Je kunt een random fake e-mailadres invoeren, aan het einde krijg je hoe dan ook je resultaten te zien maar het ~uitgebreide rapport~ wordt naar je gemaild.
Ik heb een spam-mailadres, was wel nieuwsgierig. De “Tnx voor het doen van de test” had al een waarschuwing moeten zijn, maar hier ong een pareltje:
Je score suggereert dat je misschien moeite hebt om passie en enthousiasme in je leven te vinden. Dit kan ertoe leiden dat je je ongemotiveerd of ongeïnspireerd voelt.
Misschien lukt het je om op wilskracht dingen voor elkaar te krijgen of simpelweg door te gaan met het werk en de rest van je leven, maar heb je vaak een gevoel van leegte of onrust. Als je niet oppast glijden je dagen en daarmee je leven aan je voorbij. Zonder passie is het lastig om 100% te leven. Waarom zou je?
Met als gevolg dat je maar een fractie doet van wat je zou kunnen doen. En als je eerlijk bent je ook maar een fractie bent van de mens die je zou kunnen zijn.
Ik leef blijkbaar geen 100% en ben een fractie van wie ik zou kunnen zijn
Je kan ook een tijdelijk mailadres van yopmail gebruiken, vind ik altijd heel handig met dit soort onzin dingen
Voor de geïnteresseerde van de charisma training: Gebruik de volgende code tijdens checkout: KNAPPIE50
Voor de mensen zonder baan waarbij je prullaria van leerlingen krijgt en mensen zonder kind: geen stemopties
Polletje voor de mensen die in het basisonderwijs werken;
In het geval je wel eens cadeautjes krijgt van leerlingen, bijvoorbeeld met juf- en meesterdag of voor een zomervakantie of je verjaardag ofzo. Heb je wel eens een gebruiksvoorwerp met een foto van het betreffende kind gekregen? Denk aan een mok.
- Ja, één keer gekregen
- Ja, vaker dan eens
- Nee, nooit
0 stemmers
Polletje voor de mensen met een kind
Heeft je kind wel eens een gebruiksvoorwerp met foto van zichzelf gegeven aan de leerkracht?
- Ja, enkele keer of vaker gegeven
- Nee, nooit
0 stemmers
Dacht serieus voor een seconde dat Russell Brand heel veel aangekomen was ofzo? Haha
Doen mensen dit? Vinden ouders hun kinderen zo geweldig dat ze denken dat juffen/meesters in hun vrije tijd ook graag hun kinderen willen zien?
Ja dit is toch ongelooflijk. Weet je hoeveel mokken er in de kast staan op school met fotos van kinderen erop. Die ouders zijn knettergek.
Ja dus Ik heb hier wel vaker gelezen over enorm veel spullen, voornamelijk snoep etc, maar ik was ook benieuwd of de leerkrachten op het forum dit wel eens hebben gekregen.
Bizar!
Vooral heel veel chocola ja. Gelukkig ook wat plantjes gekregen dit jaar, dat vind ik leuker.
Dit is het eerste jaar dat ik überhaupt te maken heb met juffen. Ik heb een fotolijstje voor op de babykamer gekocht (de juf is in verwachting) en een geurkaars voor de andere juf.
Ik werk in het vo en kreeg gisteren een doos bonbons van een mentorleerling met daaraan een gelamineerde foto van hem op a4-formaat hij moffelde het ook in een plastic tas in mn handen en was meteen weer weg dus ik zei joh blijf er even bij als ik het uitpak. Dat hoofd toen die foto tevoorschijn kwam, arm kind. En het is niet eens een charmante foto want hij heeft van die mondhoeken alsof hij kipkluifjes gegeten had
Zo benieuwd of hijzelf of zijn moeder achter dit idee zat
Is that even a question. Geen enkele puber wil dit toch🥲
Zijn moeder, echt 1000% Er is echt geen puber alive die idd een foto van zichzelf staat te lamineren voor een leraar denk ik hahaha . Bron: Mijn moeder die ook dit soort shit bij mij deed
Maar dat hij hem dan toch geeft Als puber gooi je dan zoiets in de prullenbak toch. Als zelfgesmeerde bammetjes al in de kliko belanden vind ik dit wereldschokkend.
Ik dacht misschien vond de jongen het avond van te voren nog een leuk idee van zijn moeder maar schaamde hij zich toch op het moment zelf
Mijn puber wil niet eens op de foto momenteel dus die zou nooit akkoord gaan met dit plan
Je ziet vaak in Amerikaanse films dat als ze terug gaan naar hun ouderlijk huis voor kerst oid. En ze iig al 30 zijn, hun slaapkamer nog steeds hetzelfde is met dezelfde posters en alles nog precies zoals ze het achterlieten. Ik vind dat echt apart.
Is jouw slaapkamer in je ouderlijk huis nog precies hetzelfde als toen je uit huis ging?
- N.v.t. want mn ouder(s) zijn weer verhuisd
- Nee ze hebben mn slaapkamer wel veranderd
- Het is nog precies hetzelfde zoals ik het achterliet
- Anders
- Ik nog woon thuis
0 stemmers
Mijn slaapkamer is toen ik uit huis ging gelijk overgenomen door mijn broertje, zijn kamer is nu opslag en er staat ook geen bed dus ik heb geen kamer meer
Maar ik had ook gewoon al mn spullen meegenomen behalve het bed geloof ik dus er viel ook geen troonzaal van te maken verder
Een tante van mij heeft 1 van de slaapkamers van hun kinderen compleet veranderd naar een babykamer voor haar kleinlind, die er misschien eens in de paar maanden slaapt. Tot commode en alles aan toe. Vind je dit overdreven?
- Ja maar wel heel lief
- Ja doe ff normaal
- Nee leuk juist
- Geen mening
0 stemmers