Ben je ooit op vakantie geweest naar een van de parken van Peter Gillis?
- Ja, 1 keer
- Ja, Meerdere keren
- Nee, wil ik nog wel
- Nee, wil ik ook niet.
0 stemmers
Zo ja, hoe is dat bevallen?
- Ja, was leuk
- Ja, was oke
- Nee, was niks aan
- NVT
0 stemmers
Ben je ooit op vakantie geweest naar een van de parken van Peter Gillis?
0 stemmers
Zo ja, hoe is dat bevallen?
0 stemmers
Naar aanleiding van dit filmpje, en de reacties erop.
Zou je het leuk vinden als jou vrienden zo’n stunt zouden doen bij jouw bruiloft?
0 stemmers
Als mijn vrienden denken dat ik dit leuk ook maar enigszins leuk zou vinden, kennen ze me echt heel slecht
De collega’s die dezelfde functie als ik hebben maken echt m’n werkweek, ik ben zo blij met hen. Voelt als een stel vrienden bij dezelfde werkgever, echt een geluk
Ik snap niet hoe je het in je hoofd haalt om zoiets ridicuuls te doen. Ik had zo kwaad geworden.
‘huwelijksstunt’ klinkt zo stom dat ik het filmpje niet eens hoef te kijken, antwoord = nee
Ik heb ook niet gekeken maar ik zie net toevallig ergens anders iets met 650 bierkratten, is die het? @Missy
Ik heb geen vrienden die dit zouden doen, maar ergens zou ik wel een beetje teleurgesteld zijn als iemand ons huis niet zou versieren met gewoon ballonnen enzo.
En aan de andere kant als iedereen komt helpen met opruimen dan zou ik het iets minder erg vinden denk ik.
Als het alleen bij mij/ons zou gebeuren, zou ik het niet heel tof vinden, maar in het geval van dat filmpje is het zo dat die vriendengroep die altijd bij elkaar doet en als dat bij mij ook zou zijn, zou ik er meer mee kunnen leven.
Ja dit is wel echt vreselijk irritant, vraag me af wanneer spoor 1/2 en 3/4 (?) weer normaal toegankelijk zijn vanaf de westtunnel. Voor mijn gevoel sluiten ze 's nachts een willekeurig deel van de in/uitgangen maar wordt dat niet op logische plekken/op tijd aangegeven en kom je daar pas achter wanneer je bij die uitgang aankomt. En überhaupt is de westtunnel zo bedompt en deprimerend. Goed dat was mijn spreekbeurtrant over Amsterdam Centraal haha
Waarom kiezen? Ik ga vrijdag met mijn partner op stap en zaterdag naar een verjaardag met vrienden (en hopelijk zondag met zowel vrienden als partner finale kijken).
ja denk dat zelfde is het zijn veel bierkratjes idd.
Tussenin, er zijn een paar collega’s met wie ik buiten werk soms iets ga drinken of uit eten maar zij zijn geen (goede) vrienden maar gewoon leuke collega’s. En ik heb ook collega’s met wie ik bel voor de gezelligheid buiten werktijd om maar hen verder nooit zie buiten werk.
Ik heb verkeerd gestemd. Vind allebei niet okee.
Als je op stem tonen klikt kan je je stem aanpassen!
Ja maar echt toen ik 12 was, naar de berckt. Echt verschrikkelijk was dat
Dat zal dan inderdaad, het was toen verplichting vanwege de hypotheek en de adviseur raadde dit aan. Nu jaren later denk ik dat het misschien niet de beste keuze was geweest of dat we het moeten aanpassen.
@Bunnyslippers thanks! Ik ga er even induiken, want ik heb het idee dat onze huidige ORV misschien niet meer bij onze situatie past
Lijkt het jou leuk om een hoogbegaafd kind te hebben?
0 stemmers
ja lijkt me best saai om een kind met gemiddeld IQ te hebben
@FredPaillet hoezo lijkt het jou leuk? zodat dat kind voor de 2e verjaardag al een baan heeft en uit huis gaat?