Ja en ook echt best vaak, voor de grap.
Als jij als ouder hierachter zou komen, zou je dan boos worden op je kind (en vriendjes).
- Nee joh het is onschuldig
- Jazeker
- Ik weet het niet
0 stemmers
Ja en ook echt best vaak, voor de grap.
Als jij als ouder hierachter zou komen, zou je dan boos worden op je kind (en vriendjes).
0 stemmers
Ja gewoon proportioneel âboosâ. Denk dat het normaal en gezond is als kinderen grenzen verkennen/kattenkwaad uithalen/dingen doen die niet mogen maar ik denk ook dat het goed is als ouder dan grenzen te stellen/uit te leggen dat en waarom iets niet mag.
Met ze gechat! Dat vond ik toen echt top
Het duurt me te lang
Psycholoog tot daaraan toe maar een sociaal werker die niet aan smalltalk kan doen kan beter een ander vak kiezen
Hoe sta jij in het leven?
0 stemmers
Hebben jullie een comfort watch tv programma/serie? Een serie die je opzet als je even een kuttijd hebt en je even weer in betere dagen wil wanen door ernaar te kijken. Of gewoon eentje die je opvrolijkt?
0 stemmers
Ohh die van mij zijn trouwens seizoen 1 van Prison Break, Frasier, Dragonball z, Ohhh en sex and the city haha
Had me er gisteren nou eindelijk eens in verdiept omdat ik me afvroeg wat het nou was en zat echt zo haha. Had echt zoiets vanâŠnou was dit het dan?.
Een comfortgame
altijd avatar the last airbender
Beugelbekkie, Harry Potter, H20: Just add water, The Good Place, Walking Dead, Stranger Things, Spongebob
Hawaii five o maar die is van videoland af, echt vreselijk jammer. En moordvrouw en the big bang theory
Gossip Girl
Supernatural ben die serie al 4 keer opnieuw begonnen (2 keer afgekeken want eh 15 seizoenen). En zet vaak genoeg ook mijn favoriete afleveringen aan.
taste
The Amazing world of Gumball
De Verhulstjes
Hebben jullie ook zoân zelfde comfort liedje? Een liedje waar je naar luistert om je weer even happy te voelen? Dit kan ook een bepaald type muziek, een album of een artiest zijn.
0 stemmers
Hebben jullie ook het tegenovergestelde? Dus als je je even kut voelt en goed wil huilen dat je dan een bepaalde film kijkt of bepaalde muziek luistert of het er soort van uit te krijgen?
0 stemmers
Mijn sad go to liedjes zijn Griekse tranentrekkers, die gaan echt recht in je ziel
Happy liedjes zoals ku lo sa van Oxlade en dezelfde vibe