Derry girls!
Ik vind het zo leuk! Ik keek niet vanaf 2005, eerder 2011 oid maar alsnog zolang naar gekeken! En zo ontzettend veel goede herinneringen aan. Met mijn beste vriendin destijds hadden we echt SPN marathons waarbij we de hele nacht doorkeken (zij heeft zelfs een SPN tattoo). Keihard Carry On My Wayward Son meezingen bij elke season finale . Samen naar een Supernatural convention in Duitsland geweest, Misha Collins ontmoet. Helaas niet Jensen en Jared
Ik was echt obsessed obsessed, mijn kamer hing helemaal vol met posters en foto’s van alle acteurs en er stond zelfs een Castiel cardboard cutout had ik voor mijn verjaardag gekregen.
Thelo na se do van Despina Vandi is daar wel geschikt voor 🥹
Greys anatomy tikt alle boxjes aan: en comfort en janken net weer begonnen met seizoen 1
Vincent & The Doctor (Doctor Who aflevering over Vincent van Gogh) en ongeveer de hele discografie van Damien Rice. Probeer hem ook altijd te zien als hij een concert geeft en elke keer weer zit ik snikkend in die zaal (maar zooooooo mooi
)
Gilmore girls
Oohhh en @kika damien rice, zo herkenbaar. En dan alle frustratie eruit door hard mee te schreeuwen met rootless tree. Ik had die op mijn bevalplaylist staan, daar werd wel een beetje raar bij gekeken door het personeel haha
Dunya en Desie, Nana, Ranma ½
Sherlock (BBC-versie!) voor de happy feels, maar ook wel weer de ogen uit de kop janken met The Reichenbach Fall en The Final Problem.
Oh ja die is prachtig an eisai ena asteri van nikos vertis en ta shinia sou van pantelis pantelidis werken altijd goed haha
Så som i Himmelen, ook de liedjes, kan ik nog steeds lekker om huilen!
Als ik boos ben luister ik simple plan, lekker opstandige puber vibes met heel veel zelfmedelijden.
Downton Abbey
Outlander, Dix pour cent, Totally Spies, Winx Club
Castle!
Edit: wel alleen de eerste vier of vijf seizoenen, daarna gaat het rap bergafwaarts
Een man met gezin die nul foto’s van zijn gezin op insta heeft terwijl hij wel posts maakt van de tripjes die hij met zijn gezin maakt, maar daar staan zij nooit op. Hij staat wel op de foto’s van de vrouw, maar als je zijn foto’s kijkt lijkt hij alleen op die plekken te zijn. Hij post steeds dumps dus meerdere geposeerde foto’s van hemzelf, niet alleen selfies ofzo
- Niks aan de hand
- Sus
- Juist leuk
0 stemmers
The Office, maar eigenlijk heb ik die te vaak gezien. Komt een man bij de dokter, Below deck. Bepaalde afleveringen van Southpark, en de films, Just go with it, Due date, alle Scary movies. En nog wel meer, vooral hele slechte comedie. Oja Dunya en Desie ook. Vast nog wel meer waar ik nu niet zo op kom.
Samsam, verder is er niet veel wat ik dubbel kan/wil zien
Ik zeg sus maar mijn partner post ook nooit foto’s van mij/ons samen als we ergens heengaan, zelden van zichzelf, en ik zelden van mijzelf en hem haha
Vind het best afhankelijk van hoeveel iemand post en hoe gecureerd zijn feed is denk ik? Gesloten profiel met alleen vrienden als volgers etc niets aan de hand, gelikt openbaar profiel dat regelmatig post mmm nee
Deze man dus wel. Heel veel foto’s van zichzelf, open profiel
Heb jij wel eens de Nijmeegse Vierdaagse gelopen?
- Ja, 30 kilometer (helemaal)
- Ja, 40 kilometer (helemaal)
- Ja, 50 kilometer (helemaal)
- Heb meegedaan, maar heb hem niet uitgelopen
- Nee
- Anders
0 stemmers