Maar alleen omdat mijn vriend dit graag kijkt. Ik vind het zelf niks aan
Haha jij hebt vast nooit 30 kleuters tegelijkertijd een waterijsje horen eten?
De hel!! Echt hoor, niet te doen. Zodra er ijsjes getrakteerd worden zet ik een film op met her geluid zijn hardst om hun geslurp van de ijsjes niet te horen:joy:
Hahah vaak genoeg, maar ik heb daar dus echt 0 last van
Je zou mij eens aan een dubbellikker moeten horen lurken
Ik bijt ook altijd in ijs
- Ik ook
- Ik niet
- Ik vind er niks van als mensen dat doen
- Het doet mij pijn als mensen dat doen
0 stemmers
Constant helaas. Echt al zolang ik me kan herinneren hoor. Lijkt bij ons wel een familiekwaal. Mijn moeder en al haar zussen hebben er last van. Het is een lange tijd extra erg geweest door de anti-depressiva. Nu ik daar mee ben gestopt is het gelukkig weer leefbaar. Maar ja, all day everyday.
Ik krabbel wel notities etc in boeken maar mijn naam erin zetten deed ik alleen toen ik nog op school zat en een beetje dacht dat mijn lievelingsboek van het moment verliezen dé manier zou zijn waarop ik de liefde van mijn leven (die het boek dan terug zou komen brengen) zou leren kennen
Mensen met misofonie zijn net zo saai als mensen die denken in beelden.
Waarom zou je dat doen? Het staat toch al in je eigen kast. Ik stel me dan voor dat je ook zo’n labeltje met je naam in je kleren hebt.
Zou je geld voor moeten vragen
Weet ik niet, zie ik vaak in boeken van oudere mensen (zoals mijn vader) en in de kringloop in boeken.
Wie kan er beter koken?
- Ik
- Een van mijn ouders (of beide)
- Ongeveer hetzelfde niveau
0 stemmers
Van mijn moeder win ik zonder twijfel. Mijn vader kan heel lekker en goed koken, maar soms ook even iets te experimenteel en walgelijke combi’s maken.
De obsessie met het woord kanker op dit forum is echt insane haha. Zelfs 14-jarige jongetjes zijn nog minder met dit woord bezig volgens mij
Sowieso Willie wel
@quarterlife dan ben je niet in een tram in Den Haag geweest. Mijn hemel, stond echt op het punt om een paar jongens aan te spreken. Het was om te janken hoe vaak die scholden.
Vind ik leuk, zie dan voor me dat ik later doodga en dat mn boeken naar de kringloop gaan of mn achterkleinkinderen ze vinden en dat het dan zon vibe is:
Heb jij een uitvaart verzekering?
- Ja
- Nee
- Anders?
0 stemmers
Ken je yungpetsi?
Dan sowieso eerste 2 vragen ja
Vinden jullie deze bonbons er lekker uit zien
- Ja
- Nee
- Ik lust/eet/wil geen chocola dus nee
0 stemmers
Ik vind ze er dus heel kut uitzien, alsof er in allemaal hele gore vulling zit. Maar heb er nu drie gegeten en ze waren alledrie goddelijk, twee zelfs gevuld met dunne caramel zoals dove caramels 🫶🏼 onverwacht
Wow! Leggen die mensen die nee stemmen daar dan geld voor apart?