oh ja snap ik, voor het eerst ontmoeten en daar dan ook meteen verblijven
slapen jullie ook bij die familie of hebben jullie wel een andere slaapplek?
Zijn ouders hebben daar een huis waar we gaan verblijven, dus dat is prima. En mijn schoonzus (wat tevens een vriendin van mij was voordat we schoonzussen zijn geworden) gaat tegelijkertijd met haar gezin en zij is wel eens eerder geweest. Dus dat stelt me ook wel wat gerust. Maar idd de taalbarrière en zoveel familie ontmoeten vind ik wel spannend.
zekersteweten, maar dat maakt dit ook heel ingewikkeld. die twee âwereldenâ
mijn eigen leven, dingen die ik opbouw voor mijn leven nu en mijn toekomst versus ĂĄltijd de zorgen en verantwoordelijkheid hebben (financieel maar ook op andere gebieden) over je ouders.
bijv. een vakantie as we speak kan ik niet van genieten zonder schuldgevoel etc. altijd denk ik dan aan mijn ouders die dat soort plekken nooit hebben gezien, nooit weggingen en geld alleen maar als een soort van overleefmiddel hadden. heb zelf ook een gekke relatie met geld, niet kunnen genieten, mezelf niet verwennen. want ĂĄltijd schuldgevoel. maargoed dit wijkt af van de vraag haha
Oh ik geloof zeker dat die er zijn, maar ik ben meer verbaasd over het grote aantal. Door wat @Fishing zegt idd.
Nee, want geen moneys voor vakantie. We hebben eea verbouwd/willen nog dingen aanpakken in huis en ook de buffer weer wat aanvullen. Dus dit jaar slaan we maar over. (Maar als het de hele zomer zoân weer blijft als nu, ga ik die 3 weken van mijn verlof wel janken)
Een weekje naar Riga. Ik ben er nog nooit geweest. Dus ik ben benieuwd
Helemaal geregeld (huttentocht + weekje aan zee), maar dat ligt wel aan de vriendin waarmee ik weg ga! Als ik met mijn vriend gegaan was hadden we waarschijnlijk een week van te voren pas een auto gehuurd en onderweg naar campings gekeken.
Moeder heeft een sociale huurwoning (en heeft geen schulden meer gelukkig), vader wel een koopwoning maar heb echt het idee dat hij op een of andere manier zorgt dat wij als kinderen daar niets van terugzien bij overlijden.
oh dat lijkt me wel prachtig! post veel fotos als je daar bent
Ja altijd, vooral omdat ik dan opeens weer veel leuke kleding pas die ergens in de kast lag te verstoffen.
Maar ik hou van eten en snaaien dus het is helaas nooit van lange duur want als ik afgevallen ben denk ik âohh dit kan ik ook nog wel eten want ik ben toch afgevallenâ dus het is een eeuwige jojo.
Haha in mijn leven en die van heel veel anderen is dit echt niet bijzonder. Mijn ouders idd ook forever sociale huurwoning en nu nog steeds.
Of bedoel je bijzonder als in: op dit forum?
meer dan 70% van die leeftijd (leeftijd van onze ouders) heeft een koopwoning. voor de meerderheid in nl die daarmee is opgegroeid is dat dus zoân vanzelfsprekendheid in t leven
ja nu tegenwoordig niet meer. Maar dat dat zo âgewoonâ is
Nee want ik ga liever in het najaar/winter!
In hoeverre kun jij je een bepaald beeld inbeelden/zien?
Bijv: je wil iets veranderen in je interieur, op welke manier doe je dat?
- Met mijn ogen dicht kan ik het als een soort plaatje/foto inbeelden
- Ik kijk naar de kleuren/meubels en bepaal wat daar bij past of wat een geschikte meubel opstelling is door bekende âregelsâ aan te houden
- Ik zoek op internet een afbeelding op die lijkt op wat ik wil bewerkstelligen en maak keuzes op basis van wat ik daar zie
- Bovenstaande maar dan niet op internet maar in real life (woonwinkel/woonbeurs)
0 stemmers
Ik ga morgen lekker 10 dagen braden in de zon
Nee want ik heb wel vrij maar ga niet op vakantie
0? Alleen de maat die ik draag, of is het dan 1-2?
Een paar broeken van H&M en van de ene lijn heb je dan 42 en de andere 48 dusja
Ze bedoelt volgens mij of je ooit aangekomen/afgevallen bent en je vorige maat op zolder hebt liggen âvoor het geval je het ooit weer pastâ
Ja echt heerlijk is dat
Ja ik bedoel dat als idd 70% van onze ouders âdoelgroepâ een koopwoning heeft, dat het bijzonder is dat 60% van het forum aangeeft dat geen van beide ouders een koopwoning heeft.
Niet dat er iets mis mee is, maar dat het qua percentages opvallend is