Stel je persoonlijke vraag #50

Ik dacht eerst ‘miss wil die vriendin liever niet op beeld en hebben ze samen ook besloten de kids niet (herkenbaar) te posten’.

Maar zij heeft wel foto’s van zichzelf met vriend erbij en hij andersom niet met haar? Dat maakt het voor mij vager; ze heeft er dan blijkbaar geen probleem mee op het net te staan als zijn vriendin.

Is het dan een gezamenlijke keuze of een keuze van die vent?

Tenzij vage niche reden (het is voor zijn inkomen of werk handig als hij single oogt, hij heeft een groot bereik en zij wil daar niet aan tentoongesteld worden, het is onveilig om teveel met hem in verband gebracht te worden), vind ik het sussss. Echt iets voor mannen die lkkr stiekem willen kunnen flirten vanuit hun eigen account. Ook prima als je dat beiden leuk vindt…

Is dit iemand uit je omgeving of een hypothetisch voorbeeld?

2 likes

Kijk jij neer op de muzieksmaak van iemand anders?

• Nee
  • Nee want ik heb zelf ook geen smaak
  • Ja doe ik
  • Ja en ik voel me superieur over mijn eigen smaak

0 stemmers

2 likes

Omg ja samsam ook

1 like

100% sus als je veel post maar nooit je partner of gezin. Op z’n minst is iemand weinig trots op partner/gezin, maar waarschijnlijk gewoon contact met andere vrouwen. Jammer dat je iemands activiteit niet meer kan zien. Ik zou kijken bij de accounts die hij volgt.

Even kijken hoe lang het duurt voor hier reacties op komen van mensen die dit zelf doen en dan allerlei specifieke redenen of partners die dit doet met allemaal specifieke redenen :joy:

4 likes

Een influencer en haar partner bij wie me dit elke keer opvalt.

3 likes

Danny en Izzie !!! Mooiste scenes uit Greys (ben seiz 6 ofzo gestopt, net voor die plaincrash maar alsnog).

3 likes

:face_holding_back_tears:

5 likes

How do they do it?, air crash investigation en The Pool Master :two_hearts:

4 likes

Ugh. Ben blij dat ik voorbij haar en Denny ben. Wat is Izzy irritant.

6 likes

Ohhh doorkijken dan!

Je collega heeft het druk en begint steeds meer fouten te maken, wat doe je?

• Ik erger me dood
  • Ik spreek diegene aan op diens fouten
  • Ik geef diegene wat meer lucht

0 stemmers

2 likes

Ik vraag of ik ergens mee kan helpen

19 likes

Ik zou het met de collega bespreken, maar niet per se aanspreken op de fouten, meer vragen wat er aan de hand is. Ik kan geen dingen overnemen (neem aan dat je dat bedoelt met meer lucht geven?), daarvoor heb ik het zelf te druk, maar een luisterend oor bieden kan altijd. En wie weet kom je dan samen ook wel tot een oplossing (evt. ook met een leidinggevende samen).

6 likes

De enige mannen die ik ken die dit doen, zijn allemaal niet echt te vertrouwen. Ik kom ze regelmatig tegen op datingapps terwijl ze in een monogame relatie zitten en ze houden er echt een soort dubbelleven op na.

1 like

Werk op een kantoor met veel collega’s. Ik hou het gewoon feitelijk wat ik heb gezien. Dus als er iets fout is gegaan bel ik de persoon in kwestie op.

Aan het gesprek wat je dan hebt zie je dan wel of iemand hulp nodig heeft of dat er iets verkeerd is begrepen

3 likes

Ik was onlangs deze persoon en heb ook nogal moeite met hulp vragen. Ik ben erg blij dat mijn collega’s me niet perse hebben aangesproken op mijn fouten, maar juist gevraagd hebben of ze me kunnen helpen omdat ze zien dat ik het wel erg druk had. Het is wel benoemd dat er wat foutjes gemaakt waren, maar niet op een nare manier. Door me te helpen, hebben ze me lucht gegeven en heb ik weer orde op zaken kunnen stellen. Zou het andersom ook op die manier aanpakken.

10 likes

Naruto, Totally Spies, Dragon Ball Z, Fresh Prince of Bel Air

1 like

Werk jij in een team met voornamelijk jonge blonde vrouwen?

• Ja
  • Ja maar er zitten ook wel wat brunettes tussen hoor
  • Nee

0 stemmers

Zag net een vacature met kom in dit leuke team werken en echt al die vrouwen leken op elkaar :woozy_face:

1 like

We zijn met 4 waarvan 2 mannen en 2 jonge blonde vrouwen haha.

2 likes

Zijn shirt zegt alles toch

1 like