’n zelfde comfort liedje? Een liedje waar je naar luistert om je weer even happy te voelen? Dit kan ook een bepaald type muziek, een album of een artiest zijn.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Hebben jullie ook het tegenovergestelde? Dus als je je even kut voelt en goed wil huilen dat je dan een bepaalde film kijkt of bepaalde muziek luistert of het er soort van uit te krijgen?

• Ja
  • Nee
  • Nooit over nagedacht maar volgens mij wel

0 stemmers

3 likes

Mijn sad go to liedjes zijn Griekse tranentrekkers, die gaan echt recht in je ziel :joy:

Happy liedjes zoals ku lo sa van Oxlade en dezelfde vibe

4 likes