Hoevaak heb je ongeveer contact met haar? Dit hoef je uiteraard niet te vertellen maar mijn moeder moest echt leren om een dag geen contact met mij te hebben. Ze vond dat verschrikkelijk. Nu kan het wel 2 dagen zonder contact.
Ik haat haar niet maar ze haalt wel het bloed onder mān nagels vandaan regelmatig
Spreek haar 1x per week misschien?
Prima als je het geluid van een cracker eten heel vervelend vindt, maar ik heb het idee dat mensen met misofonie denken dat het op die momenten om hen draait. Sorry maar het boeit echt niemand dat jij onrealistisch agressief wordt van een cracker. Zet gewoon een koptelefoon op of ga koffie halen ofzo.
Ik heb altijd wel een onrealistische crush in de zin dat ik mensen leuk vind voor het leuk vinden, niet om er iets mee te doen, maar ik vind wel vooral mensen leuk die mij ook leuk vinden. Ik heb echt niksss met mensen die mij niet op zān minst grappig of slim vinden, dus het is niet alsof ik alleen op mensen die mij niet zien staan val.
Heb wel een paar keer een intense celebrity crush gehad waar ik dan als ik me verveelde over ging fantaseren, dat was wel onrealistisch op een rare manier.
Volgens mij halen ze vooral zichzelf door elkaar.
Nee ongetwijfeld zijn er mensen met echt echt veel last en wat de reden ook is dat is natuurlijk superklote.
Heb jij een piep in je oor?
- Nee blessed
- Ja altijd
- Ja soms
0 stemmers
Als je dat hebt, werkt dit?
https://youtube.com/shorts/YyT9ZwWy5Jc?si=ymGiZW5Z59QF2I8K
- Nee helpt niet
- Ja helpt!
0 stemmers
Als je een boek koopt, schrijf je dan je naam en het jaartal erin?
- Ja
- Alleen mijn naam
- Alleen het jaartal
- Nee
0 stemmers
Ik schrijf alleen mn naam erin als ik het uitleen.
Ik heb het niet maar het werkt? Dus⦠ik heb het wel? echt veel stiller erna!
Misofonie bestaat zeker, en die man moet niet zeiken/normaal eten. Overigens bestaat er wel behandeling tegen wat vooral neerkomt op afleiding zoeken (in het behandelboek staat je hamster op tafel laten lopen naast meer inhoudelijke/praktische tips) en acceptatie. Voor een piep in je oor is de behandeling redelijk vergelijkbaar. Beiden kunnen oorzaak zijn van behoorlijk psychisch lijden
Soms ook nog waar ik hem heb gekocht, welk bedrag en waarom.
Ik heb soms een piep, maar ik heb wel altijd suizen in mijn linkeroor.
- Ik heb geen piep maar wel suizen
- Ik heb ook geen suizen
0 stemmers
Blessed met suis en piep.
Ik heb het alleen bij stress/spanning en overprikkeling (dus alsnog te vaak)
Ugh door dit gesprek zit ik me echt te focussen op mijn linkeroor (alleen dat oor suist). Irritant eigenlijk
Constante tinnitus of alleen sporadisch?
Ja ik ook, beide idd
heb jij gisteravond naar de voetbalwedstrijd van Nederland gekeken?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Je niet aanstellen dus!!! Zie je wel ik geef echt goed advies.