Stel je persoonlijke vraag #50

ik vind zelf niet dat ik per se smaak heb maar mensen die naar de toppers bijv gaan veroordeel ik wel. hardstyle/-core/whatever net zo erg trouwens.

k herinner me ineens dat ik ooit had getweet ‘ik snap echt niet dat mensen naar de toppers gaan’, als tiener, in de tijd dat iedereen nog elke gedachte op twitter postte. en toen had een meisje van school gereageerd van ‘hou je bek kankerhoer je bent er nog nooit geweest’ echt zo dramatisch hahahaha

13 likes

Mis jij Jan Peter Balkenende op dit moment ?

• Ja 🥹
  • Ja, maar ik mis hem altijd
  • Nee ik heb liever :eggplant: Schoof

0 stemmers

3 likes

Geen actieve herinneringen aan

22 likes

Die Joel Beukers :face_vomiting: over wie het in het influencer topic ging? Bij hem viel het mij iig op

Ik kijk ook altijd greys anatomy als ik me slecht voel want ik denk dan van mijn leven is nu effe kut maar in ieder geval niet vliegtuigcrash/schutter in het ziekenhuis/bom in je handen/aangereden door een bus kut :joy:

4 likes

Nee hij is zelf de influ, dit is de partner van

2 likes

@Luzarl why??

1 like

Alllle sitcoms. Friends, Seinfeld, Cougar Town, New Girl, HIMYM.

4 likes

O perongeluk geklikt ik heb geen idee

2 likes

Ik ga dit jaar de 40 km lopen. Uitlopen als het goed is :crossed_fingers:

7 likes

Gewoon een stukje forum-lore zoals er zo veel zijn. Het is volkomen zinloos en vervuilend maar wel gezellig.

4 likes

Oehhh succes!!

2 likes

SIEBEN SIEBEN AY LU LU ein zwei drei LAUFEN

5 likes

Ahh ik zag hem laatst op werk. Herkende hem bijna niet want het is nu echt een ouder mannetje geworden met waterige ogen 🥹 Het laatste beeld wat ik van hem voor me kon halen was van 14 jaar terug dus moest echt even 2x knipperen.

4 likes

Ik werk in het notariaat, daar zijn mannen zeldzaam :joy: heb 17 collega’s waarvan 2 man zijn

1 like

Nee, skinny jeans met enkelsokken

10 likes

Bob’s Burgers❤️

5 likes

Heeeel veel succes!! :four_leaf_clover: Ik heb hem vorig jaar voor de 2e keer uitgelopen, neem nu ff een jaartje pauze :rofl:

3 likes

Gebruik jij regelmatig een iPad? Of ander merk tablet

• Ja
  • Ja maar ik ben 40+
  • Nee

0 stemmers

Drink je frisdrank liever uit een blikje of flesje?

• Blikje
  • Flesje

0 stemmers

2 likes

Glazen flesje > blikje > plastic flesje

17 likes