Stel je persoonlijke vraag #50

Nvt ik werk standaard op zondagavond tot 00:00 dus geen tijd voor blues

4 likes

Dat het de bedoeling is is wel duidelijk, de vraag is of je het ook daadwerkelijk doet

1 like

Voor corona werkte ik op een plek waar onze leidinggevende ons altijd op kantoor wilde hebben, maar geen reiskosten vergoedde. Ben nog steeds boos om hoe makkelijk het in de eerste lockdown bleek om letterlijk alles thuis te doen.

4 likes

Ik heb ergens gewerkt waar ik het zo afschuwelijk vond dat ik op vrijdag daar de deur dicht trok en dacht ah gatver maandag weer en dan daar het hele weekend tegenaan liep te hikken.

2 likes

Omg confessie dit maar ik heb een 101 Dalmatiërs bord waar ik regelmatig van eet, is m’n favo bord. Had ik als kind en heb ik met me meegenomen toen ik ging emigreren :joy: Ik ben 31 :melting_face:

80 likes

Ooooo memory unlocked ik had dit bord bij mijn opa en oma :smiling_face_with_three_hearts: ik zie de boterham met worst nog in 8 stukjes gesneden liggen ja. Vooral die bolle buik van dat linker hondje ook echt

3 likes

Ik voelde alleen zondag blues omdat ik met mijn domme o zo volwassen brein om half 9 een afspraak had gemaakt om mijn auto weg te brengen :clown_face: Normaal voel ik geen zondag blues meer omdat ik op maandag vrij ben!!!

2 likes

Heb jij ook altijd spijt van je keuze als je een vroege afspraak hebt gepland op je vrije dag?

• Ja, ik ben ook zo’n dombo die dit altijd doet en achteraf spijt heeft
  • Nee, ik ben slim/vind dit niet erg/etc
  • Nee, want ik heb geen vrije (doordeweekse) dag
  • Ik werk niet

0 stemmers

Alleen als het de tandarts is om 8.00 uur 🫠

Net naar de kapper geweest om 9.00 uur en dat was echt perfect.

5 likes

Nee juist fijn! Anders zit ik de hele dag in waiting mode.

17 likes

Tien twintig

1 like

Dit! Allemaal gehad hebben, kan ik daarna weer rustig doorleven. :joy:

4 likes

30.000 euro spaargeld op je 30ste

• Ik ben 30 of ouder en heb/had dit wel
  • Ik ben 30 of ouder en heb/had dit niet
  • Ik ben jonger dan 30 jaar en ga dat niet halen
  • Ik ben jonger dan 30 jaar kan dat wel halen
  • Ik ben jonger dan 30 jaar en heb al 30.000 euro spaargeld

0 stemmers

1 like

Ik was goed op weg, totdat ik een huis kocht met mijn partner. Zij heeft het daarentegen wel, jonger dan 30.

2 likes

Ik hoef dat ook echt niet? Ik wil/ga nooit een huis kopen dus zoveel spaargeld is niet nodig.

2 likes

Dat vind ik echt het heerlijkste aan onregelmatig werken: elke week is anders en daardoor nooit zondagsblues of een sleur.

7 likes

Wel alleen als ik de komende 4 jaar met huisgenoten blijf wonen en de huur ongeveer gelijk blijft en er geen gekke dingen gebeuren.

3 likes

Side note: met die gezellige studieschuld sta ik onderaan de streep nog steeds in de min. :fu:t5:
(Nee, (nog) niet extra afgelost dus.)

5 likes

Wat is voor jou van toepassing? In het kader van millenials worden de rijkste generatie ooit.

• Mijn (schoon)ouders hebben een financiële bijdrage gedaan bij het kopen van mijn huis
  • Ik heb een hypotheek bij mijn (schoon)ouders
  • Ik ga waarschijnlijk (deels) een huis erven
  • Ik heb dit allemaal niet

0 stemmers

Side note dat er alleen niet voor gespaard is (erfenis)…

1 like