Stel je persoonlijke vraag #50

Ik was in de speeltuin met mn nichtje en er was een, vond ik, heeeeeel irritant kind die zich maar bleef bemoeien en de hele tijd aan mij vragen over van alles ging stellen (kind van 5 oid) en maar door bleeeeeef gaan. Uiteindelijk kwam er een opa bij en die zei toen dat t een hoogbegaafd kind was maar jezus zeg ik was helemaal gesloopt en uitgeput.

Ik geef geen fuck om planeten en ik moest het aanhoren en aanhoren. Lijkt me de hel.

10 likes

absoluut niet leuk maar meer door mijn werk dat ik veel HB kinderen zie die vastlopen in het onderwijs & sociaal-emotioneel. Zou wel een kind graag willen dat gemakkelijk kan leren / goed mee kan komen.

19 likes

klinkt meer als een andere richting op een spectrum dan hb dit maar verder eens dat planeten ontzettend oninteressant zijn

1 like

Ja geen idee, het leek me geen autistje en hij deed me ook niet aan mijn adhdzelf denken.

lijkt het jou leuk om een broodbakmachine te hebben

• ja lijkt me leuk
  • nee lijkt me kut
  • heb er al een

0 stemmers

1 like

Ik vind het echt een topuitvinding
Ik gooi alles in de avond erin, zet het programma aan en wordt wakker met de geur van vers gebakken brood

8 likes

Ik heb nog nooit écht lekker brood uit een broodbakmachine gehad.

18 likes

Maar t brood zelf is echt niet te vreten dus alleen voor de geur hoeft het van mij niet

6 likes

Ik bak al brood zonder machine, dus dat is alleen maar kastvulling bij mij

6 likes

Wat eruit komt is niet echt brood maar ik vind het wel smakelijk

2 likes

Lijkt me waarschijnlijker dat het voor z’n tweede een burn out en een bore out heeft

Ja :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: echt mn droom

3 likes

Dank je!

3 likes

Smash or pass

image

• Smash
  • Pass

0 stemmers

image

• Smash
  • Pass

0 stemmers

image

• Smash
  • Pass

0 stemmers

• Smash
  • Pass

0 stemmers

Eens even kijken hoe het forum hierover verdeeld is haha :joy:

Ik zou wel waarderen dat we kennelijk een dusdanige band hebben dat iemand dat zegt? Want bij de meeste mensen zullen ze het aannemen en niks zeggen denk ik?

9 likes

Fuck, marry, kill NL elftal editie:
En nee je mag niet meerdere keren dezelfde kiezen.

Fuck:

• Virgil van Dijk
  • Memphis depay
  • Wout Weghorst

0 stemmers

Marry:

• Virgil van Dijk
  • Memphis Depay
  • Wout Weghorst

0 stemmers

Kill:

• Virgil van Dijk
  • Memphis Depay
  • Wout Weghorst

0 stemmers

4 likes

Ja ik dacht dat iedereen Wappie Wout wel zou omleggen ?

11 likes

Dan heb ik toevallig een goede broodbakmachine, ik vind het heerlijk

1 like

Is hij wappie?

2 likes

Ik had er één en vind het mwah. Zelfgebakken brood uit de oven dat vooraf voldoende rijstijd heeft gehad vind ik veel lekkerder.

4 likes