Stel je persoonlijke vraag #50

Couldn’t be me.

2 likes

Leuk om te zien dat het bij Daniel Cleaver zo 50/50 is en bij de rest veel meer 70/30 of 80/20 haha (tot nu toe althans)

2 likes

@Mrs ben jij racist? Waarom anders zou je Virgil killen?

3 likes

Zn bijnaam is niet voor niks wappie weghorst of wappie wout

2 likes

Nooit eerder van gehoord maar in dat geval even mn stem aangepast.

4 likes

Ja ik schaam me echt heel erg, ik geef die cameraman de schuld die zo inzoomde toen hij zich klaarmaakte voor de wissel.

7 likes

Zag op Tiktok (:stuck_out_tongue_winking_eye:) dat er een nieuw wetsvoorstel ligt dat grootouders altijd het recht zouden moeten hebben om hun kleinkinderen te zien. Even buiten om of het waar is, vind jij dat dit zou moeten?

• Ja,dat zou altijd moeten
  • Nee, dat beslissen de ouders wel
  • Anders

0 stemmers

1 like

Hahaha daarom vond ik dit ook wel een interessante poll. De bad boys zijn toch wat populairder blijkt :joy:

3 likes

Heb je vroeger wel eens een pendel gebruikt om vragen aan te stellen?

• Ja, regelmatig
  • Ja, wel eens gedaan
  • Nee

0 stemmers

En doe je dit tegenwoordig (nog) wel eens?

• Ja, regelmatig
  • Ja, maar niet vaak
  • Nee

0 stemmers

O hell no. Ik heb een schoonloeder en die mag ver weg blijven

1 like

Hahah wist niet dat hij wappie was. Maar je bent ook delulu als je denkt dat Memphis wel oog heeft voor een ander dan hij zelf, vind hem echt een type die tijdens de sex in de spiegel naar zichzelf kijkt :joy:

10 likes

Nee, helemaal mee eens hoor! Ik moet zeggen dat ik verrast ben door de poll, had verwacht dat ik een van de weinige zou zijn die er tegen zou zijn.

Doet me trouwens denken aan dingen die ik op andere fora wel eens lees over grootouders die wel degelijk denken dat ze heeel erg veel rechten hebben en bv ook vinden dat ze per se bij de bevalling moeten zijn of binnen X tijd na de bevalling op de stoep staan ‘want hun recht’ terwijl moeder dit helemaal niet wil. En dit zijn dan nog maar milde voorbeelden. Echt hoe kan je zo zijn. Ik vind het als aanstaande moeder ook nog erg lastig, maar grenzen aangeven is zo belangrijk en dan maar hopen dat ze die respecteren :exploding_head:. Belachelijk eigenlijk want zou wat mij betreft vanzelfsprekend moeten zijn. Ouders beslissen.

3 likes

Gvd ik kan nu al 10 minuten alleen maar denken aan seks met Wout en I think I like it. :scream::scream::scream: Gewoon niet praten denk ik, dan komt het goed.

15 likes

Als in bed net zo hard werkt als in t veld, liever hem dan Depay, haha

7 likes

Oh hou maar op! 🥹🥹🥹

2 likes

Ik heb geen idee wie die derde is en hoe hij er überhaupt uitziet. En ja, ben te lui om te Googlen

Als ik het goed begrijp is het een wetsvoorstel dat het juridische proces makkelijker moet maken. Het gaat erom dat er nu moet worden aangetoond dat de grootouders al intensief contact met het kleinkind hadden en dat hoeft straks niet meer waardoor de rechter meteen naar het belang van het kind kan kijken. Het blijft dus maatwerk waarin de rechter afweegt wat het beste voor het kind is, dat is tenminste wat ik er nu over lees. Klinkt gelukkig een stuk minder verontrustend dan je poll.

7 likes

ik vond dat soort dingen altijd kut maar toen zei een oekraiense vriendin die zelf gay is ooit ‘ik vind het juist mooi om dit te zien want het voelt toch verwelkomend want bij ons zou je dit echt nooit zien, ik zie dit als een soort van boodschap dat je er gewoon mag zijn’. nu vind ik het nog steeds kut maar het biedt wel een ander perspectief

39 likes

Ik zag net een reel waarin de watermeloen emoji langskwam, en veel mensen in de comments wisten niet wat dat betekent en dáár waren anderen dan weer mega verbaasd over. Dus ik ben ook benieuwd:

Weet jij waar de watermeloen emoji voor gebruikt wordt op sociale media?

• Ja, natuurlijk
  • Hmm… ik heb een vaag idee
  • Nee echt geen idee

0 stemmers

De watermeloen wordt gebruikt in support voor palestina, omdat de kleuren uit de vlag hetzelfde zijn. Het is een manier om je support te laten zien die niet geblokt wordt door Meta (woorden als ‘palestina’ of ‘gaza’ worden bijv gecensureerd

3 likes

Oh ik moest hieraan denken:

Zie nu ook dat erbij staat ‘not to be confused with watermelon (palestinian symbol)’

1 like