Stel je persoonlijke vraag #50

Hoe ga jij om met eten laten bezorgen op momenten dat het stormt/onweert/code geeloranjerood is?

• Dan bestel ik bewust niet, ook als ik niet echt een fatsoenlijke andere maaltijd heb
  • Dan denk ik wel 2x na over bestellen, als ik een andere optie in huis heb doe ik het niet
  • Ik geef fooi op deze momenten (normaal niet)
  • Ik geef extra fooi op deze momenten
  • Ik doe niets anders dan normaal, bestel gewoon en denk er niet over na
  • Ik bestel dan juist, want dan hoef ik zelf de deur niet uit voor boodschappen/afhaal
  • Ik bestel überhaupt nooit eten

0 stemmers

En we geven ze extra fooi. Maar kon maar 1 optie kiezen :joy:

1 like

Ik zeg niet ‘spelen’ maar wel in het Engels (want praat Engels met m’n partner). En wat jij zegt, het geeft gewoon een andere manier van seks hebben aan.

3 likes

Welke volgorde

• 41352
  • 13524
  • 24135
  • 35241
  • 31425
  • 14253
  • Iets anders bijzonders

0 stemmers

5 likes

52413

15 likes

Pak jij je koffer helemaal uit als je ergens anders overnacht (vakantie of iets anders) of leef je dan gewoon uit je koffer?
Over het algemeen gezien.

• Ik pak alles uit
  • Ik leef uit m’n koffer
  • Nvt
  • Anders

0 stemmers

2 likes

Hangt echt af van de duur. Weekendje: nee. Langer dan 3 dagen eigenlijk wel altijd

22 likes

Mijn big shopper en ik gaan op vakantie en op een gegeven moment weet ik toch echt zeker dat die ene broek mee is maar kom ik m niet meer tegen dus dan herpak ik alles even
Maar ik leg niks in de kasten ofzo die vind ik ook vaak muf ruiken

2 likes

Haha ja snap ik, daarom zei ik indd over het algemeen gezien

1 like

En nu?

• Ja
  • Nee
  • Niet in NL
  • Ja maar stelt niet zoveel voor

0 stemmers

2 likes

Hier is het inmiddels alweer overgetrokken. Ik vond de wolken wel echt moooooi vanavond! Ze vlogen heel snel over, veel kleurverschil, van heel laaghangende bewolking in een paar minuten naar hoge wolken. Heb denk ik 3 kwartier naar buiten staan te staren :heart_eyes:

9 likes

Mijn vriend had als verrassing ben en jerry’s en kaneelbrood voor me besteld. Alleen was ik aan het douchen en heb de bezorger dus gemist :skull: in het onweer. Echt heel lullig

7 likes

Douchen met onweer :fearful:

5 likes

Kan dat niet? :hushed:

3 likes

De kans is natuurlijk mega klein dat er iets gebeurt, maar er wordt altijd voor gewaarschuwd niet onder de douche te gaan tijdens onweer:

Wat moet je doen bij onweer? - Rode Kruis Nederland.

Maar je wint nog eerder de staatsloterij.

4 likes

Ik zag dit net op Twitter

Afgewezen worden door je huisarts, is dat de ergste afwijzing die er is?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

4 likes

Wow ik dacht eigenlijk dat dit bijna niet kon, een patient afwijzen? Qua recht op zorg? Maar blijkbaar wel?

5 likes

Misschien ging dit gesprek wel ongeveer zo:

“Hoevaak belt u de huisarts?”
“Ongeveer 3x per week”
“Nah ah”

Dan zou ik het wel snappen

29 likes

Ze willen hier wel weten wat je hebt aan ziektes en medicatie en misschien als er veel mensen zijn met veel zware klachten dat ze het dan niet aankunnen qua personeel ofzo? Kan het me op zich voorstellen als ik zie dat hier in de praktijk je gemiddeld over twee weken pas terecht kunt

2 likes

Maar dit heeft dan toch niet te maken met dat het ‘geen match’ is maar dat iemand eigenlijk bij geen enkele huisarts terecht zou kunnen.

4 likes