Stel je persoonlijke vraag #50

Vanaf 3:10 ff in een spoiler zodat de thumbnail hier niet staat

Is het okay dat een verslaggever van een NPO oproep tegen een vrouw zegt dat als ze haar borsten laat zien ze dan Taylor Swift mag meet-and-greeten. En het dan niet zo is, hahaha je hebt je borsten voor niks laten zien.

• Ja dat is de verantwoordelijkheid van die vrouw
  • Nee dat is niet okay

0 stemmers

En de vrouw ervoor die iemand moet tongen voor een meet-and-greet?

• Ik vind het allebei okay
  • Ik vind tongen wel okay, flashen niet
  • Ik vind het allebei niet okay

0 stemmers

2 likes

Echt doe normaal, jezelf een beetje voor gek zetten om dan eventueel een kans te hebben op

Doet me denken aan dat programma waar je voor 1000 gulden allerlei gekkigheid moest doen en dat was dan entertainment

4 likes

Omg!! Hier dacht ik deze week nog aan, hetzelfde geldt voor de sidemen en betasquad enzo. Die hebben allemaal wel ietsssss een glow up gehad maar als het vrouwen waren hadden ze nevernooit het succes gehad die ze nu hebben.

1 like

Ik heb ook wel echt een Jeroen hoor alleen zit ie niet op voetbal

Harry Pinero is best knap toch? Die is zeker niet lelijk.

4 likes

Die hoort niet bij de betasquad. Die ziet er idd wel goed uit, Sharky die wel bij de betasquad zit heeft echt een supermooie lach. Maar als je ziet hoe ze begonnen waren, en hetzelfde geldt voor de Sidemen, ze moesten het niet van hun looks hebben.

5 likes

ga je echt die meiden de schuld geven? niet de presentator van de npo die zijn positie misbruikt hiervoor?

19 likes

Nee?

Dat iemand op het idee komt om dit aan te bieden, doe normaal

Oh echt? Ik keek hun vroeger vaak met hun live tinder en dan was Harry er altijd bij.

Ik ben tegenwoordig een beetje into James van Shxts n gigs, is net zo iets :joy: Eigelijk is dat een soort Drake maar dan wel aantrekkelijk en niet cringy en heel zesty.

3 likes

maar je zegt toch dit? dan geef je hen toch de schuld

@Zemraluani ja harry pinero, darkest, filly enz zijn er vaak bij maar zitten er niet vast in geloof ik. alleen niko, sharky, aj, chunkz en kenny

6 likes

Moet wel zeggen dat jouw Jeroen er in z’n jongere jaren niet als een Jeroen uit zag hoor.

2 likes

Hahah dit klinkt nu net als wat Mascha altijd over Gregor zegt.

1 like

neejoh die kan met z’n surinaamse roots geen jeroen worden

2 likes

Ik denk dat het een onoverkomelijk proces is bij de meeste witte mannen.

2 likes

Love hem maar hij ziet er echt uit als een cartoon.

3 likes

Live tinder is van Sidemen toch. Maar ja ze hebben vaak dezelfde bekende youtubers als gast. Harry pinero, Yung filly, Deji (broertje van die KSI) enzo. Bij Sidemen zit best vaak JME.

Vraag me altijd af hoeveel ze betaald krijgen om een middag of ochtendje op zo’n set te verschijnen. Het zijn allemaal miljonairs inmiddels.

4 likes

love aj ook maar die ziet eruit als een driehoek

2 likes

Die werd door alle members ook als lelijkste benoemd in zo’n video van Niko. Vond dat echt zielig en altijd dat hij op een rat lijkt en dat hij zo megaklein is. Maarja het is niet moeders mooiste, hijs idd wel grappig.

1 like

haha ik vind m niet lelijk hoor maar hij lijkt wel op een driehoek. hij is idd wel grappig, vind hem samen met niko het grappigst eigenlijk

@Lula het matje heeft z’n beste tijd wel gehad.

5 likes