Stel je persoonlijke vraag #50

Ik gebruik een grote orca als zwangerschapskussen momenteel. :sweat_smile:

8 likes

Ja ik denk dat ik er sowieso kosten aan overhou, een huurhuis ruim je ook niet kosteloos “even” leeg terwijl de huur doorloopt en een uitvaart is ook een dure grap. Ga me er eens in verdiepen.

1 like

Mijn vader heeft overal en nergens beleggingen. Dus dat wordt nog leuk om te ontrafelen

1 like

Volgens mij kun je in Nederland in de relatie ouder-kind niet volledig onterfd worden, of is dat inmiddels weer anders?

3 likes

Je hebt altijd recht op je kindsdeel, maar ik ga geen moeite doen om geld waarvan iemand niet wil dat ik het heb te krijgen.

12 likes

Ik ben te onopvallend om haters te hebben

12 likes

@grace en @Eddie jullie zijn allebei nog wel opvallend (op het forum) toch

4 likes

@FrauHelga jij bent niet onopvallend!

6 likes

In overwaarde bedoel je dan bijv?

3 likes

O.a. ik vind gesprekken over bijvoorbeeld spaargeld altijd fascinerend omdat het eigenlijk heel weinig zegt. Ik kan morgen al mijn spaargeld uitgeven, maar dan heb ik niet ineens 0 euro.

3 likes

Heb jij dat als je (significant) afvalt je daarna niet snapt waarom je niet eerder bent afgevallen omdat het zoveel beter voelt?

• Ja voel me dan echt veel beter
  • Ik val nooit significant af
  • Nee mn gewicht speelt geen rol in hoe ik me voel
  • Nee anders

0 stemmers

1 like

Ja en dan zeg ik dat ik never mee ga aankomen en snap ik pas weer waarom het eerder niet lukte als ik weer aankom

15 likes

Hahahha exact dit ja

5 likes

Maar significant afvallen kost ook wel echt veel focus en een bepaalde gedrevenheid en ik snap dan wel weer dat ik die niet altijd heb.

5 likes

Ja ik val dus nooit gefocussed af, ik heb gewoon periodes dat eten me weinig aanspreekt, dan val ik af en voel ik me beter waardoor ik ook meer ga sporten. Gaat eigenlijk vanzelf en dan merk ik dat mn kleren te groot worden en dan pas weeg ik mezelf en dan ben ik vaak rond de 10 kilo kwijt.

En dan gaat het precies hetzelfde andersom. Ik heb een periode dat eten me steeds roept, ik eet meer, word logger in mn lichaam, sport minder, kleding zit strak, weeg me: 10 kilo erbij.

3 likes

Dat klinkt wel chill, los van de kilo’s die er dan weer aan komen.

Bij mij vraagt afvallen echt om een dagelijkse focus want ik ben van mezelf heel graag lui en ik hou van de hele dag snacken. Altijd, of ik me nu goed of slecht voel. En zodra ik dan toegeef aan die innerlijke luie veelvraat is het einde zoek.

3 likes

Iedereen is weer zo nep humble

9 likes

Terugkijkend is de enige keer dat ik flink afviel tijdens mn depressie en bijwerkingen van medicatie, dus toen voelde ik me niet beter :smiling_face_with_tear: maar nu zou het me denk ik zeker beter doen voelen maar lukt het me niet haha

3 likes

Nouja als mijn ouders dood gaan wordt hun koophuis verdeeld over de 3 kinderen, maar dat is hopelijk pas over meer dan 20 jaar.
Ben wel benieuwd of die 56% die dit allemaal niet heeft dan allemaal een ouder hebben die huurt.

1 like

Ja

21 likes