Stel je persoonlijke vraag #50

Om het viva gehalte nog verder op te krikken gebruik ik zelfs wasparfum. :clown_face:

5 likes

Love wasparfum, heb je aanraders?

1 like

En…is het onweer bij jou al losgebarsten?

• Ja
  • Nee
  • Ik woon niet in NL
  • Ik woon niet in NL, maar het onweert wel
  • Anders

0 stemmers

3 likes

Nee het is wel vreselijk benauwd :skull:

@Solee Ik gebruik altijd Rosaodor. Duur maar je doet er echt super lang mee

2 likes

Goals

1 like

Relatie met een man of vrouw 20 ouder, bijv 35 en 55.

• Kan gewoon
  • Neutraal
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

En alleen seks?

• Kan gewoon
  • Neutraal
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

1 like

Lightningmaps zegt dat het net de Nederlandse grens over trekt. Kan niet wachten tot de lucht minder benauwd voelt :angry:

2 likes

Ik had vorig jaar een spijkerjasje via Vinted gekocht en die rook zooo lekker! Had de verkoper gevraagd naar het wasmiddel, maar het bleek dit wasparfum te zijn: Wasparfum - Diamante - Voor lekker ruikende Was - Witte Musk geur - WasParfum

Heb het nu altijd in huis en doe het bij elke was :heart:

6 likes

Losgebarsten is overdreven, maar het onweert wel

3 likes

Heb je ooit seks gehad met een gigolo?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik vind polls over seks:

• Leuk
  • Neutraal
  • Stom

0 stemmers

3 likes

Ik doe wit, zwart en kleur apart maar maak geen onderscheid tussen verschillende kleuren (dus dat ik blauw en rood apart was ofzo). Doen mensen dat?

9 likes
  • Het boeit me geen kut hoe jullie wassen
  • Meer was

0 stemmers

1 like

Ja rood oranje paars en groen blauw zijn 2 aparte wassen. @Feather ik heb sinds de verhuizing een extra wasmand in de badkamer zodat ik daar m’n vieze kleding of ondergoed in kan gooien en die sorteer ik dan voor ik een was doe. In de keuken hebben we ook een kleine wasmand en daar gaan de vieze doeken in, en die gaat dan mee naar boven als we een 60 graden was doen.
Dit klinkt zo georganiseerd, maar het bijhouden van de was vind ik wel echt een uitdaging.

2 likes

:nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face: spelen :nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face:

18 likes

Spelen niet, wel soms speelruimte/kamer op feestjes maar die worden nou eenmaal zo genoemd

Edit: leuk dat als ik nu meldingen van likes in dit topic krijg het 50/50 is of het gaat over was sorteren of seksfeestjes

8 likes

heb jij een ā€œemail job ā€

• ja
  • twijfelachtig
  • nee

0 stemmers

1 like

echt mascha en gregor energy

2 likes

Hoe ga jij om met eten laten bezorgen op momenten dat het stormt/onweert/code geeloranjerood is?

• Dan bestel ik bewust niet, ook als ik niet echt een fatsoenlijke andere maaltijd heb
  • Dan denk ik wel 2x na over bestellen, als ik een andere optie in huis heb doe ik het niet
  • Ik geef fooi op deze momenten (normaal niet)
  • Ik geef extra fooi op deze momenten
  • Ik doe niets anders dan normaal, bestel gewoon en denk er niet over na
  • Ik bestel dan juist, want dan hoef ik zelf de deur niet uit voor boodschappen/afhaal
  • Ik bestel überhaupt nooit eten

0 stemmers

En we geven ze extra fooi. Maar kon maar 1 optie kiezen :joy:

1 like

Ik zeg niet ā€˜spelen’ maar wel in het Engels (want praat Engels met m’n partner). En wat jij zegt, het geeft gewoon een andere manier van seks hebben aan.

3 likes