Ik vind al deze tips om je haar niet elke dag te hoeven wassen enerzijds fascinerend (want ik was het ook elke dag) en anderzijds lijkt het me zoveel gedoe dat ik dan liever elke dag m’n haar was
Heb je al eens een natuurlijke droogshampoo geprobeerd?
Gebruik zelf deze
Of van de DM
Fijnere verpakking maar vind die foamie fijner qua kleur.
Ja die Foamie heb ik laatst random van de Kruidvat meegenomen omdat ik Batiste nooit echt vindt werken, maar deze nam best aardig vet op!
Ja beter dan aerosol droogshampoo en geen jeuk meer, dat heb ik bij die spuitbussen echt extreem erg.
Ik moet zo veel moeite doen om te zorgen dat mijn haar niet plat op mijn hoofd zit dat ik het echt zonde van moeite en geld (en te veel werk) vind om iedere dag mijn haar te wassen.
Ik heb het langzaam afgebouwd. Maar ik draag m’n haar eigenlijk altijd vast dus dat scheelt. Eerst waste ik om de dag, toen twee dagen, toen 2x per week en nu ongeveer 1x per week. Gebruik verder geen droogshampoo ofzo alleen wel haarlak die makkelijk uit te borstelen is.
Mijn haar is als het vettig is nog redelijk te redden met die spray van Sophia Mae. Magestic Mist oid. En ik werk op vet-haar dagen thuis. Dat scheelt gedoe haha.
Nummers die eindigen met een fade-out:
- Altijd kut
- Bijna altijd kut maar er zijn uitzonderingen
- Meh, 50/50
- Bijna altijd leuk/prima
- Niks beter dan een fade-out
- Ik heb geen meningen over fade-outs
- Anders, namelijk…
0 stemmers
Ik had laatst een broodje kaas besteld en er zar ineens bietenhummus op
Dat is gewoon kut. Zeker voor mensen met een voedselallergie.
Ik moet altijd een beetje lachen als de fadeout heel snel gaat, net alsof iemand ineens haast kreeg en die knop dichtdraait.
Ja maar wel met de kanttekening dat ik het heel erg zou vinden dat ik bepaalde dingen niet heb kunnen doen of mee kan maken
Sane! Mijn haar zit goed toonbaar op dag 1 en dag 2 maar ik vind het op dag 3 tm 6 prima voor een thuiswerkdag. Gaat pas jeuken vanaf dag 7.
Als ik veel zweet gaat het wel eerder jeuken, maar ook ruiken Soms moet het dan vooral gewassen worden omdat ik bang ben dat mensen het ruiken dan dat het er echt niet meer uitziet.
Ben jij fysiek sterk?
- Nee absoluut niet
- Mwah het kan ermee door
- Ja
- Een beetje?
- Ik weet het niet/anders
0 stemmers
Je nieuwe vriend heeft dezelfde naam als je ex
- Gadver nee
- Neutraal
- Prima
0 stemmers
Ben jij 30+?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Meerdere dagen achter elkaar stappen/feesten als 30+'er. Er is elke keer alcohol in het spel.
- Dat wordt mijn dood
- Het is wel zwaar, maar het lukt me wel
- Dit lukt mij makkelijk
- Ik ben elite, want ik ben jonger dan 30
- Zelfs als jonger dan 30-jarige lukt mij dit niet
0 stemmers
Dit heb ik ook. Het zit dan nog prima maar meurt voor mn gevoel zo erg.
30% die zegt fysiek sterk te zijn. Wie houden jullie hier voor de gek
Hahaha ja ga lekker by de Navy seals. Nee maargoed het is fijn lijkt me als je je fysiek sterk voelt. Ik weet gewoon van mezelf dat ik fysiek echt een slappeling ben.
Moet @Zemraluani een ban omdat ze regelmatig kanker zegt?
- Ja het is niet oké en tegen de forumregels
- Nee is grappig
- Nee hoeft niet maar wel een (liefst fysieke) reprimande van @lula en publiekelijk excuses
0 stemmers
Ik heb hier geen uitgesproken mening over, maar ik moest grinniken omdat ze zelf ‘Ja het is niet oké en tegen de forumregels’ stemt