Stel je persoonlijke vraag #50

Heb jij de Dubai chocoladereep geproefd?

• Ja
  • Nee
  • Wat?

0 stemmers

4 likes

Uit welk land komt deze groep?

• Canada
  • USA
  • Noorwegen
  • Zweden
  • Duitsland
  • Nederland
  • BelgiĆ«
  • Bangladesh

0 stemmers

ken jij typische identieke vriendinnengroepen?

• ik ken een zo’n groepje
  • ik ken meerdere zulke groepjes
  • ik zit zelf in zo’n groepje
  • ik ken niet zulke groepjes
  • ik heb een negatief gevoel over zulke groepjes
  • ik heb een neutraal gevoel over zulke groepjes
  • ik heb een positief gevoel over zulke groepjes
  • mijn vriendinnen en ik zien er overwegend hetzelfde uit
  • mijn vriendinnen en ik zien er overwegend anders uit
  • sommige vriendinnen zien er hetzelfde uit als ik, anderen anders

0 stemmers

3 likes

Dit zijn :waffle::fries::beer::belgium:

10 likes

Oh ik kreeg echt USA vibes en dat het dan allemaal cheerleaders zijn geweest lol

9 likes

Ik kreeg juist echt sterke Zweden-vibes bij de kapsels

1 like

Zweedse mensen/scandinaviers hebben een andere hoofdvorm, groter hoofd met meer ruimte om het gezicht heen.

Ik kan een Deen herkennen in het donker, is puur racisme maar het werkt altijd dus dan mag het.

11 likes

ik vond hun tanden niet nep stralend wit genoeg voor amerikanen, ik dacht wel europeanen maar vond ze ook weer niet brits of scandinavisch dus ik wist het niet. (maar ik vond bangladesh wel leuke optie)

7 likes

Nee daar zijn de ouders toch veel te burgerlijk voor om het zo te schrijven :scream:

Moet wel lachen om de post van @Zemraluani over de hoofdvorm van scandinaviers hahaha hoe kom je erop.

@Vuile_bitch jaaa die witte tanden idd mist wel, en amerikanen zijn eigenlijk nooit zo verbrand en zo zien een paar er wel uit. Brits sowieso niet, daar hebben ze een te nuchtere blik voor en ik mis de opgespoten lippen.

6 likes

Dit heeft toch wel een hoog copy paste gehalte.

2 likes

Ik had een blonde vriendin die in zo’n blond groepje zat met z’n vieren. Beste vriendinnen sinds school, gingen vaak samen borrelen, op vakantie etc. Ik kon de namen/vrouwen nooit uit elkaar houden en dan was ze daar altijd geĆÆrriteerd over.

3 likes

Voor iedereen met kort haar (hieronder versta ik haar dat de schouders niet raakt): hoe vaak per jaar laten jullie je haar knippen?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Meer dan 12 keer per jaar

0 stemmers

2 likes

Ja ze beginnen er zelf ook altijd meteen over, dus zo moeilijk is het ook niet

1 like

Van nature wel bijna allemaal bruin of zwart haar. Heb nog maar 1 zo’n vriendin als op die foto van @Zemraluani maar haar staat blond ook echt het best. Toen ze het donker had geverfd kreeg ze lichte uitgroei en dat was zo intens lelijk. Wij lachen er nog steeds om.

Vind jij dat jouw natuurlijke haarkleur jou het best staat?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

Ik met een soort blond haar was echt afschuwelijk. Komt waars ook omdat je met donkere wenkbrauwen wimpers en ogen er dan al vaak slecht vanaf komt.

2 likes

als je nee hebt gestemd, heb je zo’n nietszeggende peper-en-zout donkerblond/lichtbruine kleur?

• ja heb ik
  • nee heb ik niet
  • ik heb geen nee gestemd

0 stemmers

1 like

Hahaha dit vind ik leuk

2 likes

Oh ik moet altijd googlen en volgens mij heb ik deze term van EGF. MELKBOERENHONDENHAAR. Wie verzint die naam, maar dat is dus dan peper en zout. Vaak vind ik die mensen highlights/iets lichter mooi staan.

Ik denk dat ik net zoals mn overgrootoma met donkerbruin haar sterf met een paar grijze haren er tussendoor.

3 likes

Toen ik echt kort haar had, zat ik elke 6 weken voor een knipbeurt. Het groeide snel en op een wilde manier, zeker die randjes.

1 like

hahaha ja altijd als mensen ā€˜je eigen haarkleur staat het mooist!!’ preachen dan denk ik ja wel met een mooie haarkleur ja :rage: :rage:

@Jumpsuit ik verf het blauwzwart ik hoef die saaie kleur nooit meer te zien bij mezelf hahaha

9 likes

Ja je hebt gelijk,dat is echt wel een hele nietszeggende dode haarkleur.