Stel je persoonlijke vraag #50

Moet je even in het voetbaltopix lezen, daar kreeg ik drie (vond ik) hilarisch geschreven klaagbrieven omdat ik na de winst zei jaaa :tr: je (ziekte) moeder

Vind ‘serieuze consequenties’ gewoon vrij hilaar na zoiets.

Maar on topic: ik zal me beter gedragen en het niet meer rondstrooien, BEHALVE als we winnen/verliezen van Engeland en dan alleen in het voetbaltopic. Amen.

7 likes

Ik zal eens teruglezen!

Voor ‘hilaar’ mag je van mij overigens wel een ban krijgen. @Nescio is het vast met me eens.

36 likes

Vind jij motel make-over programma’s leuk?

• Ja vind ik leuk
  • Nee vind ik niet leuk
  • Ik vind dit geen leuke vraag

0 stemmers

Is echt mijn niche. Ik vond motel make-over op Netflix fantastisch omdat die vrouwen echt verschrikkelijk waren. En nu kijk ik Trixie Motel op hbo Max en dat is ook echt Nice. Perfecte zondagtv.

4 likes

Haha ik vind de optie “ik vind dit geen leuke vraag” echt fantastisch. Ik ken het programma niet maar ik ga het nu kijken.

2 likes

Dit lukt mij makkelijk, maar ook omdat ik weinig drink. Zuip mezelf nooit kapot, heb geen idee hoe ik daarop zou reageren eigenlijk. Maar nachten doorhalen voor leuke dingen word ik vaak juist wel energiek van, kom echt in een soort positieve roes terecht

2 likes

Geloof jij dat misofonie bestaat?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Waarom zou je het niet geloven?

Edit: die foto die je postte vind ik ook overdreven overigens haha. Vraag me ook af of die echt is eigenlijk

2 likes

Ja mijn inner calvinist zegt stel je niet aan en negeer het gewoon!!!

Ik weet niet maar elke keer als ik er over lees denk ik jeeeeeezus wat een aanstellers, maargoed ik voel natuurlijk niet wat zij voelen. Maar ik vind het heel kinderachtig overkomen en ik zou daar ook niet mee willen dealen.

Edit: ik weet dat het officieel bestaat hoor, maar ik weiger het te geloven ergens.

5 likes

Haha snap ik wel, ik had het ook na het lezen van dat bericht. Terwijl ik ook echt wel last ervan kan hebben, maar ik deel het nooit omdat ik het zelf ook irritant en kinderachtig vind haha. Een ander kan er ook helemaal niks mee vaak

4 likes

Wie is hier de asshole?

• De vrouw met misofonie
  • De man die ook een bijdrage wil doen

0 stemmers

Zou jij kunnen leven als deze man in je huis/relatie?

• No way Jose
  • Ja geen probleem
  • Alleen als ik echt echt echt van iemand hou

0 stemmers

Zou ook moe worden van mezelf als ik dat steeds zou benoemen. Lekker gezellig

2 likes

Zijn de duimpjes passé op het forum?

• Ja dat denk ik wel
  • Nee ik deel nog regelmatig een duim uit :+1:

0 stemmers

2 likes

Al eens eerder verteld maar ik had een collega die elke keer als ik een cracker at moest benoemen dat dat zo vervelend was en boos werd. Niet te doen dat soort mensen.

5 likes

Ja ik zou niet bevriend kunnen zijn met mensen die dat hebben. Of mensen met anxiety, daar kan ik ook echt heel slecht mee omgaan.
Doe gewoon relaxed.

4 likes

Ja of hou je gedachten erover lekker bij jezelf!

4 likes

Ik denk dat wij allebei psycholoog moeten worden, we geven echt goed advies.

Gewoon mond houden en normaal doen!!

11 likes

Hoe regelmatig heb jij een onrealistische crush (gehad)?

• Nog nooit
  • Zelden
  • Regelmatig
  • Ik heb altijd wel een onrealistische crush

0 stemmers

Benieuwd naar verhalen over jullie meest onrealistische crushes

1 like

Nee, maar ik krijg die gevoelens wel bij m’n moeder als ik te lang bij haar in de buurt ben. Hoe ze haar broodje vast houd, hoelang ze kauwt voordat ze het gvd eens doorslikt, hoe ze aan haar duimnagel kan krabben. Gaat echt door merg en been en het is zo’n onterechte “woede”. Uiteindelijk wordt ze bejaard (dat hoop ik iig) dan mag ik hopen dat ik niet meer zo snel “misofinie” van haar krijg.

Mn moeder en ik:

• Zijn heel close/we hebben een hele hechte band
  • Ja wel hebben wel een goede band
  • Geen contact
  • Oh nee drama ik haat mn moeder
  • Anders

0 stemmers

Ik vind mn moeder zo lief maar pff alsjeblieft laat me ook eens met rust whaaa

Ik mis iets

Logica?

6 likes

Ik haat mijn moeder niet maar we zijn ook niet heel close. We zijn beide anders en mijn moeder is een heel moeilijk en zwaar persoon om om je heen te hebben die enkel bezig is met zichzelf. Ik zou nooit contact verbreken met haar maar zo op afstand een soort van relatie onderhouden is ok.

9 likes