Stel je persoonlijke vraag #50

Wat een aparte poll

9 likes

Nee, maar het is volgens mij echt heel verschillend waar een persoon veel zweet met heet weer. Ik zweet echt veel als het warm is onder en tussen mn borsten, en op mn gezicht. Heb echt het gevoel dat dan daar al het zweet uitzet. Ik heb een vriendin die bij mij maar een beetje warm weer een zweetreet (zo noemen wij dat altijd) krijgt. Vraag me echt soms af of mn gezichtzweet in de zomer wel normaal is joh

2 likes

Ik ben zwanger en heb het sowieso bloedheet en zweet ook veel sneller dan normaal. Schaam me niet maar had vorige week een lichtbeige broekje aan waar je gewoon de zweetvlekken op zag zitten dat vond ik toch wel vrij ongemakkelijk hahah

3 likes

Op het strand vind ik het ook helemaal prima want warm weer is nu eenmaal zweten en waar beter dan buiten met lekker in het water kunnen gaan.

Maar met gewoon “werk” en “stadse dingen” en “activiteiten” enzo vind ik zo veel zweet echt naar en ik probeer er ook op te letten in de zomer met broeken en rokken dat het klamme en het zweet er niet al te veel aan te zien is (is natuurlijk onmogelijk) en het geheel ervaar ik wel als iets belemmerends op mijn leven dus voor wie tips heeft buiten “gewoon geen fucks geven”

1 like

Heb jij boob sweat?

• Ja
  • Nee
  • Ja maar ik heb hier een topmiddel voor dus je ziet het niet

0 stemmers

1 like

Het Xavi Simons gezicht

30 likes

Ik was hier echt obsessed mee als jonge tiener! Ik ging nooit ergens volledig zitten omdat m’n benen dan zo “dik leken”. Zelfs alleen op het toilet liet ik m’n benen niet volledig rusten, omdat ik mezelf anders echt “dik” vond.
Waar ik als 11jarige dit soort ideeën van kreeg
 echt verdrietig om aan terug te denken

30 likes

Verdrietig en verziekt hù? Ik herinner mij ook een zomervakantie waarin ik 11 werd en super onzeker was over mijn lichaam omdat ik mijzelf dik vond en als ik nu foto’s zie van die vakantie dan heb ik gewoon letterlijk een sprieterig kinderlichaam? Echt wtf dat het toen al in m’n hoofd zat

11 likes

Heb ook bijna geen boobies, anders vast wel

1 like

Ik heb altijd een nat voorhoofd in de zomer. Ik zweet gewoon heel veel uit mijn hoofd?? Heel apart, haha. Wel irritant als ik me enigszins inspan, er gelijk druppels over mn gezicht lopen.

6 likes

Ik had deze realisatie recent toen een vriendin me een foto van ons rond die leeftijd stuurde. Ik dacht altijd dat ik een dik kind was en heb echt zitten huilen toen ik die foto zag, was ook gewoon een kinderlijk sprietje.

Ik kan me eigenlijk ook geen tijd herinneren dat ik niet dacht dat ik te dik was, mn eerste gedachte daarover was volgens mij in groep 3 omdat ik mezelf te dik vond voor mn carnavals kostuum :smiling_face_with_tear:

9 likes

Ik vind het vooral vervelend als ik fiets en dan afstap, het druppels er echt vanaf. Ik heb het dan weer vooral bij mn neus en jukbeenderen. Maar m’n oksels of verder op mn lichaam valt echt reuze mee, heb nooit rugzweet of kontzweet oid.

Mijn tietzweet kan ik nog wel verklaren want ik heb een cup f maar het voelt wel vies bah. Als zie je het in een shirt dan weer niet want het trekt in de bh (ja gatverdamme). Als ik geen bh aandoe is het wel weer een stuk minder maar dat is ook niet altijd praktisch en vooral vaak niet gewenst.

1 like

Zijn deze 6 vrouwen (naast Travis Scott) identiek?

• Ja ik zou ze niet uit elkaar kunnen houden
  • Nee ik vind ze niet zoveel op elkaar lijken

0 stemmers

2 likes

Ze hebben allemaal precies hetzelfde haar maar hun gezichten zijn toch best anders?

12 likes

Nee?

Ze hebben alle zes hele gelijkmatige gezichten zonder opvallende features.

Allemaal zelfde kleur en vorm wenkbrauwen, allemaal dunne bovenlip, onopvallende neus, aanwezige kin.

De enige die een beetje anders is, is die scheelig kijkt naast Travis maar dat is wss gewoon de flash van de camera.

11 likes

Ik vind dat ze best andere ogen en plaatsing van wenkbrauwen hebben, andere gezichtsvorm en ook verschillende neuzen. Mond lijkt van de meesten wel veel op elkaar, alleen rechtsachter wel echt anders.

Ik vind ze trouwens wel op elkaar lijken hoor maar niet zoveel dat ik ze door elkaar zou halen.

2 likes

Ja okee als je ze heel aandachtig bestudeert of persoonlijk kent hou je ze wel uit elkaar maar zo met een vluchtige blik is het echt een identieke studentenvereniging-jaarclubje-groepje

15 likes

ik krijg echt kippenvel van van die identieke (blonde) vriendinnengroepjes

16 likes

Ik krijg daar echt Ashley, Hailey, Madison etc. Gevoelens bij.

18 likes

Dit doet me echt denken aan hoe ik gisteren een groep collega’s van m’n vriend voor het eerst ontmoette, ook voor 80% identieke vrouwen en ze hadden uiteraard ook nog allemaal een oranje shirtje aan, kon ze daardoor echt nauwelijks uit elkaar houden

8 likes