Stel je persoonlijke vraag #50

lijken de nagels van je beide grote tenen qua vorm op elkaar?

• ja, lijken wel een tweeling
  • mwah, ze lijken wel een beetje op elkaar als ik ze netjes hen geknipt/gelakt
  • nee, mijn nagels zijn niet eens vage bekenden, totaal andere vorm

0 stemmers

1 like

Ik ben nu heel benieuwd naar jouw grote-teennagels

2 likes

De een is een stuk smaller omdat ik daar ooit ben geholpen aan een ingegroeide teennagel.

2 likes

Same, ik ben 8 keer geholpen (maar heeft dus niet geholpen) van mij mogen ze allebei de nagels er totaal uithalen na al die ellende

Hoeveel wassen heb jij gemiddeld per week?

• 0 - 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14 of meer

0 stemmers

Voor hoeveel mensen

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8 of meer

0 stemmers

1 like

ik ben aan beide tenen geopereerd ivm ingegroeide nagels, dus m’n nagels zijn niet meer ‘origineel’. eentje is smaller geworden, de ander breed gebleven en platter geworden haha

2 likes

Eigenlijk 2 maar ik heb sinds korte hele grote handdoeken en daar passen er maar 6 van in de wasmachine. :skull:

2 likes

Ik heb 12 geantwoord omdat ik meestal twee wassen op een dag draai en soms een dag niet. Maar ik ben blijkbaar een uitzondering :joy:

1 like

Wat vind jij makkelijker?

• Gezond eten en portiecontrole
  • Voldoende sporten en bewegen
  • Even makkelijk
  • Even moeilijk

0 stemmers

1 like

Ik heb wel werkvrienden en op sommige plekken een bestie. Niet met iedereen die zelfde klik maar dan met enkelen dat je wat persoonlijker gaat en elkaar vaker spreekt (en/of dat je weet dat bepaalde info niet wordt doorgeluld aka juice is safe).
Maar voor mij net als vroeger met leuke studie/klasgenoten; als er dan één iemand vertrekt spreek ik ze eigenlijk nooit meer. Best jammer maar blijkbaar is de klik dan niet zó goed dat het standhoudt.

2 likes

Voor sporten/bewegen hoef ik mezelf maar 1 uur ofzo te motiveren en eten roept 24/7 mijn aandacht.

19 likes

Ik vind sporten en bewegen echt geen punt, ik zet gemiddeld 13.000 stappen per dag en sport 2-5 keer in de week. Het kost mij ook niet echt moeite, want ik vind het gewoon fijn om te doen en het zit in mijn routines (tuurlijk heb ik wel eens geen zin om te sporten maar meestal ga ik gewoon). Gezond eten vind ik ook niet moeilijk, eet bijna alleen verse producten en vers gekookte maaltijden en ruim voldoende vezels groente en fruit. Natuurlijk wel eens iets van chocolade of chips, en ook wel franse kaasjes en alcohol, maar dat is maximaal 2 of 3 keer per week. Zeker niet (bijna) dagelijks. Maar portiecontrole vind ik echt ONMOGELIJK. Ik hou gewoon zo veel van veel eten :frowning: Heb ook niet snel het gevoel dat ik echt vol zit (ook niet als ik langzaam eet bijvoorbeeld). Ik moet echt rationeel bedenken wat een normale portie is en zelfs dan moet ik mij wel echt goed voelen om niet alsnog nog een tweede of derde keer op te scheppen.

4 likes

wat is op jouw was-gedrag van toepassing? ja, de spannende polls keep on coming

• ik scheid alles netjes per kleur en materiaal
  • ik gooi alles bij elkaar
  • ik gooi ‘dezelfde temperatuurdingen’ bij elkaar zonder verder onderscheid
  • ik gebruik apart wasmiddel voor elke kleur
  • ik gebruik 1 soort wasmiddel voor alle kleuren
  • ik gebruik klassieke wasverzachter
  • ik gebruik geen wasverzachter
  • ik gebruik van die kleurenopvang doekjes
  • ik gebruik geen kleurenopvangdoekjes

0 stemmers

3 likes

Ik heb 5 wasmanden, voor alle kleuren eentje. Materialen sorteer ik niet.

5 likes

Ik koop in Duitsland zelfs zwarte doekjes waardoor mijn zwarte kleding echt weer zwarter is.

3 likes

Tell me we’re adults without telling me we’re adults :sob:

8 likes

Viva alarm

12 likes

Voelt nu alsof ik extreem veel was maar met wasbare luiers is er sowieso al 3x per week een luierwasje en dan is er nog geen enkel ander kledingstuk schoon. Ik denk dat we makkelijk 6 a 7 keer per week wassen in totaal.

@Kusjessoldaat hier ook 6 wasmanden om theoretisch gelijk te scheiden. In de praktijk belandt het allemaal op 1 hoop, al dan niet in de wasmand đŸ« 

2 likes

Om het viva gehalte nog verder op te krikken gebruik ik zelfs wasparfum. :clown_face:

5 likes

Love wasparfum, heb je aanraders?

1 like