Wij hebben geen vaste tijden maar beginnen om kwart over negen al aan elkaar te vragen hoe laat we op pauze gaan
Waar geef jij het liefste geld aan uit?
- Schoenen
- Tassen
- Kleding
- Sierraden
- Verzorgingsproducten
- Vakanties
- Interieur dingen
- Spa/massages of andere ontspannig dingen
- Concerten en festivals
- Andere belevingen die niet genoemd zijn zoals pretpark etc
0 stemmers
En het minst graag?
- Schoenen
- Tassen
- Kleding
- Sierraden
- Verzorgingsproducten
- Vakanties
- Interieur dingen
- Spa/massages of andere ontspannig dingen
- Concerten en festivals
- Andere belevingen die niet genoemd zijn zoals pretpark etc
0 stemmers
Waar bewaar jij je uien?
- Open pot op het aanrecht
- Dichte pot op het aanrecht
- Gewoon in het netje op het aanrecht
- In een afgesloten bak oid in een keukenkastje
- In een open bak oid in een keukenkast
- Afgesloten in de kelder
- In het netje of iets anders dat niet afgesloten is in de kelder
- In de koelkast
- Ergens anders
0 stemmers
Ik geef mijn geld het liefst uit aan eten
In de winkel
Peperduur huwelijksfeest van Indiase rijkeluiszoon wekt woede van omwonenden - Peperduur huwelijksfeest van Indiase rijkeluiszoon wekt woede van omwonenden
Zou jij als extreem rijke artiest op dit huwelijk spelen?
- Ja leuk
- Tegen mn principes maar fuck it 10 miljoen let’s go to India
- Nope
0 stemmers
Zou je op dit festival spelen?
https://www.nu.nl/muziek/6320168/editors-slaan-festival-in-kazachstan-over-om-russische-sponsor.html
- Sure
- Alleen voor 10 miljoen
- Sowieso niet
- Liever niet, maar zou juist wel optreden voor de vele gevluchte Oekraïners die daar wonen en juist in deze tijden graag hun favoriete band willen zien
0 stemmers
Ze hebben de Instagram post waarin ze dit aankondigen weer verwijderd trouwens
Als je al een vermogen hebt van een paar miljard is 10 miljoen euro erbij nou ook weer niet zoveel geld. Het is niet alsof je daar dan ineens iets mee kan kopen wat je eerst niet kon kopen dus je wint er echt geen hol mee eigenlijk
Helemaal gelijk, maar als advocaat van de duivel: ik vraag me af of je zo rijk kan worden zonder af en toe een shady job.
Nou volgens mij hoef je je dat niet af te vragen maar is het zonder shady business pertinent onmogelijk
Miss speelt de bruid de long game en plant ze na de huwelijksvoltrekking hem van één van de drie helikopterplatvormen te rollen
Jezus is dat de bruidegom?? Schrikken
Ik had een keer bij de tandarts dat ik opstond en er echt een meeega zweetafdruk van m’n hele lichaam in die stoel stond en ik kon het niet subtiel wegvegen haha
Ik was de dag na mijn trouwen zo ontzettend moe. Ik had dat echt geen 4 dagen vol gehouden.
Haha ja zo herkenbaar! Ik ga 1 keer per jaar en dat valt steeds hoogzomer. Moet kwartier fietsen, dus ben dan al bezweet bij aankomst. Vanwege de pure gene ben ik geneigd de afspraak van deze zomer uit te stellen tot september
Voor wie van testjes houdt.
Let op, is wel een gare businescoach die je hiermee views geeft maar zo lang je geen cursus koopt geen bezwaar lijkt mij.
Waar zit 'm jouw charisma in? Kies de 2 dingen waar je het hoogst op scoort:
- Kracht
- Passie
- Mysterie
- Plezier
- Prestige
- Vertrouwen
- Schoonheid
0 stemmers
57 vragen mijn charisma zit iig niet in geduld
Tnx voor het doen van de test
Bij mij ook niet maar m’n extreme nieuwsgierigheid brengt dat weer in balans
Ik zit de hele tijd te kijken of er al mensen stemmen maar het duurt laaaang.
Ja, heb daarnaast ook weinig zin om mijn e-mailadres te delen met zo’n gare gast en ik denk wel meer mensen.
Wat dus een vertekend beeld van de poll kan geven bedenk ik nu, waarschijnlijk weinig mysterie