Ik was de dag na mijn trouwen zo ontzettend moe. Ik had dat echt geen 4 dagen vol gehouden.
Haha ja zo herkenbaar! Ik ga 1 keer per jaar en dat valt steeds hoogzomer. Moet kwartier fietsen, dus ben dan al bezweet bij aankomst. Vanwege de pure gene ben ik geneigd de afspraak van deze zomer uit te stellen tot september ![]()
Voor wie van testjes houdt.
Let op, is wel een gare businescoach die je hiermee views geeft maar zo lang je geen cursus koopt geen bezwaar lijkt mij.
Waar zit 'm jouw charisma in? Kies de 2 dingen waar je het hoogst op scoort:
- Kracht
- Passie
- Mysterie
- Plezier
- Prestige
- Vertrouwen
- Schoonheid
0 stemmers
57 vragen
mijn charisma zit iig niet in geduld
Tnx voor het doen van de test
![]()
Bij mij ook niet maar m’n extreme nieuwsgierigheid brengt dat weer in balans ![]()
Ik zit de hele tijd te kijken of er al mensen stemmen maar het duurt laaaang.
Ja, heb daarnaast ook weinig zin om mijn e-mailadres te delen met zo’n gare gast en ik denk wel meer mensen.
Wat dus een vertekend beeld van de poll kan geven bedenk ik nu, waarschijnlijk weinig mysterie ![]()
Je kunt een random fake e-mailadres invoeren, aan het einde krijg je hoe dan ook je resultaten te zien maar het ~uitgebreide rapport~ wordt naar je gemaild.
Ik heb een spam-mailadres, was wel nieuwsgierig. De “Tnx voor het doen van de test” had al een waarschuwing moeten zijn, maar hier ong een pareltje:
Je score suggereert dat je misschien moeite hebt om passie en enthousiasme in je leven te vinden. Dit kan ertoe leiden dat je je ongemotiveerd of ongeïnspireerd voelt.
Misschien lukt het je om op wilskracht dingen voor elkaar te krijgen of simpelweg door te gaan met het werk en de rest van je leven, maar heb je vaak een gevoel van leegte of onrust. Als je niet oppast glijden je dagen en daarmee je leven aan je voorbij. Zonder passie is het lastig om 100% te leven. Waarom zou je?
Met als gevolg dat je maar een fractie doet van wat je zou kunnen doen. En als je eerlijk bent je ook maar een fractie bent van de mens die je zou kunnen zijn.
Ik leef blijkbaar geen 100% en ben een fractie van wie ik zou kunnen zijn ![]()
Je kan ook een tijdelijk mailadres van yopmail gebruiken, vind ik altijd heel handig met dit soort onzin dingen
Voor de geïnteresseerde van de charisma training: Gebruik de volgende code tijdens checkout: KNAPPIE50
![]()
Voor de mensen zonder baan waarbij je prullaria van leerlingen krijgt en mensen zonder kind: geen stemopties
Polletje voor de mensen die in het basisonderwijs werken;
In het geval je wel eens cadeautjes krijgt van leerlingen, bijvoorbeeld met juf- en meesterdag of voor een zomervakantie of je verjaardag ofzo. Heb je wel eens een gebruiksvoorwerp met een foto van het betreffende kind gekregen? Denk aan een mok.
- Ja, één keer gekregen
- Ja, vaker dan eens
- Nee, nooit
0 stemmers
Polletje voor de mensen met een kind
Heeft je kind wel eens een gebruiksvoorwerp met foto van zichzelf gegeven aan de leerkracht?
- Ja, enkele keer of vaker gegeven
- Nee, nooit
0 stemmers
Dacht serieus voor een seconde dat Russell Brand heel veel aangekomen was ofzo? Haha
Doen mensen dit? Vinden ouders hun kinderen zo geweldig dat ze denken dat juffen/meesters in hun vrije tijd ook graag hun kinderen willen zien?
Ja dit is toch ongelooflijk. Weet je hoeveel mokken er in de kast staan op school met fotos van kinderen erop. Die ouders zijn knettergek.
Ja dus
Ik heb hier wel vaker gelezen over enorm veel spullen, voornamelijk snoep etc, maar ik was ook benieuwd of de leerkrachten op het forum dit wel eens hebben gekregen.
Bizar!
Vooral heel veel chocola ja. Gelukkig ook wat plantjes gekregen dit jaar, dat vind ik leuker.
Dit is het eerste jaar dat ik überhaupt te maken heb met juffen. Ik heb een fotolijstje voor op de babykamer gekocht (de juf is in verwachting) en een geurkaars voor de andere juf.
Ik werk in het vo en kreeg gisteren een doos bonbons van een mentorleerling met daaraan een gelamineerde foto van hem op a4-formaat ![]()
hij moffelde het ook in een plastic tas in mn handen en was meteen weer weg dus ik zei joh blijf er even bij als ik het uitpak. Dat hoofd toen die foto tevoorschijn kwam, arm kind. En het is niet eens een charmante foto want hij heeft van die mondhoeken alsof hij kipkluifjes gegeten had
Zo benieuwd of hijzelf of zijn moeder achter dit idee zat ![]()