Stel je persoonlijke vraag #50

Ja natuurlijk, ik weet hoe het werkt 🄹

Maar moet wel zeggen dat ik in de spits soms echt wel even wat langer dan nodig links blijf omdat je eenmaal rechts er nooit meer tussen gelaten wordt. En dan kun je ook echt niet harder dan degenen voor je, en maar plakken.

Vind het ook zo heerlijk als ik dan ruimte maak, degene meteen weer vol op de rem kan voor degene ervoor, ik snap dat nooit zo goed maarja

7 likes

Ik herken echt 100% wat je zegt. Heb een fiat 500 en rij stevig door. Ga ook altijd gelijk naar links, wanneer het kan, maar er zijn toch altijd mensen die het nodig vinden om te drukken als je zelf ook nergens heen kunt.

Ben overigens wel semi-hypocriet hierin, want als iemand onnodig op de linkerrijbaan zit druk ik ook gewoon.

3 likes

Ik hoop op heel veel posts over auto’s, jullie ook?

23 likes

Sorry haha

De leuke polls waren op, maar voeg vooral zelf wat toe

4 likes

Powned is een omroep van de NPO, net als BNNVARA, Avrotros etc. Vandaar de koppeling dat de presentator ook bij de NPO hoort.

1 like

Oh jezus best een domme vraag. Maar dat komt dus doordat ik het een gek idee vind dat Powned van gemeenschapsgeld betaald wordt.

5 likes

Wait until you find out about Ongehoord Nederland

20 likes

Hoe zou jij je leven omschrijven in 3 woorden?

• Leuk
  • Saai
  • Kut
  • Wild
  • Eenzaam
  • Feesten
  • Burgerlijk
  • Jaloersmakend
  • Geheimzinnig
  • Rustig
  • Buiten
  • Stads
  • Sociaal
  • Luxe
  • Arm
  • Fantastisch
  • Prima

0 stemmers

*even aangepast naar openbaar

2 likes

Ze waren qua social volgers 2/3 jaar geleden ook nog eens de grootste omroep van Nederland. Weet niet of dat nu nog steeds zo is maar denk het wel (821.000 facebook volgers, bnnvara 271.000 als voorbeeld)

Oh ik vond ze best algemeen haha. Welke 3 woorden had je nodig?

Het Nederlands elftal kijk ik het liefst :soccer:

• Thuis
  • In de kroeg
  • Buiten op groot scherm
  • Alleen
  • Met vrienden
  • Helemaal niet
  • Anders

0 stemmers

5 likes

luxe als in, ik voel me rijk met een dak boven m’n hoofd, vrienden en familie in de buurt. niet dat ik nou zo’n luxe leventje leid :joy:

10 likes

In welk programma zou jij het liefst geportretteerd worden? (Even zonder in ogenschouw te nemen dat sommige programma’s nu niet meer op tv zijn)

• I didn’t know I was pregnant
  • Break Free
  • Hotter than my daughter
  • Zon, zuipen, ziekenhuis

0 stemmers

2 likes

Een gerecht in een restaurant bestellen en er dan allemaal dingen bij krijgen die niet bij het gerecht beschreven staan
Bijv: broodje kaas en dan een broodje kaas met guacamole en zongedroogde tomaten krijgen

• Geen problemen mee
  • Schijtirritant
  • Chill hoe meer hoe beter

0 stemmers

Mijn eigen club staat vaak op punt van degraderen dus ik denk niet dat ik ooit een positieve invloed kan hebben op een wedstrijd haha, vroeger maakte ik geelblauwe armbandjes maar dat werkte eigenlijk nooit

4 likes

Maar ik lust ook alles. Ik heb een vriendin met een heftige allergie. We aten eens bij een restaurant, vooraf al de allergie aangegeven. Bij aankomst nog een keer. Stond niet vermeld bij het gerecht. Toch het gerecht met het ingredient er in waar ze allergisch voor was gekregen. Dat was echt zo irritant en ook gewoon gevaarlijk!

5 likes

Irritant want ik ben een baby die geen tomaat lust en dat zit er dan Ɣltijd op. Dus ik zeg het er standaard bij zonder tomaat hahah en avocado mag van mij ook wegblijven.
Ik hou niet van deze verrassingen :joy:

4 likes

Ik heb op Instagram een corgi gezien die de uitslagen van het EK ging voorspellen en tot gisterenavond had hij gelijk. Als ik geld had moeten wedden op de uitslagen dan had ik me bij de corgi geschaard. Maar hij zei winst voor Portugal dus toch ergens iets verkeerd begrepen denk ik :dog:

1 like

Douchen (gewoon douchen, geen maskertjes etc.)

• Lekker
  • Moet gewoon

0 stemmers

2 likes

'S ochtends moet gewoon, overdag of 's avonds lekker

5 likes