Stel je persoonlijke vraag #50

Heb ik wel, toch nee gestemd. Ik heb wel wat andere kleuren gehad maar staat allemaal niet.

2 likes

Ohh dat is echt vaak! Ik ben in mei geweest en vind het nu eigenlijk al net iets te lang, maar wil het nog een beetje rekken vanwege de prijs :sweat_smile: (mijn kapper is ongeveer 60 en ben wel echt heel blij met haar dus wil niet switchen).

1 like

Als je twee zoons hebt en beide zoons vermoorden mensen, voor ze überhaupt 30 zijn, is dat je als ouder dan aan te rekenen?

• Ja sowieso
  • Ja denk het wel
  • Nee denk van niet
  • Nee sowieso niet

0 stemmers

1 like

Ik heb een nietszeggende kleur en vind het juist wel leuk haha

4 likes

Niet in alle gevallen uiteraard, maar denk ook niet dat je het helemaal los kan zien.

Edit: qua haar vind ik m’n eigen kleur het mooist, maar heb door beginnende grijze haren een balayage. Nu had ik die vorige week voor de eerste x laten bijwerken en was ik nogal yolo. Nu is het heel assig bijna grijzig blond en ik ben daar eigenlijk helemaal niet glam genoeg voor hahaha. Oh well, gelukkig komt dat vanzelf goed.

3 likes

De ene beland in een verkeersruzie, rijdt in een auto over een scooter heen en slaat dan de passagier van de scooter dood en vermoord ook bijna de bestuurder.

De ander vermoord zijn expartner, haar moeder en haar zus door ze vast te binden en ze met een kruisboog te beschieten.

Ik neig ook naar dat kan toch geen toeval zijn. Of misschien heel erg defecte genen?

5 likes

Ik denk toch eerder aan genen. Tenzij er echt rare en ongezonde dingen gebeuren in de opvoeding. Maar dan is er niet alleen wat bij de ouders misgegaan maar ook in de signalering in de omgeving van de kinderen. Maar in principe proberen de meeste ouders hun kind toch het beste mee te geven.

3 likes

In dit geval dus eerder Kathrin, Lena, Nadine

Als iemand op insta een reel deelt in een story maar die reel is te lang voor de story en je wil hem dus kijken op de originele pagina, hoe vaak moet jij dan gemiddeld op de story klikken voor je goed klikt op de reel?

• Eh gewoon direct dit is super makkelijk
  • Net als jij ongeveer 87 keer gemiddeld

0 stemmers

En soms wil ik gwn door de stoeys skippen en dan gaat hij weer naar echt elke reel toe of loopt hij jukst vast, maar het moment dat ik er zelf bewust naar toe wil doet hij dat niet

3 likes

Ja ik heb niet het gevoel dat er logica achter zit? Soms denk ik ah ik heb de plek gevonden waar ik moet klikken maar dan werkt het de volgende keer weer niet en skip ik stories of erger komen er van die reactieemojis.

1 like

@Jumpsuit JIJ HEBT GEEN NEE GESTEMD :angry:

1 like

Dit is een vraag voor mezelf om te zien of ik teleurgesteld ben door de uitslag en dan WEL weet wat ik wil doen vanavond

• Naar de film
  • Thuis film kijken
  • Wandelen
  • Sporten

0 stemmers

3 likes

Wandelend naar de film is ook een optie als dat kan. Ben vandaag gewandeld naar de film en wandel nu naar terras, het is zulk heerlijk weer. :sunny:

14 likes

Ja ik ben er al uit ik ga sporten! Het heeft goed gewerkt dank allen

7 likes

Hmmmmm nu ik erover nadenk heb ik echt maar 1 vriendin die van nature blond is? Niet dat ik heel veel vrienden heb ofzo maar goed hahah. Eigenlijk heeft iedereen wel donker zwart of bruinig haar.

Ik gebruik gewoon zo’n stick deo, probleem opgelost

Welke van deze dingen vind jij niet slim om te doen op je 1e werkdag?

• Meteen vragen hoelaat de pauze is
  • Het laatste stuk fruit uit de mand pakken
  • Meteen het hoogste woord hebben
  • Je lege kopje op je bureau laten staan
  • Om 16:55 naar huis gaan
  • Dit kan allemaal gewoon

0 stemmers

1 like

Hoe laat de pauze is? Zijn er bedrijven waarbij dat op vaste tijden is?

2 likes

Fabrieken, winkels, werkplaatsen, de bouw en nog veel meer

11 likes