Wij hebben naast die voor de hypotheek nog een aparte die daar los van staat. Dan bepaal je zelf voor welk bedrag en welke looptijd je deze afsluit.
Ik schatte jou inderdaad ook wel in als iemand die dit wel zou weten Wij hebben het ongeveer hetzelfde geregeld: geen uitvaartverzekering, wel voldoende spaargeld om een uitvaart te kunnen betalen.
Welk van onderstaande stations vind je het prettigst? (Heb me beperkt tot alle Centraal-stations)
- Utrecht Centraal
- Rotterdam Centraal
- Amsterdam Centraal
- Amersfoort Centraal
- Eindhoven Centraal
- Leiden Centraal
- Arnhem Centraal
- Den Haag Centraal
0 stemmers
En welke vind je het kutst?
- Utrecht Centraal
- Rotterdam Centraal
- Amsterdam Centraal
- Amersfoort Centraal
- Eindhoven Centraal
- Leiden Centraal
- Arnhem Centraal
- Den Haag Centraal
0 stemmers
Ik krijg altijd bij Den Haag Centraal een enorme error met hoe de sporen lopen ten opzichte van je looproute. Terwijl opzich verschilt het niet heel veel met andere stations behalve dat het gelijkvloers is.
Ah ja, bedoel je omdat de sporen allemaal op een ander āpuntā in het station eindigen en de perrons daarom soort van in een hoek liggen, niet op dezelfde hoogte? Of iets anders?
Het is eigenlijk best een onhandig station maar ik associeer het aankomen op het station in Den Haag altijd met leuke dingen dus vind ik het toch een heel prettig station
Gewoon überhaupt alles bij elkaar. Wat jij ook zegt (dat is denk ik het grootste gedeelte) maar ook bijvoorbeeld dat ik bijna alleen bij kleine stations gewend ben dat station en spoor direct gelijk aan elkaar zijn en dan loopt het perron vaak gewoon tussen de 2 sporen en dat is het dan. Dus ook dan zoveel sporen maar wel dat het loopgedeelte haaks is op de sporen in plaats van gewoon er tussen. Bij de meeste andere grotere stations heb je dan een (rol)trap waardoor die trap (wanr anders) dan weer voelt als een nieuw looppad dus alsof je parallel met het spoor meegaat.
Dit!! Word gewoon al een beetje woest als ik aan dat station denk.
Probeer ook altijd enkel via de andere stations in Aādam te reizen maar soms word je gewoon alleen maar via Centraal gestuurd. Ik wil daar niet heeeee-eeeeeeen
Vind 's avonds zo een grimmig sfeertje rondom Utrecht Centraal hangen
En Ams Zuid is ook een hell, als je daar niet bij de trap uit de trein stapt dan ben je zo een kwartier verder voor je beneden staat, zo tering druk altijd
Ik hou van mijn moeder maar ik werk met haar ook en ze kan echt schijt en schijt irritant zijn, zeker op het werk. Ze heeft gewoon geen chill en loopt iedereen op te fokken en te stressen Verder is ze emotioneel geconstipeerd en is het moeilijk voor haar om bepaalde dingen te tonen ofzo. Afgezien daarvan hou ik zielsveel van mijn moedertje en is ze de meest hilarische rare persoon die ik ken
En ben ik iedere dag nog dankbaar dat ze er is sinds mijn vader is overleden ook al ben ik regelmatig tegen haar aan het snauwen omdat ze gewoon zoooo irritant kan zijn op werk, en daardoor soms totaal voorbij gaat aan hoe het eigenlijk gaat met mijn zus en mij als mensen. Iets waar ik ook zo onnoemelijk vaak ruzie met haar over heb gehad. Een goede relatie dus maar ook veel complicaties toch, echt god help me soms hahaha.
Ik heb mijn team zoooo gemist tijdens mijn verlof, dat zegt genoeg denk ik š„¹
Dit en doordat mān oortjes altijd haperen op Utrecht CS heb ik het gevoel dat de matrix aan het glitchen is.
Zie ze wel eens buiten werk, maar toch zijn het niet echt vrienden. Doen de laatste tijd wel regelmatig leuke dingen met zān allen, dus ben wel echt blij met ze. We hebben een leuke dynamiek tegenwoordig en daar ben ik wel trots op.
Hahah ik kan Amsterdam juist wel dromen en vind dat heel logisch. In Utrecht ben ik al verdwaald in Hoog Catharijne voordat ik überhaupt bij het station aan kom.
Met al die verbouwingen laatste tijd ben ik elke keer echt totaal de weg kwijt op Amsterdam CS, snap er echt helemaal niks meer van hahaha
Maar daarvoor ook al kut door alle toeristen
den haag centje. altijd zitplek want kopstation. maar RIP vieze vlek spoor 9 Een vieze vlek op spoor 9 - Fotografieblog Kronkeling
Hij was toch laatst heel even weg en direct weer terug? hahaha
ja maar hij is niet echt terug hoor. er beginnen wel mooie vervangers te ontstaan op spoor 3 en 5!
Ik werk pas een maand bij deze baan, en pas sinds 2 jaar doe ik dit werk. Het type collega is heel anders dan in het vorige beroep wat ik had (wat ik ruim 10 jaar gedaan heb), en daar moet ik nog best aan wennen ofzo. Er hangt (iig zo voel ik het) best een beetje een popiejopie cultuur ofzo en daar ben ik altijd een beetje ongemakkelijk in, voel me dan altijd een beetje een sociaal onbenul, ik ben meer van de inhoudelijke gesprekken dan slap ouwehoeren ofzo. Hoop dat ik in deze baan uiteindelijk wel een beetje mijn positie vind ook tussen de collegaās want ik vind het wel belangrijk om een beetje goed contact te hebben (hoeven geen vriendinnen te worden maar gewoon dat je mensen een beetje kent en je lekker op je gemak voelt).